MuscleMeat

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Het is wel de enige partij die problemen ziet op een manier zoals andere partijen die niet(durven te) zien. Daarom alleen heb ik respect voor de PVV. Er bestaan grote problemen die te wijten zijn aan niet-willende, en slecht te motiveren allochtonen. Die echter alleen steun bij elkaar gaan zoeken en zich niet mengen in de maatschappij. Ten 2e is het altijd goed dat de cultuur/bevolking/godsdienst zoals deze van oorsprong is, ook in de overhand blijft in een land.

Een psychoot ziet problemen ook op een andere manier. Anders wil niet zeggen rationeler, of realistischer.

En het idee dat de verheerlijking van de judeochristelijke achtergrond van Nederland steeds meer naar voren komt in verschillende PVV-aanhang stromingen vind ik vrij zorgwekkend. Religie is grosso modo gewoon uitgesproken k*t, helemaal als er vanaf het pluche gepredikt wordt. Daarbij is cultuur nogal plastisch; gelukkig zijn we in Nederland de afgelopen decennia in toenemende mate aan de macht en invloed van de kerken ontsnapt en leven we in een stuk meer vrijheid. Dat dat echt geen kwestie is van vele decennia bewijst het feit dat we nog niet zo gek lang een erkend homohuwelijk kennen in Nederland. (maar ondertussen nog wel homocoïtusuele docenten kunnen weigeren op religieuze gronden. Als de burka een schande is voor Nederland, dan verdient het weigeren van homocoïtusuele docenten levenslang)

Moet iedere vraag dan maar direct beantwoord worden?

Nee, maar de discussie was alweer een pagina verder. En ondertussen post je gewoon verder. Je reageert niet op de "normale" vragen maar wel op een "uidagende post" viel mij alleen op.

Nee, maar de discussie was alweer een pagina verder. En ondertussen post je gewoon verder. Je reageert niet op de "normale" vragen maar wel op een "uidagende post" viel mij alleen op.

Je bent op zoek naar zaken die er niet zijn. Misschien dat mensen wel eens reizen en nadat ze opnieuw inloggen eerst andere zaken zien die opvallen.

Nee omdat de pvv de enige partij is die kritiek durft te geven. Daarmee doel ik vooral op allerlei projecten en subsidies zoals de vogelaarwijken. Helaas zit wilders qua debatteren op het niveau van hamer. Simpele ziel die naast het voorlezen van een tekst niks toevoegd met links dit links dat' maar in elke groep is wel een tegenligger nodig.

Een psychoot ziet problemen ook op een andere manier. Anders wil niet zeggen rationeler, of realistischer.

En het idee dat de verheerlijking van de judeochristelijke achtergrond van Nederland steeds meer naar voren komt in verschillende PVV-aanhang stromingen vind ik vrij zorgwekkend. Religie is grosso modo gewoon uitgesproken k*t, helemaal als er vanaf het pluche gepredikt wordt. Daarbij is cultuur nogal plastisch; gelukkig zijn we in Nederland de afgelopen decennia in toenemende mate aan de macht en invloed van de kerken ontsnapt en leven we in een stuk meer vrijheid. Dat dat echt geen kwestie is van vele decennia bewijst het feit dat we nog niet zo gek lang een erkend homohuwelijk kennen in Nederland. (maar ondertussen nog wel homocoïtusuele docenten kunnen weigeren op religieuze gronden. Als de burka een schande is voor Nederland, dan verdient het weigeren van homocoïtusuele docenten levenslang)

Burka past niet in het nederlandse straatbeeld klaar. Als je daar problemen mee hebt donder je maar op. Waarde en normane vervagen door zulk gedrag alles kan maar hier.

De islam is een godsdienst die nog gedachtegoed na houdt uit de middeleeuwen. Als wij daar niks aan doen dan is er helemaal niks meer over van onze indentiteit. Het is niet een kwestie als het gebeurd maar een kwestie van tijd.

Eén cartoonje gelijk moord en brand maar als je hoort dat er christenen gelynched worden door moslims omdat ze christenen zijn hoor je er niks van. Genoeg voorbeelden.

En engeland met hun sharia rechtbanken is toch te zot voor worden.
Dus haal alsjeblieft die plaat voor je kop weg.

Burka past niet in het nederlandse straatbeeld klaar. Als je daar problemen mee hebt donder je maar op. Waarde en normane vervagen door zulk gedrag alles kan maar hier.

De islam is een godsdienst die nog gedachtegoed na houdt uit de middeleeuwen. Als wij daar niks aan doen dan is er helemaal niks meer over van onze indentiteit. Het is niet een kwestie als het gebeurd maar een kwestie van tijd.

