08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re:Een vraagje
uhm nee, ik heb zelf nog nooit van hem gehoord en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar. wtfffffffff....ik ben t nu aan t lezen... wat n kl***zak lijkt mij die gast.. sorry...
zou je willen vertellen (als je miss ook op dat forum zit) dat ik dus helemaal neit zijn vriending ben :S
Verzonden naar: ziyedb

toch wel raar dat ik nu met haar op msn aan het praten ben en ze niets afweet van dat zogenaamde bericht van jou
unsuccesful troll is unsuccesful

"en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar"
vooral dit stukje, aangezien op haar facebook zelfs staat dat ze pas onlangs veranderd is van in een relatie naar single![]()

maar het feit dat ik dat durf aan te halen wil toch wel zeggen hoe zeker ik van mn stuk ben dat hij niet met de echte anouck aan het mailen is
"en ben hard stikke single, al.. bijna 2 jaar"
vooral dit stukje, aangezien op haar facebook zelfs staat dat ze pas onlangs veranderd is van in een relatie naar single![]()
toch wel raar dat ik nu met haar op msn aan het praten ben en ze niets afweet van dat zogenaamde bericht van jou
unsuccesful troll is unsuccesful
Op facebook kan je dat veranderen naar single als er eerst niks staat ja. Dan krijg je daar een melding van.
Ok bewijs jij het maar dan, hier een printscreentje voor jou ouwe wijsneus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe nou niet zo dom, je kan ook gewoon toegeven dat je grap niet meer leeft, je hebt in ieder geval genoeg mensen beet genomen.
hoewel er waarschijnlijk niemand heeft gelachen

Noooit. Trouwens die YT account is van haar broer toch?