AndroidHealthClinic

Stel je nu eens voor ik was een jong knap meisje

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Meer Gare Hanenhok materiaal nu. :)

Ja dat heeft de rest ervan gemaakt ja, het lijkt wel of ik een gare haan reputatie heb of zo...

Nou, ja, het heeft wel zijn grappige kanten, maar euh, ik vind het gedrag van die secretaresse van de baas op zich echt niet leuk, en dat is wel serieus. Bovendien hebben die vrouwen macht, ga ik echt hard tegen die domme grapjes van d'r in, dan zie ik het zo voor me dat ze in gesprek met de baas gaat zeggen dat ze me maar een rare gare snoeshaan vindt.

:(

Marc W zei:
Ja dat heeft de rest ervan gemaakt ja, het lijkt wel of ik een gare haan reputatie heb of zo...
Nou, ja, het heeft wel zijn grappige kanten, maar euh, ik vind het gedrag van die secretaresse van de baas op zich echt niet leuk, en dat is wel serieus. Bovendien hebben die vrouwen macht, ga ik echt hard tegen die domme grapjes van d'r in, dan zie ik het zo voor me dat ze in gesprek met de baas gaat zeggen dat ze me maar een rare gare snoeshaan vindt.
:(

Is het dan geen optie om gewoon de sleutel terug te geven?

Wat een gedoe zeg. Hoe moeilijk is het (vriendelijk) te zeggen dat je daar niet van gedient bent?

Leuk maar we hebben nog steeds geen foto van haar gezien om een oordeel tekunnen vellen ;)

GOZERRR NU GA JE MIJN VRAGEN EENS BEANTWOORDEN:

- Heb je toen die vriendin van je dochter nog gepaald?
- En wat is nu het Msn adres van je dochter!!!

Ik meen het ik wacht er nu al zo lang op en begin aardig pissed te worden nu...........:mad:

FOTO bro :) en snel ...

Mr. B.I.G. zei:
Ik meen het ik wacht er nu al zo lang op en begin aardig pissed te worden nu...........:mad:

idd...NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!:mad:

Mr. B.I.G. zei:
Ja idd hoe zit t met dat wijf en die Afghaanse kassiere van de Lidl? Die van 11 ofzo.
EN WTF LUL JE IK ZOU DAT ADRES KRIJGEN JIJ NIET!

Man-Mountain zei:
Ja idd hoe zit t met dat wijf en die Afghaanse kassiere van de Lidl? Die van 11 ofzo.
EN WTF LUL JE IK ZOU DAT ADRES KRIJGEN JIJ NIET!

GOZERRR WAT PROBEER JE NOU RUIG TE DOEN, MARC W WORDT MIJN SCHOONPAPPIE!!! :mad:

RobertHosper zei:
idd...NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!:mad:

En jij moet helemaal je bek houden, met je mijn kipsticks opeten op de BBQ, heb daar nog steeds goed de balen van dus.....!!! :mad:

En uhh aan je handtekening te zien loop je nu rond met 1 of andere gare SOA dus denk je nou echt dat ze jou moet.......! Hou jij het nou maar lekker bij Marky, want heb net vernomen dat je ouders heb ook wel zagen zitten als ideale schoonzoon!!! :D

Laatst bewerkt:
Mr. B.I.G. zei:
En jij moet helemaal je bek houden, met je mijn kipsticks opeten op de BBQ, heb daar nog steeds goed de balen van dus.....!!! :mad:
En uhh aan je handtekening te zien loop je nu rond met 1 of andere gare SOA dus denk je nou echt dat ze jou moet.......! Hou jij het nou maar lekker bij Marky, want heb net vernomen dat je ouders heb ook wel zagen zitten als ideale schoonzoon!!! :D

eeeuhm..die kippies waren best lekker hoor:D wel errug heet met die piripiri:D
ik ben soa vrij by the way, ik doelde op een of andere spierziekte waarvoor ik naar de sportarts ga:o Zozo, Marky? heb je een oogje op me?:eyebrow:

Laatst bewerkt:
Ik heb vanacht gedroomd dat ik met Koetje aan het chillen was :thumbs:
nog een rap met hem opgenomen en ik had ineens een amsterdams accent :P

Neem haar gewoon een keertje mee en doe haar een plezier! Ben je weer een ervaring rijker en lach je er straks om.

Terug
Naar boven