- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
jezus dit is echt kansloos, je zou bijna zeggen dat je jezelf nog gelooft![]()
Ah wel nee, alles maar dan ook alles wat Angelus hier post is een troll.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus dit is echt kansloos, je zou bijna zeggen dat je jezelf nog gelooft![]()
Angelus zeg nou maar de waarheid
of anders
11. Er kan per persoon slechts 1x per dag op een inzending gestemd worden. Fraude wordt niet op prijs gesteld. Deelnemers die frauderen, worden uitgesloten van de wedstrijd.

inloggen op youtube om eddine te trollen telt niet als frauderen bij de wedstrijd bro!![]()
Wel als ik met proxies erop ga stemmen en dan die mensen een mailtje stuurt dat er gefraudeerd wordt
![]()

En nu maar weer nokken met die hele rits aan animated gifs.

Kan iemand op hyves/facebook een search doen naar angelus somers? Bvd.

Ik kwam deze morgen het auditorium binnen, klaar voor weer een saaie les. Net toen ik ging zitten zag ik daar ineens een ongelooflijk knap meisje het lokaal binnenkomen. Eerst keer in 5 jaar dat ik op slag verliefd werd, ze was echt gewoon de belichaming van het meisje van mn dromen.
Denk dat ze mij ook wel heeft opgemerkt, kon mij namelijk niet inhouden om praktisch de hele tijd naar haar te staren tijdens de les (ik zat achteraan in het midden, en zij vooraan rechts), en enkele keren keek ze ook om.
Maar ipv het 'cool' te spelen en haar een knipoog te geven of eens te glimlachen oid, draaide ik mijn hoofd als een idioot weg en werd zo rood als een tomaatBen wel vrij zeker dat ik haar vanuit mn ooghoek heb zien glimlachen.
Nu is het probleem, hoe de **** kom ik in contact met haar??
In het middelbaar kende ik iedereen en iedereen kende mij, dus met een meisje in contact komen was gewoon ff viavia msn vragen, of op de speelplaats ff bij hun groepje gaan staan om zo met dat meisje te kunnen praten.
Probleem nu is, zit nu voor de 2de keer in mn eerste jaar unief, en vorig jaar ben ik bijna nooit naar de les geweest en ken eigenlijk maar 2 mensen van mijn richting (die overigens ook zelden naar de les gaan), en zij zat namelijk ook alleen in het auditorium, dus van haar vrienden weet ik niets. Dus de viavia optie is er nu spijtig genoeg niet.
Verder zit ze ook niet in dezelfde richting, want we hebben enkel dat vak samen, en proberen om nu nog ff 'vriendjes' te worden met iedereen uit mn richting heeft ook niet veel nut (bovendien zijn het toch vooral nerds die bij mij in de klas zitten.)
Was dus heel de les een goede openingszin aan het bedenken, maar tevergeefs. Zag wel dat ze op haar hand wat streepjes aan het trekken was uit verveling, dus was van plan om te beginnen over hoe saai de les was. Had zelf ook wat shit op mn hand getekend zodat ik kon zeggen "hmm das ook toevallig
".
Toen ik de geplande dialoog in mn hoofd afspeelde, werd het duidelijk hoe lame en idioot dit wel niet klonk. Zou waarschijnlijk zelfs meer succes hebben met "heb je zin in een zoentje?".
Maandag hebben we dit vak opnieuw, dus heb een week tijd om iets goeds te bedenken om te zeggen, vind ik niets ga ik gewoon zeggen "zin in een zoentje?"
j/k.
Iemand suggesties?

Dat was dan ook weer een troll maar wie gelooft dat onze contactgestoorde Angelus een vriendin heeft zal waarschijnlijk zelf ook een autist zijn of Asperger hebben![]()
Link dit topic naar haar via hyves, dan ff uitzoeken wie Angelus kan zijn en dan vragen of ze ons de identiteit van Angelus kan geven.
ik wil niet in akira's sig terechtkomenLink dit topic naar haar via hyves, dan ff uitzoeken wie Angelus kan zijn en dan vragen of ze ons de identiteit van Angelus kan geven.