MuscleMeat

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

@ bascrosss: Op andere religieuse symbolen zijn er geen belastingen, op kopvodden wel. Discriminatie op basis van geloof.Even aangenomen dat kopvodden belasting serieus was.

Op katten ook niet, discriminatie op basis van soort.

Niet enkel weet je niet wat racisme inhoudt, je weet ook niet wat cultuur inhoudt. :)
Ik weet prima wat het inhoudt...

Jij lijkt beetje verward, want jij haalt net bijvoorbeeld zaken als 'ras' en een eigenschap als 'immigrant zijn' door elkaar..

En Wilders IS nou eenmaal niet racistisch. Hij weet precies wat hij kan zeggen zonder de wet te overtreden.

Hoezo ? Hoofddoek is eigen keuze van de vrouw.

Dus is een belastingmaatregel niet discriminerend. Als je er voor kiest om auto te rijden moet je wegenbelasting betalen..

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

De naam zegt het al, wegenbelasting. Je maakt gebruik van de Nederlandse wegen.

Ja? Je draagt de hoofddoek toch ook in Nederland? Je betaalt belasting voor dat recht...

Ik weet prima wat het inhoudt...

Jij lijkt beetje verward, want jij haalt net bijvoorbeeld zaken als 'ras' en een eigenschap als 'immigrant zijn' door elkaar..
Dan zal je toch moeten weten dat cultuur niet iets statisch is. Argumenten zoals: '50 jaar geleden'... zijn onzin.

Een immigrant behoort altijd tot het andere ras dan de autochtone bevolking.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt het ook bekijken dat het dragen van een hoofddoek discriminerend is voor vrouwen...

dat kun je idd als een teken van de onderdrukking van de vrouw zien. Dus dat zou je ook kunnen zien als een poging van Wilders om de vrouw en man gelijk te houden.

Dus is een belastingmaatregel niet discriminerend. Als je er voor kiest om auto te rijden moet je wegenbelasting betalen..

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Ja? Je draagt de hoofddoek toch ook in Nederland? Je betaalt belasting voor dat recht...

Ik weet niet of je als overheid wel zo demotiverend wil zijn voor mensen die een geloof in je land willen uitvoeren.

Burka oke maar een hoofddoek...

Dan zal je toch moeten weten dat cultuur niet iets statisch is. Argumenten zoals: '50 jaar geleden'... zijn onzin.

Een immigrant behoort altijd tot het andere ras dan de autochtone bevolking.
Cultuur is iig ook niet iets wat in 30 jaar veranderd :rolleyes:

De hoofddoek ook niet, de drager wel. Geen verschil dus.

Laat me duidelijk wezen: als er belasting zijn voor hondeneigenaars, maar niet voor katteneigenaars dan is dat wel discriminatie.

Dus is een belastingmaatregel niet discriminerend. Als je er voor kiest om auto te rijden moet je wegenbelasting betalen

De discrimiatie zit hem er niet in het toezeggen van belasting, het zit er in hem dat bepaalde groepen geen belasting betalen en anderen wel.

Vb autobelasting, maar geen motorvoertuig belasting
Of kopvodbelasting, maar geen 'kruis' belasting.

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

Cultuur is iig ook niet iets wat in 30 jaar veranderd

Je kan daar geen tijdsperiode op plaatsen, daar is cultuur veel te diffuus voor.
Maar om op je citaat te antwoorden: je kan gewoonweg niet meer fout zijn.

dat kun je idd als een teken van de onderdrukking van de vrouw zien. Dus dat zou je ook kunnen zien als een poging van Wilders om de vrouw en man gelijk te houden.

Dergelijke discussies krijg je alleen door het invoeren van de multikul-hype. Als we dit soort Disney-toestanden nog even doortrekken, gaan we er straks nog over discusseren of een 'Hollandse' n*ger een ivoren dan wel een plastic ring door zijn neus dient te dragen.

Stap eens op een gewone werkdag uit op station Overvecht in Utrecht. extremitischeMoslim-broedzeugen in wording met glitterjeans en koplap, schizofrenie ten top. Enerzijds moderne jeans, anderzijds een middeleeuwse kopdweil. Maar loop eens door, het stationplein af de korte winkelstraat in. Links aan de overzijde van het kruispunt dat volgt zien we een moskee die eens een...christelijke kerk was. Mensen die twijfelen of er iets structureel mis is in NL zijn volledige dwazen.

Als je de standpunten van PVV rascistisch noemt heb je niet goed om je heen gekeken wat er werkelijk gaande is in Nederland.

RobinDev is een roze bril vernietiger :roflol:

Sla die roze brillen en oogkleppen versierd met bloemetjes maar kapot, met een grote hamer.

Laat me duidelijk wezen: als er belasting zijn voor hondeneigenaars, maar niet voor katteneigenaars dan is dat wel discriminatie.

Blijkbaar is dan enige vorm van discriminatie wel toelaatbaar, want in sommige gemeentes in Nederland is dit realiteit.

Las van de week een stukje van iemand die wat tijd had besteed aan het uitvogelen van de herkomst van het woord kopvodden. Hij kwam vrij snel uit in de Nederlandse sessie van de stormfront forums.

Ik zal niet beweren dat Wilders zelf daar regelmatig fijntjes aan het posten is of whatever maar het lijkt me niet bepaald uitgesloten dat hij zich omringt, de mensen waarmee die overleg voert en waarvan hij lollige spitsvondigheidjes als 'kopvoddentax' krijgt toegereikt, zich in niet bepaald frisse kringen bevinden.

Blijkbaar is dan enige vorm van discriminatie wel toelaatbaar, want in sommige gemeentes in Nederland is dit realiteit.

Ik denk dat het beter is die discriminatie aanvechten ipv vanuit deze reeele discriminatie een andere soort discriminatie goedkeuren.

Geert Wilders, de laatste redding!

Die linkse honden partijen moeten verboden worden met hun droom visie dat het land naar de klote helpt.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Geert Wilders, de laatste redding!

Geert Wilders is op dit moment de enige politieke redding , daarna is er nog de civiele redding en dat is dat de Nederlandse burgers het recht zelf gaan handhaven en uitvoeren wat de politiek blijkbaar niet kan.

Terug
Naar boven