XXL Nutrition

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Ach weet je.. Ik ga me er verder ook niet over uitlaten. Er zullen altijd mensen blijven met oogkleppen op en die kan je niet veranderen. Stem wat je wilt stemmen.

Als ik mijn suikerklontje maar op tijd krijg wil ik best met oogkleppen blijven lopen. Straks even met Anky een piaf uitvoeren.

Ik denk dat jullie van mening verschillen dat er iets structueels mis is in Nederland.

Weet ik niet.. Ik denk dat Eric ook wel inziet dat er iets mis is aangezien hij waarschijnlijk juist met die groep werkt die vaak/soms overlast/criminaliteit met zich mee brengen.
Maar ik ben persoonlijk dan van mening dat daar door de politiek iets aan gedaan moet worden dan alsmaar de hand boven het hoofd te houden of weinig tot niets concreets uitvoeren.
Niet dat ik van mening ben dat het moet gaan zoals PVV dat precies wilt..maar wel eens een frisse wind door verschillende soorten beleid. Want tegenwoordig wordt alles maar softer en gedoogd.. En waarschijnlijk verschillen we daar dan wel weer in..dat ik meer voor een stevigere aanpak ben en eric met een geiten wollen sok wilt blijven slaan.. ;) Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk..

(en wel nu..toch weer wat gezegd) :)

Geiten wollen sok :roflol: Ik ben voor een harde aanpak maar dan wel van de probleemveroorzakers. Ik ben tegen generalisaties waardoor hele groepen over 1 kam worden geschoren.

Ach weet je.. Ik ga me er verder ook niet over uitlaten. Er zullen altijd mensen blijven met oogkleppen op en die kan je niet veranderen. Stem wat je wilt stemmen.

Oogkleppen? Ik heb al meermaals gezegd dat het probleem enorm groot is (In antwerpen zijn 90% van de criminelen zelfs allochtoon). Wil dit zeggen dat je daarom op pauperpartijen moet gaan stemmen?
Helemaal niet.

MeDieVil.. Lees je ook maar ergens van mij een stuk tekst die jou richting de PVV zou moeten brengen? Wel lezen he ;)

EricR.. Kennelijk verschillen we dan dus toch niet zoveel in die geest.. We brengen het alleen anders

Ik denk dat Nederland (België ook trouwens) dringend moet gaan beseffen dat door alles in de doofpot te steken je geen problemen oplost. Evenmin door te denken dat alles op te lossen is met sociale/linkse projectjes die alleen vissen uitdelen i.p.v te leren om te vissen (idem voor ontwikkelingshulp trouwens).

PVV staat helemaal aan de andere zijde van het spectrum, wat eigenlijk net zo inefficiënt is om het probleem ten gronde aan te pakken. De ene denkt alles op te kunnen lossen met een pamperbeleid, de andere denkt het te kunnen doen met repressie. Dus kies een partij die beiden weet te combineren, een sterke leider kan leveren, en je kan als burger de politiek in een betere richting duwen.

Er zijn geen partijen met sterke leiders in Nederland, het is hier echt allemaal zwaar ruk wat dat betreft. Maar goed dat krijg je na tig jaar polderen en op zich kan polderen ook wel werken, alleen op sommige vlakken niet.

Waarom denk je dat ik al jaren pleit voor een onafhankelijk Vlaanderen als republiek ;)

Ik denk dat Nederland (België ook trouwens) dringend moet gaan beseffen dat door alles in de doofpot te steken je geen problemen oplost. Evenmin door te denken dat alles op te lossen is met sociale/linkse projectjes die alleen vissen uitdelen i.p.v te leren om te vissen (idem voor ontwikkelingshulp trouwens).

PVV staat helemaal aan de andere zijde van het spectrum, wat eigenlijk net zo inefficiënt is om het probleem ten gronde aan te pakken. De ene denkt alles op te kunnen lossen met een pamperbeleid, de andere denkt het te kunnen doen met repressie. Dus kies een partij die beiden weet te combineren, een sterke leider kan leveren, en je kan als burger de politiek in een betere richting duwen.

Ik denk dat er momenteel wel belangrijkere problemen op te lossen zijn dan het zogenaamde vreemdelingenprobleem. 35 percent meer werklozen bij jongeren dan vorig jaar. Als je dan gaat stemmen op een partij die geen enkel oog heeft voor de economische ontwrichting van onze samenleving, zoals PVV of vlaams belang ben je gewoon achterlijk. stem dan desnoods op een conservatieve partij die dergelijke punten wel wil aanpakken.

