Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Haha jij was toch die gozer die verlegen en introvert reageerde tegenover meisjes? Sinds wanneer heb jij een vriendin dan?
skeptical_hippo.jpg

Hahahaha doei Angelus:

Re:Een vraagje
uhm nee, ik heb zelf nog nooit van hem gehoord en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar. wtfffffffff....ik ben t nu aan t lezen... wat n kl***zak lijkt mij die gast.. sorry...
zou je willen vertellen (als je miss ook op dat forum zit) dat ik dus helemaal neit zijn vriending ben :S
Verzonden naar: ziyedb

Hahahahahahahah IN! Doei

ohja eddine = winning

Hehe, eindelijk.

Wat een mong**l echt een halfje

Shit just got real

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ban Angelus

• Topic Starter Topic Starter
toch wel raar dat ik nu met haar op msn aan het praten ben en ze niets afweet van dat zogenaamde bericht van jou:rolleyes:

unsuccesful troll is unsuccesful

"en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar"

vooral dit stukje, aangezien op haar facebook zelfs staat dat ze pas onlangs veranderd is van in een relatie naar single;)

Nu is het een kwestie van: Wie komt met de sterkste bewijzen dat hij de echte noukie of whatever heeft :roflol:

Obvious troll was al obvious voordat de thread begon natuurlijk.

"en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar"

vooral dit stukje, aangezien op haar facebook zelfs staat dat ze pas onlangs veranderd is van in een relatie naar single;)

Op facebook kan je dat veranderen naar single als er eerst niks staat ja. Dan krijg je daar een melding van.

toch wel raar dat ik nu met haar op msn aan het praten ben en ze niets afweet van dat zogenaamde bericht van jou:rolleyes:

unsuccesful troll is unsuccesful

Ok bewijs jij het maar dan, hier een printscreentje voor jou ouwe wijsneus.

Doe nou niet zo dom, je kan ook gewoon toegeven dat je grap niet meer leeft, je hebt in ieder geval genoeg mensen beet genomen.

hoewel er waarschijnlijk niemand heeft gelachen

Op facebook kan je dat veranderen naar single als er eerst niks staat ja. Dan krijg je daar een melding van.

Ok bewijs jij het maar dan, hier een printscreentje voor jou ouwe wijsneus.

Doe nou niet zo dom, je kan ook gewoon toegeven dat je grap niet meer leeft, je hebt in ieder geval genoeg mensen beet genomen.

hoewel er waarschijnlijk niemand heeft gelachen

ik zit op haar youtubeaccount bro!:roflol:

jezus dit is echt kansloos, je zou bijna zeggen dat je jezelf nog gelooft :roflol:

Angelus zeg nou maar de waarheid

of anders

11. Er kan per persoon slechts 1x per dag op een inzending gestemd worden. Fraude wordt niet op prijs gesteld. Deelnemers die frauderen, worden uitgesloten van de wedstrijd.

Terug
Naar boven