AndroidHealthClinic

Steiner komt op TV!

Kijken dus!

Damn Olivier is een eikel, die chef mag hem van mij nog iets harder aanpakken. En die Silvia (?), verwend nest, is helemaal een dikke parental education failure, niet normaal.

"Wilt ge soms zeggen da mijn moeder mij ni goe opgevoed heeft ofwa?"

Daar lijkt het wel op ja, meisje...

confituurdeksels van brilglazen, arme stijn:D

'ah nee jij mag nie weggaan, ik heb ier echt veel aan u, zonder u kan ik ier ni, kan echt alles aan u vertellen'

:rolleyes:

Get a life... je kent elkaar 3 dagen bedoel :D

Steiner gij zijt de zoon van Dixie ofwa? Zijt ge van huldenberg afkomstig dan?

kapotlachen die serie :D

wss al gezegd, maar wie is de steiner?

• Topic Starter Topic Starter
No shit, toch familie? :D

lache ik ben ook van huldenberg, heb u nog nooit gezien en groot is het hier nogtans ni:D waar traint ge ergens?

• Topic Starter Topic Starter
lache ik ben ook van huldenberg, heb u nog nooit gezien en groot is het hier nogtans ni:D waar traint ge ergens?

Train bij mijn moeder thuis, en dat is in Kortenberg :)

Waar traint gij dan?
Enige plaats da ik eig in Huldenberg en omstreke weet zijn is Watermolen !

Watermolen ben ik vroeger wel is gwst maar is nogal klein, de lifestyle club in overijse (naast mcdo:)) ga ik nu, is net vernieuwd daar, voor derest is het hier maar redelijk dood kwa gyms

Geef links naar afleveringen :rolleyes:

Ik heb gisteren de herhaling gezien ,t'was weer goe .

Diene dombrecht heeft echt geen gezag en dan guy die em constant zit uit te lachen.

Waarom is eigenlijk iedereen meteen pissed als er wat gepompt of situps moeten gedaan worden? Deze week nog, die met zn voet was te laat en dan moesten jullie 10x pompen en 10x situps doen en iedereen was meteen al kwaad :D. Ik bedoel, dat is nu toch echt geen moeite 10x pompen en 10x situp?

Terug
Naar boven