AndroidHealthClinic

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

• Topic Starter Topic Starter
over 5 minuten kan ik weer aan de volgende karma ronde beginnen jongens:cool:
laat die stemmen maar binnenstromen!

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 19:52 ----------

ja akira

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 19:52 ----------

Dat was dan ook weer een troll maar wie gelooft dat onze contactgestoorde Angelus een vriendin heeft zal waarschijnlijk zelf ook een autist zijn of Asperger hebben :D

dat was toen ik nog een verlegen jongen was:o (100% real)
is zelfs nog een half jaar mn vriendin geweest:D

karma gegeven tot aan post 285. Blijven stemmen jongens, het is nog maar een paar dagen:cool::thumbs:

done

Beste Angelus,

Ook ik heb niet gestemd.

Met vriendelijke groet,
kwarko

Beste Angelus,

Ook ik heb niet gestemd.

Met vriendelijke groet,
kwarko

geeft niet hoor, ik weet dat je gewoon stoer wil doen, maar een klein hartje hebt en bijgevolg ook gewoon gestemd hebt. Je krijgt dus toch karma voor het stemmen:)

arme Bossman, nu gaat zijn nichtje verliezen door de fictieve vriendin van Angelus. :(

ontopic: gestemd.

arme Bossman, nu gaat zijn nichtje verliezen door de fictieve vriendin van Angelus. :(

ontopic: gestemd.

bbosman's nichtje heeft een onoverbrugbare voorsprong, maar gezien de "moeite" die ze in deze wedstrijd gestoken heeft, gaat ze het toch afleggen tegen mijn Anouck in de brievenschrijfronde:cool:

(hoewel ik betwijfel dat we de top5 wel gaan halen, maar als alles meezit wordt anouck toch nog geslecteerd door de jury tussen de 15 beste inzendingen)

lol ik dacht dat die troll van 69chipmunks echt was. in ieder geval mooi dat die kerel nu een week opgerot is.

Anyhow, ik ken haar. Jammer om te zien dat ze nu zo emo is, was leuk meisje.

lol ik dacht dat die troll van 69chipmunks echt was. in ieder geval mooi dat die kerel nu een week opgerot is.

Anyhow, ik ken haar. Jammer om te zien dat ze nu zo emo is, was leuk meisje.

kan je eindelijk verhelderen dat ik dus wel degelijk haar vriend ben:thumbs:

zeg het maar eens zodat de twijfel voor eens en voor altijd uit de weg geruimd is:)

Nou nee, ik was met haar in contact gekomen in een zwembad destijds. Preutse doos, geen wonder dat ze emo is geworden.

Maar tis over man, geef gewoon toe dat het leuk was zo lang het duurde (voor jou dan)

Wow, zij heeft echt haar best gedaan, mijn stem heeft ze!

Momenteel bekijken: 6 gebruiker(s) (6 leden en 0 gasten) dit topic
Angelus, EricR, Krakatoa, orgineel, Paris, spitfire01

sorry schat, maar dat karma-aanbod geldt niet voor jou:kiss:

edit: maar je mag nog steeds stemmen hoor:)

Gestemd, je zal wel een goede gast zijn aangezien ik me vaak kan vinden in jou meningen.

Vertel eens verhalen uit je verleden, wij zijn benieuwd angelus.
Vooral wat er toe heeft geleid dat je toch bent overgegaan in een duisterder type.

ik heb net weer staan trekken op haar pagina dus ik dacht ik klik weer even kleine moeite nu ik er al was jwz

sure..

images?q=tbn:ANd9GcRsT0Iet2CjmkifkopoDImnO2BThQe1e1-Dj7pMEsmt2WPzbdFdzb3NEtBI5w.jpg

Terug
Naar boven