XXL Nutrition

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

En nu gaan ze afkomen met het is voor het geld, mss wel maar een vrouw kan ook Thomas gebruiken tegenover andere vrouwen of vriendinnen. Kijk ik kan een kleerkast krijgen. Komen zo ook wat hoger op de ladder
Kleerkasten verkopen ze ook bij de IKEA. Ik maakte me druk over dat soort gedachtegangen toen ik 14 was. Tween shizzle. Zijn we overheen gegroeid toch?

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk boeit het me geen ene f**k wie wat gebruikt. Wie natty is of niet moet je lekker helemaal zelf weten. Zelf hou ik van deze sport om te doen en ik doe het ook voor mezelf.
En ik ben ook van mening dat je het lekker voorzelf moet doen. Niet voor een 1 of ander mokkel ( je bent toch wel meer waard dan dat lijkt me)
Ik werk in een hotel met een wellness. Nou heren ik kan jullie vertellen de gemiddelde man is een soort lopende skippybal en dan lopen er vrouwen naast waarvan je denkt. HOE DAN!
En dan ook nog eens een paar van die koters ernaast waarvan mijn gedachte gelijk gaat op van "gadverdamme die hebben sex gehad."
Sommige weten dat ik voor de hotel baan heb ik 20 jaar in een sportschool gestaan. Dus ja er is een flink verschil tussen de lijven daar en nu hier bij het hotel.
Maar laten we wel zijn die gasten bij het hotel zo zien de gemiddelde mannen er uit.
Als het zo door gaat denk ik dat we terug gaan naar vroeger. Waarbij ze alleen nog bodybuilders/sterke mannen kunnen zien bij carnavals en freak shows.

Vrouwen houden van ritme, commitment en financiële zekerheid. Koopwoning, paar honderd K€ per jaar verdienen en lekker onbezorgd leven, bestellen wat ze leuk vinden, lekker op vakantie. ”Owh nieuwe Mini schatje? Prima bestel maar”

Wanneer een vrouw van 300kg over het strand loopt en er achter een lekker wijf toevallig, herinner ik me ook alleen maar die dikke troll en niet die chick maarja die verdwijnt ook achter die dikke troll. Bedoel alleen maar te zeggen dat het niet altijd positief hoeft te zijn. Persoonlijk denk ik ook dat de "meeste" vrouwen meer zo'n men's health figuur kiezen boven een opgeblazen ripped anabolen gebruiker.

Tja en voor zo'n mens health figuur wordt aardig voor gekuurd. De meeste juicers dromen ervan om zo opgeblazen en ripped te worden maar bereiken het nooit.

Geen idee, denk niet dat iedere vrouw voor fake spieren valt. Vrouwen kicken vaak meer op andere zaken.
gespierd vinden ze dan wel,prettig, maar wanneer ze door hebben dat het uit een flesje komt werkt dan vaak juist weer averechts.
En zoals je al aangeeft zou wel erg naief zijn als ze dat niet doorhadden.
Averechts? Ah, heb je zulke traumatische ervaringen met die blauwe snoepjes van je?
Dat verklaart dat gefrustreerde gezeik van je. Geeft niet hoor, valt ook niet mee als je sex leven een aflopende zaak is:aai:

Tja en voor zo'n mens health figuur wordt aardig voor gekuurd. De meeste juicers dromen ervan om zo opgeblazen en ripped te worden maar bereiken het nooit.
Dat was misschien niet helemaal duidelijk, maar jij en Thomaz moeten er ook hard voor werken.
Maar ik werk er ook hard voor, dat hebben we gemeen en dat is wat bindt op dit forum. De commitment naar de sport, hoe je hem ook beleeft.

Daarom kuur je ook niet. En daarom zijn er ook talloze pro bodybuilders boven die 50 die nog steeds leven. Natuurlijk heb je uitschieters, maar dat zijn gewoon mong*len die het voor lange tijd misbruiken(en vaak combineren met hard drugs etc.) en niet de juiste voorzorgsmaatregelen treffen. Ook als je kijkt naar studies, statistieken etc. dan laat alles zien dat legale shit zoals alcohol in verhouding veel meer doden veroorzaakt. Maar daar heeft niemand het over. Wellicht moet je je eerst meer verdiepen in de materie voordat je poep praat.