Eén cartoonje gelijk moord en brand maar als je hoort dat er christenen gelynched worden door moslims omdat ze christenen zijn hoor je er niks van. Genoeg voorbeelden.

En engeland met hun sharia rechtbanken is toch te zot voor worden.
Dus haal alsjeblieft die plaat voor je kop weg.

Zeeuwse klederdracht past ook niet in ons straatbeeld...maar het is toch onderdeel van onze culturele identiteit en onze culturele geschiedenis.

Christendom is niet anders dan Islam. En als we geen ommekeer hadden gehad in ontkerkelijking dan hadden we nog met dat gedachtengoed geleefd. Kijk naar Urk...als Chruistenen het voor het zeggen zouden hebben dan zouden vrouwen in rokken lopen en achter het aanrecht staan en zouden we allemaal onze plek in de maatschappij weer worden getoond en owee als we niet elke zonda netjes gaan knielen of bidden of whatever the hell Christenen doen om anderen te vertellen hoe ze moeten leven.

En in Ierland kan je al gekneekacped worden als je in de verkeerde plek zegt dat je het verkeerde geloof aanhangt. Ik zie het verschil niet zo met die Moslim landen.

Zeeuwse klederdracht past ook niet in ons straatbeeld...maar het is toch onderdeel van onze culturele identiteit en onze culturele geschiedenis.

Christendom is niet anders dan Islam. En als we geen ommekeer hadden gehad in ontkerkelijking dan hadden we nog met dat gedachtengoed geleefd. Kijk naar Urk...als Chruistenen het voor het zeggen zouden hebben dan zouden vrouwen in rokken lopen en achter het aanrecht staan en zouden we allemaal onze plek in de maatschappij weer worden getoond en owee als we niet elke zonda netjes gaan knielen of bidden of whatever the hell Christenen doen om anderen te vertellen hoe ze moeten leven.

En in Ierland kan je al gekneekacped worden als je in de verkeerde plek zegt dat je het verkeerde geloof aanhangt. Ik zie het verschil niet zo met die Moslim landen.

Christendom is wel degelijk anders dan islam. Moet je mischien eens meer in verdiepen één wezenlijk verschil tussen beide is dat. Christendom de dialoog aangaat. Islam daar integen is een overheersende godsdienst: die denken dat wat hun aanhangen de DE ENIGSTE WAARHEID IS. Allegelovigen hebben dat zo wie zo maar christenen gaan nog de dialoog aan.
Christenen hebben het nu ook voor het zeggen. CU CDA ?.

En met die oude verhalen over vroeger is toch helemaal niet relevant. En wil je zeeuwse kledingdracht vergelijken met een burka alsjeblieft zeg. Met je slappe agrumenten.

En ik verheerlijk helemaal geen christendom ik ben zelf atheist. Maar doe in godsnaam die naïeve oogkleppen eens af!

Laatst bewerkt:
KaasKoekje, kan je niet gewoon verdwijnen uit dit topic? Je vervuilt een anders interessant topic voor de lezers die zonder er zich in te mengen een aardig discussie willen volgen zo op het einde van de week in een uitgestorven kantoor.

Laatst bewerkt:
Een partij verbieden??

Tuurlijk niet.... Dat zou de hele democratie onderuit halen.

Vind persoonlijk dat een pedopartij ook niet verboden zou moeten worden. Zo'n partij wordt toch door niemand op gestemd.
Denk niet dat je een partij die graag coïtus heeft met kleine kindertjes, wat overigens illegaal is, kan vergelijken met de pvv, een partij die haar vrijheid van meningsuiting benut.

Denk niet dat je een partij die graag coïtus heeft met kleine kindertjes, wat overigens illegaal is, kan vergelijken met de pvv, een partij die haar vrijheid van meningsuiting benut.

Zoalsn ze er alleen over praten en de illigaliteit in frage stellen is het natuurlijk exact hetzelfde als de PVV. En benutten ze exact hetzelfde recht dat exact hetzelfde voor hen geldt als voor de PVV.

Dus het is prima te vergelijken.

1). Ze zeggen beide verwerpelijke dingen
2). Ze benutten hun recht op vrijheid van meningsuiting en het recht op het opzetten van een politiek orgaan.
3). Ze worden beide geleidt door iemand met onfrisse ideeen en suggesties en politieke mening

Laatst bewerkt:
Goede alternatieven worden er geboden door de "Wildersfans";

1) Niet stemmen
2) Alles is beter behalve Wilders.

