XXL Nutrition

Stem m'n nichtje naar High School in Amerika!

Ik wil je nicht niet beledigen hoor, maar verschiet ervan dat zoveel dbb'ers "would hit" zeggen.
hit-it-crowbar.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Jij krijgt nog karma, zit nu ff op de max voor 24u, ga zo weer even kijken. ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 13:57 ----------

Ze staat nu 4e, 66 stemmen achter nr 1, Thanks iedereen and keep going :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
En nu staat ze 3e :D

Je kan blijkbaar ook in elke browser een keer stemmen, firefox/chrome/safari enz... Elke stem = karma ;)

karma voor firefox.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 14:10 ----------

En IE.

je kan dit toch écht niet winnen met zo'n matige pic en motivatie :roflol:

Andere wijven doen echt iets creatief met een mooi filmpje en al, deze aandachtsh**r heeft gewoon een sminkmuil pic van haarzelf en "ik denk dat ik er goed engels kan leren" :roflol:

+1

niet stemwaardig, is niet eerlijk, zij doet geen moeite en het enige waardoor ze zou kunnen winnen, is haar neef die op dbb zit.

dus tenzij je hier vertelt dat ze je beloofd heeft te ppen als ze wint, ga ik niet stemmen:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 14:17 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

stem hier op iemand die verdient te winnen:thumbs:

je kan dit toch écht niet winnen met zo'n matige pic en motivatie :roflol:

Andere wijven doen echt iets creatief met een mooi filmpje en al, deze aandachtsh**r heeft gewoon een sminkmuil pic van haarzelf en "ik denk dat ik er goed engels kan leren" :roflol:

Rofl nog niet gezien wat die andere deden :p /care, connecties is het enige dat telt hoor :)

@Angelus
"I really really realyy want to go to America!"
Ze verdient het echt :rolleyes:

would hit

high school is vrijwel hetzelfde als een willekeurige school in de buurt van een coffeeshop :trollface:

Die leuke tijd kunnen we haar hier ook geven.

lol... serieus te erg die chick :roflol:

Heel die familie hopeloos hopen. Vind wel erg, but then again, je moet van aanpakken weten. Deze meid waar dbb op stemt heeft het echt niet van haar looks, zoals sommigen lijken te denken.
And on the prom we're kissing
My first kiss, it feels so great.
:roflol:

Terug
Naar boven