AndroidHealthClinic

Stel je nu eens voor ik was een jong knap meisje

Marc W zei:
Ja, dat lijkt me wel het beste. Stomme in deze situatie is dus wel, wat ik je zei, was het een vieze oude man, die zoiets zei tegen een mooi jong meisje, dan kon na de tweede keer die opmerking te maken naar de baas voor een reprimande, omdat dat dat niet door de omgeving minder geaccepteerd wordt.

Ik weet het, het levens als man kan soms hard zijn:D ;) Maar je zal er een beter gevoel aan over houden als je nu zwijgt en wat op je tanden bijt dan als je je bek opentrekt en daardoor je werk misschien verliest of verder moet terwijl er ruzie is.

Kogel....!!

OMG weer een echte Mark W topic!!! Dacht al waar is die gozer? Hoe is het nou trouwens met dat vriendinnetje van je dochter afgelopen.....................!!! ???

Stel gasten zijn jullie ook he, die reacties. Prachtig :)

Zelda zei:
Zeg gewoon 'houd je smoel verlepte stoephoer'. :rolleyes:

Eensch.

Verkapt "kijk mij knap zijn op oudere leeftijd" topic
hypocrite.gif

Oh ben jij niet die meid op je avatar ???

:D :D

Mr. B.I.G. zei:
OMG weer een echte Mark W topic!!! Dacht al waar is die gozer? Hoe is het nou trouwens met dat vriendinnetje van je dochter afgelopen.....................!!! ???

Helaas ze heeft hem afgewezen omdat hij een oude gerimpelde eikel had.

Marc W zei:
Ik werk nu een half jaar of zo bij een nieuw bedrijf en ik ben gedetacheerd. Nu vroeg ik de secretaresse, lelijk oud persoon van volgens mij bijna vijftig, of er een douche was. Ok, een paar weken later kreeg ik de sleutel van een kamer in het bedrijf met een douche, en sindsdien ga ik een keer per week met de fiets naar mijn werk, da's van Amsterdam naar Utrecht. Tot zover alles ok. Maar, al snel na het geven van de sleutel, begon mevrouw met flauwe grapjes, in de zin van, nu ik je die sleutel geregeld heb, moeten we natuurlijk samen douchen. En dat gaat nu al maanden door. Ik erger me er helemaal dood aan. Ik laat dat ook duidelijk blijken, maar ze gaat maar door.
Stel je nu een voor, ik was niet Marc W, maar een jong knap meisje dat met de fiets ging, en niet de secretaresse, maar de mannelijke baas regelt voor mij een sleutel van de douche, en die baas gaat een half jaar lang ouwehoeren over samen douchen. Dan hadden we al na twee weken de coïtusuele intimidatie commisie aan het werk.
Ok ik hou het wel uit, en mijn klus hier zit er binnen een aantal maanden toch op. Edoch, ik erger me nog steeds dood, met name om wat ik je brom. Waren de geslachten omgedraaid, dan had je binnen de kortste keren de poppen aan het dansen. Ik denk er overna om er over te gaan klagen bij mijn baas of zo, als het nog langer zo doorgaat. Maar ik denk dus dat ik, omdat ik een derde beentje heb, niet zoveel kans maak in deze.

Je kan het proberen. De commissie gelijke behandeling is hier wel goed voor te porren. Je kan het natuurlijk ook aan de directeur voorleggen. Als hij het niet serieus oppakt, kan je hem ook aanklagen wegens medeplichtigheid.

Misschien sla je er nog een leuk slaatje uit?

Gewoon zeggen ga jij maar vast naar binnen en kleed je maar uit..
Dan ff naar je baas lopen en zeggen..
Er zit iets vreemds in de douche.. :eek:

:D

MarcW denkt weer eens alleen aan zichzelf. Die arme vrouw heeft misschien in jaren geen flinke beurt gehad. Egoïst. Je kan haar op z’n minst even bffen.

;)
je hebt gelijk hoor. Zo geëmancipeerd zijn we nog niet in Nederland dat we ook erkennen dat er genoeg vrouwen zijn die over de schreef gaan. Scheld d’r eens gewoon uit, een beetje schoktherapie zeg maar :D

Marc W zei:
Ik werk nu een half jaar of zo bij een nieuw bedrijf en ik ben gedetacheerd. Nu vroeg ik de secretaresse, lelijk oud persoon van volgens mij bijna vijftig, of er een douche was. Ok, een paar weken later kreeg ik de sleutel van een kamer in het bedrijf met een douche, en sindsdien ga ik een keer per week met de fiets naar mijn werk, da's van Amsterdam naar Utrecht. Tot zover alles ok. Maar, al snel na het geven van de sleutel, begon mevrouw met flauwe grapjes, in de zin van, nu ik je die sleutel geregeld heb, moeten we natuurlijk samen douchen. En dat gaat nu al maanden door. Ik erger me er helemaal dood aan. Ik laat dat ook duidelijk blijken, maar ze gaat maar door.
Stel je nu een voor, ik was niet Marc W, maar een jong knap meisje dat met de fiets ging, en niet de secretaresse, maar de mannelijke baas regelt voor mij een sleutel van de douche, en die baas gaat een half jaar lang ouwehoeren over samen douchen. Dan hadden we al na twee weken de coïtusuele intimidatie commisie aan het werk.
Ok ik hou het wel uit, en mijn klus hier zit er binnen een aantal maanden toch op. Edoch, ik erger me nog steeds dood, met name om wat ik je brom. Waren de geslachten omgedraaid, dan had je binnen de kortste keren de poppen aan het dansen. Ik denk er overna om er over te gaan klagen bij mijn baas of zo, als het nog langer zo doorgaat. Maar ik denk dus dat ik, omdat ik een derde beentje heb, niet zoveel kans maak in deze.

Hmmm....is ingewikkelde zaak.

Maar ik heb een oplossing gevonden!!

Daar heb ik alleen je dochters MSN voor nodig. :D

Negatief effect van een goddelijk lichaam...heb ik ook altijd last van:(

Vrouwen staan weer in het middelpunt der 'positieve discriminatie'. Als man worden we uitgelachen door zoiets. Doen we het bij vrouwen, dan zijn wij de zak.

Mwa...

een man kan wel veel makkelijker bedreigend overkomen tov een vrouw dan omgekeerd dus daarom is het imo logisch dat de vrouw meer beschermd wordt

Maar er zijn er altijd die van die k*tverschilletjes profiteren en onder je vel kruipen...

echt ranzig zo'n gevallen :thumbd:

mwha ik zou toch een keer een recorder mee meenemen onder je jas, kun je leuke dingen mee uithalen ;)

mwha ik zou toch een keer een recorder mee meenemen onder je jas, kun je leuke dingen mee uithalen ;) , ik denk dat een paar collega's het altijd leuk vinden om zoiets te horen.

Terug
Naar boven