- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk..
Ach weet je.. Ik ga me er verder ook niet over uitlaten. Er zullen altijd mensen blijven met oogkleppen op en die kan je niet veranderen. Stem wat je wilt stemmen.
Ik denk dat Nederland (België ook trouwens) dringend moet gaan beseffen dat door alles in de doofpot te steken je geen problemen oplost. Evenmin door te denken dat alles op te lossen is met sociale/linkse projectjes die alleen vissen uitdelen i.p.v te leren om te vissen (idem voor ontwikkelingshulp trouwens).
PVV staat helemaal aan de andere zijde van het spectrum, wat eigenlijk net zo inefficiënt is om het probleem ten gronde aan te pakken. De ene denkt alles op te kunnen lossen met een pamperbeleid, de andere denkt het te kunnen doen met repressie. Dus kies een partij die beiden weet te combineren, een sterke leider kan leveren, en je kan als burger de politiek in een betere richting duwen.
Ik denk dat er momenteel wel belangrijkere problemen op te lossen zijn dan het zogenaamde vreemdelingenprobleem. 35 percent meer werklozen bij jongeren dan vorig jaar. Als je dan gaat stemmen op een partij die geen enkel oog heeft voor de economische ontwrichting van onze samenleving, zoals PVV of vlaams belang ben je gewoon achterlijk. stem dan desnoods op een conservatieve partij die dergelijke punten wel wil aanpakken.
Vlaams Belang vind ik van een veel hoger niveau dan PVV. Beetje kort door de bocht om te beweren dat het VB geen goed uitgewerkt programma heeft, ook economisch. Maar ik zou er niet op stemmen vanwege andere redenen, de partij is gewoon machteloos en blijft dat ook, en dat is zonde van de stem. Om het nog niet te hebben over de reputatie van veel parTeden...Ik denk dat er momenteel wel belangrijkere problemen op te lossen zijn dan het zogenaamde vreemdelingenprobleem. 35 percent meer werklozen bij jongeren dan vorig jaar. Als je dan gaat stemmen op een partij die geen enkel oog heeft voor de economische ontwrichting van onze samenleving, zoals PVV of vlaams belang ben je gewoon achterlijk. stem dan desnoods op een conservatieve partij die dergelijke punten wel wil aanpakken.
Er zijn geen partijen met sterke leiders in Nederland, het is hier echt allemaal zwaar ruk wat dat betreft. Maar goed dat krijg je na tig jaar polderen en op zich kan polderen ook wel werken, alleen op sommige vlakken niet.
Dat is Bush niet met je eens.Er zijn geen partijen met sterke leiders in Nederland, het is hier echt allemaal zwaar ruk wat dat betreft. Maar goed dat krijg je na tig jaar polderen en op zich kan polderen ook wel werken, alleen op sommige vlakken niet.
PVV moet aan de macht,met die geblondeerde Indo aan de macht zullen nederlanders weer de baas zijn over hun eigen land...Ik zeg Heil Geert!
Vlaams Belang vind ik van een veel hoger niveau dan PVV. Beetje kort door de bocht om te beweren dat het VB geen goed uitgewerkt programma heeft, ook economisch. Maar ik zou er niet op stemmen vanwege andere redenen, de partij is gewoon machteloos en blijft dat ook, en dat is zonde van de stem. Om het nog niet te hebben over de reputatie van veel parTeden...
een corporatistische visie die ze met nazi duitsland delen ja, vakbonden op lange termijn afschaffen, verdeeldheid zaaien onder werknemers door de hoge werkloosheid toe te schrijven aan migranten "die ons werk af pakken", ...