Ik denk dat er momenteel wel belangrijkere problemen op te lossen zijn dan het zogenaamde vreemdelingenprobleem. 35 percent meer werklozen bij jongeren dan vorig jaar. Als je dan gaat stemmen op een partij die geen enkel oog heeft voor de economische ontwrichting van onze samenleving, zoals PVV of vlaams belang ben je gewoon achterlijk. stem dan desnoods op een conservatieve partij die dergelijke punten wel wil aanpakken.

+1
Er worden teveel politieke keuze's gemaakt voor 1 bepaald punt, er zijn nog veel belangrijkere dingen.

Vlaams Belang vind ik van een veel hoger niveau dan PVV. Beetje kort door de bocht om te beweren dat het VB geen goed uitgewerkt programma heeft, ook economisch. Maar ik zou er niet op stemmen vanwege andere redenen, de partij is gewoon machteloos en blijft dat ook, en dat is zonde van de stem. Om het nog niet te hebben over de reputatie van veel parTeden...

Er zijn geen partijen met sterke leiders in Nederland, het is hier echt allemaal zwaar ruk wat dat betreft. Maar goed dat krijg je na tig jaar polderen en op zich kan polderen ook wel werken, alleen op sommige vlakken niet.

ik zie de komende jaren ook geen sterke leider
maar wat is precies een sterke leider
wilders is wel een sterke leider alleen
de partij-ideologie spreekt me weer niet aan
pechtold is een goeie debatter
maar d 66 in een kabinet sneeuwt altijd onder
zie bijv christenunie
ik zou het echt niet weten op dit ogenblik
op zou moeten stemmen ( als dat aan de orde was )

Dat is Bush niet met je eens.

2edsimx.jpg

Geert is alleen maar bezig een minderheid zwart te maken. Dat is zijn enige doel. Hij gebruikt kreten als "vrijheid voor Nederlanders" puur als propaganda maar niet gemeend.
Dus....opzouten uit de Tweede Kamer...net als Ayaan Hirshi Ali verbannen naar een ander land zoals Denemarken, daar mag hij dan samenwonen met die Deense cartoonist.

Vlaams Belang vind ik van een veel hoger niveau dan PVV. Beetje kort door de bocht om te beweren dat het VB geen goed uitgewerkt programma heeft, ook economisch. Maar ik zou er niet op stemmen vanwege andere redenen, de partij is gewoon machteloos en blijft dat ook, en dat is zonde van de stem. Om het nog niet te hebben over de reputatie van veel parTeden...

nee dat hebben ze niet :roflol: een corporatistische visie die ze met nazi duitsland delen ja, vakbonden op lange termijn afschaffen, verdeeldheid zaaien onder werknemers door de hoge werkloosheid toe te schrijven aan migranten "die ons werk af pakken", ...
Dan verkies ik nog liever een partij als de NVA (zelfs boven de SPa)

vergeet niet dat het Vlaams belang haar wortels heeft in fascistische sentimenten die heersten in Vlaanderen tijdens de jaren 40,

http://www.youtube.com/watch?v=s5XEZxzz2FU

NVA en de vroegere volksunie zijn in die zin wel zuiverder: een Vlaams nationalisme uit pragmatische overwegingen zonder die verwerpelijke bloed en bodem mentaliteit van het VB.

PVV = Italiaanse theater politiek met Zionistische ideologieën. En nog pro-homo ook, homocoïtusualiteit prima, maar vind die zogenoemde over benoeming van ongeremde homocoïtusuele vrijheids verheerlijking steeds storender, het is gewoon niet mannelijk om niets te voelen bij een vrouw. En bovendien is deze groep verantwoordelijk voor veel SOA's.

Heeft niets met een Nationalistisch Nederland te maken, met zijn Joodse vriendjes zou Wilders door elke Vaderlandse Kameraden Beweging uit Holland zijn verbannen.

Zonder Berlusconi was Wilders nooit op vele van z'n one liners gekomen. "Linkse media, linkse journalisten, collectieve aanval van een links samenspel" de simplistische insteek en argwaan van de Italiaanse cultuur druipt ervan af.

Zelfs op Stormfront wordt men geacht zich te schikken naar formeel Nederlands daar waar dit de Nederlandse identiteit bijeenbindt. Zionist Wilders schaaft elke verfijning van onze taal weg en implementeert de provinciale boeren praat uit de achterhoek en Limburg.

"Laat mij nou even mijn verhaal afmaken"

http://www.youtube.com/watch?v=CNDu60Ie67M

Terug
Naar boven