M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beffen die ouwe tang!!!! Die schaamlippen zijn zo verlept dat je ze een meter uit kunt trekken. Heerlijk likken toch. Alsof je een paar ons rosbief opslurpt. Heerlijk ranzige shit. Of je doet die snol in haar anus. Met een beetje mazzel werkt die sluitspier ook niet meer naar behoren, dus kun je er lekker op los raggen. Condoom is vast ook niet nodig, want dat wijf wordt toch niet meer zwanger. En anders wordt ze maar moeder en oma tegelijk. En geslachtziektes hadden ze in haar tijd nog niet. Moet ik nog doorgaan of is het duidelijk zo!?Marc W zei:Ik werk nu een half jaar of zo bij een nieuw bedrijf en ik ben gedetacheerd. Nu vroeg ik de secretaresse, lelijk oud persoon van volgens mij bijna vijftig, of er een douche was. Ok, een paar weken later kreeg ik de sleutel van een kamer in het bedrijf met een douche, en sindsdien ga ik een keer per week met de fiets naar mijn werk, da's van Amsterdam naar Utrecht. Tot zover alles ok. Maar, al snel na het geven van de sleutel, begon mevrouw met flauwe grapjes, in de zin van, nu ik je die sleutel geregeld heb, moeten we natuurlijk samen douchen. En dat gaat nu al maanden door. Ik erger me er helemaal dood aan. Ik laat dat ook duidelijk blijken, maar ze gaat maar door.
Stel je nu een voor, ik was niet Marc W, maar een jong knap meisje dat met de fiets ging, en niet de secretaresse, maar de mannelijke baas regelt voor mij een sleutel van de douche, en die baas gaat een half jaar lang ouwehoeren over samen douchen. Dan hadden we al na twee weken de coïtusuele intimidatie commisie aan het werk.
Ok ik hou het wel uit, en mijn klus hier zit er binnen een aantal maanden toch op. Edoch, ik erger me nog steeds dood, met name om wat ik je brom. Waren de geslachten omgedraaid, dan had je binnen de kortste keren de poppen aan het dansen. Ik denk er overna om er over te gaan klagen bij mijn baas of zo, als het nog langer zo doorgaat. Maar ik denk dus dat ik, omdat ik een derde beentje heb, niet zoveel kans maak in deze.
)saint zei:Beffen die ouwe tang!!!! Die schaamlippen zijn zo verlept dat je ze een meter uit kunt trekken. Heerlijk likken toch. Alsof je een paar ons rosbief opslurpt. Heerlijk ranzige shit. Of je doet die snol in haar anus. Met een beetje mazzel werkt die sluitspier ook niet meer naar behoren, dus kun je er lekker op los raggen. Condoom is vast ook niet nodig, want dat wijf wordt toch niet meer zwanger. En anders wordt ze maar moeder en oma tegelijk. En geslachtziektes hadden ze in haar tijd nog niet. Moet ik nog doorgaan of is het duidelijk zo!?

Blackadder zei:een laagje smegma van vijf dagen tussen je tanden wrijven en haar lieve woordjes in haar oor fluisteren.
Infinity zei:Ok ff serieus
Ben je vrijgezel dan paal je haar.
Ben je geen vrijgezel dan kaart je het alnog aan![]()
..... Kenners weten bovendien dat ik eerder val op dames van circa de helft van haar leeftijd, of minder. 
Marc W zei:Vrijgezel of niet maakt niet uit, ik vind haar te oud en niet aantrekkelijk en ik laat dat ook duidelijk merken. Zuchten, ogen naar de Here in de hemel richten, en niet reageren..... Kenners weten bovendien dat ik eerder val op dames van circa de helft van haar leeftijd, of minder.
![]()