Hier komen we ook lekker verder mee in deze discussie...

Goede alternatieven worden er geboden door de "Wildersfans";

1) Niet stemmen
2) Alles is beter behalve Wilders.

Hier komen we ook lekker verder mee in deze discussie...

Kijk...als je nou inhoudelijke stellingen poneert dan kunnen we inhoudelijke reacties geven. Maar aangezien de PVV geen inhoudelijke stellingen heeft en onze kritiek op uitspraken en beweringen van Wilders al heel regelmatig uitgebreid en weldegelijk inhoudelijk gepost is denk ik dat je beschuldigingen een beetje vergezocht zijn....

Maar een goed alternatief is; nadenken en een andere partij uitzoeken waar je wel iets bij te zoeken hebt.

KaasKoekje, kan je niet gewoon verdwijnen uit dit topic? Je vervuilt een anders interessant topic voor de lezers die zonder er zich in te mengen een aardig discussie willen volgen zo op het einde van de week in een uitgestorven kantoor.

ik zou niet weten waarom. Er zijn mensen die reageren op mij post. En een forum is er om discussies te voeren. En dat doe ik :)

Christendom is wel degelijk anders dan islam. Moet je mischien eens meer in verdiepen één wezenlijk verschil tussen beide is dat. Christendom de dialoog aangaat. Islam daar integen is een overheersende godsdienst: die denken dat wat hun aanhangen de DE ENIGSTE WAARHEID IS. Allegelovigen hebben dat zo wie zo maar christenen gaan nog de dialoog aan.
Christenen hebben het nu ook voor het zeggen. CU CDA ?.

En met die oude verhalen over vroeger is toch helemaal niet relevant. En wil je zeeuwse kledingdracht vergelijken met een burka alsjeblieft zeg. Met je slappe agrumenten.

En ik verheerlijk helemaal geen christendom ik ben zelf atheist. Maar doe in godsnaam die naïeve oogkleppen eens af!

Christendom en dialoog gaan absooluut niet samen. Christendom wordt gekenmerkt door de ene religieuze oorlog na de andere...tegen shisma's binnen het iegen geloof, tegen zogenaamde sektes, tegen Islam... dogmatiek tot eeuwen na dato, kinderen wegrukken bij hun ouders omdat dat beter is voor de christelijke opvoeding van ketterkindertjes en door heksenverbrandingen.

Mogelijk dta je je nog even moet verdiepen in de tolerantie van de kerken en het Christendom...overigens wordt het Christendom tot op de dag van vandaag gebruikt door vele groepen om geweld tegen elkaar, tegen anderen en tegen eigen bevolking te vergoeilijken.

Gezien de opstelling van de kerken in de dogmatische debatten over homocoïtusulaiteit, over de eviolutietheorie, over condooms, over gebioortebeperking in het algemeen etc....denk ik niet dat je kan volhouden dat het Christendom ook maar enige nuance wil leggen in HUN ABSOLUTE WAARHEID.

Christenen hebben het absoluut niet voor het zeggen...CU en CDA zijn Christelijke gefundeerd, maar vormen politiek gezien een complete mindereid ten opzichte van de niet-confessionele partijen.

Ik doe mijn oogkleppen der waarheid af als jij het bord voor je kop van onwetendheid weghaalt en je blindoek van naifiteit afdoet....je mag je zwaard +1 houden ;) K?

Ik vind dat als je hier pas net bent en je meteen al misdraagt dat je weer weg kan, als je op straat voor kk-mong**l word uitgescholden voor niks mag je van mij ook meteen 3 weken prikken, slaat nergens op, geld ook voor nederlanders die dat doen.

Ik vind dat als je hier pas net bent en je meteen al misdraagt dat je weer weg kan, als je op straat voor kk-mong**l word uitgescholden voor niks mag je van mij ook meteen 3 weken prikken, slaat nergens op, geld ook voor nederlanders die dat doen.

:thumbup:
Kijk...daar kan ik het in strekking wel mee eens zijn. Dat is tenminste een uitgangspunt waar we wat aan hebben:

Direct aanpakken, direct berechten en direct straffen...ongeacht wie of wat je bent! Zowel voor allochtonen als autochtonen

Ik denk dat dat zo'n beetje het aller effectiefst is en daadwerkelijk iets oplost.

Misschien is het wat te sterk aangelegd hoe je het beschrijft...mag best, afhankelijk van de overtreding, eerst een duidelijke waarschuwing ofzo worden gegeven en voor schelden gelijik drie weken prikken is misschien wat overtrokken...maar het principe is effectief en helder!

Terug
Naar boven