Gelukkig hoef jij je daar nooit over druk te maken, gezien het feit jij nooit te maken hebt met een vrouw. En plus hebben de meeste roiders hier wel iemand waar ze nog steeds samen mee zijn. Dus alweer poep praat.
Echt een belachelijk manneke die @Raphie denkt het allemaal te weten, verstand komt dan met de jaren zeggen ze 🤦

Averechts? Ah, heb je zulke traumatische ervaringen met die blauwe snoepjes van je?
Dat verklaart dat gefrustreerde gezeik van je. Geeft niet hoor, valt ook niet mee als je sex leven een aflopende zaak is:aai:
Ook daar niks te klagen (mijn vrouw ook niet trouwens)

Zelf sanca geraakt op de cover
1674DEB9-F9B6-4EDB-8E57-502A1EB0AB81.jpeg

Gelukkig denken we allemaal te weten hoe de vrouwtjes erover denken. Zullen we het anders eens aan de vrouwtjes zelf vragen? Ach doe eens normaal, wat weten die er nou van!
Eens, onder aan de streep, komt het erop neer aan wie je het vraagt.
Een jonge meid van begin 20 heeft vaak andere ideeën als een vrouw van achter in de 30 met “haast”
en een vrouw van midden 40, die net uit scheiding komt, wil misschien ff stoeien met Thomaz, maar na een paar weken Thomaz, wil ze dan toch wel graag weer wat meer “substance’

Maar waar ging dit topic eigenlijk over?

Eens, onder aan de streep, komt het erop neer aan wie je het vraagt.
Een jonge meid van begin 20 heeft vaak andere ideeën als een vrouw van achter in de 30 met “haast”
en een vrouw van midden 40, die net uit scheiding komt, wil misschien ff stoeien met Thomaz, maar na een paar weken Thomaz, wil ze dan toch wel graag weer wat meer “substance’
Oei, schoten afgevuurd.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de haat tegen kuren niet zo hier. Dit is toch een bodybuilding forum?
Afgunst, onzekerheid en jaloezie.

Vrouwen kicken vaak meer op andere zaken.
Zoals een half kale bejaarde met een blubberlichaam? Uiteraard heeft ieder zijn type, maar ik kan je garanderen dat de '''nep''spieren x1000 meer aandacht krijgt dan jij. Ik kom i.i.g. geen aandacht te kort.

Enige waar jij aandacht van krijgt zijn vrouwen die jou misbruiken voor geld of materiële zaken. Want er is letterlijk niets wat jij hebt waar een vrouw warm van wordt. Letterlijk een beta cuck provider.

Afgunst, onzekerheid en jaloezie.

Zoals een half kale bejaarde met een blubberlichaam? Uiteraard heeft ieder zijn type, maar ik kan je garanderen dat de '''nep''spieren x1000 meer aandacht krijgt dan jij. Ik kom i.i.g. geen aandacht te kort.

Enige waar jij aandacht van krijgt zijn vrouwen die jou misbruiken voor geld of materiële zaken. Want er is letterlijk niets wat jij hebt waar een vrouw warm van wordt. Letterlijk een beta cuck provider.
Projection is a b*ch, maar knaag lekker door, ik ga weer even andere dingen doen.

Projection is a b*ch, maar knaag lekker door, ik ga weer even andere dingen doen.
lekker onbezorgd leven, bestellen wat ze leuk vinden, lekker op vakantie. ”Owh nieuwe Mini schatje? Prima bestel maar”
Wat valt er te projecteren? Je geeft dat toch hier letterlijk zelf toe? Je bent gewoon een beta provider.

Meanwhile is ze met andere gasten bezig waar ze zich wel fysiek door aangetrokken voelt. En die hoeven niet overcompenseren met geld of andere zaken. Het enige waar jij goed voor bent is misbruikt worden voor geld/materiële shit. En het zieke is dat je ook nog gewoon trots bent dat je daarvoor misbruikt wordt. Jij als persoon hebt zo weinig te bieden dat jouw enige redding is om ze paaien met zulke shit. Lager dan dat kun je niet zinken.

Begrijpelijk, het wordt je allemaal te veel. Doe maar rustig aan, anders krijg je het nog aan je hart.

Terug
Naar boven