MuscleMeat

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

niks

kunnen we beter bewaren voor later

ok ok;)

Angelus, pm nou ff dan

• Topic Starter Topic Starter
Gestemd: 915

Gestemd.

Elke keer handmatig wissen of is er een snellere, betere manier?

Je kan het automatiseren, maar iets wat relatief simpel te doen is, is met Google Chrome steeds 'n incognito venster openen (ctrl + shift + n), link pasten (ctrl + v) en dan stemmen, venster sluiten, en repeat.

Het automatiseren laat ik dit keer aan Angelus over, die studeert ook informatica.

Edit:
1000+ stemmen :)

Ik ga ff kijken over nog ergens 'n beveiligingslek zit, deze sites hebben meestal wel ergens 'n lek ter grootte van Phil Heath.

Laatst bewerkt:
Je kan het automatiseren, maar iets wat relatief simpel te doen is, is met Google Chrome steeds 'n incognito venster openen (ctrl + shift + n), link pasten (ctrl + v) en dan stemmen, venster sluiten, en repeat.

Het automatiseren laat ik dit keer aan Angelus over, die studeert ook informatica.
Kan het nu ook relatief snel in Firefox. De 1000 gepasseerd btw :D

Meh gebruiken sitebox CMS, zijn meestal wel beveiligd tegen de standaard crap.

Gaat best snel zo.. Kan me voorstellen dat dit met een paar leden zo een honderd aantal stemmen opbrengt. In m'n eentje heb ik er binnen een paar minuten 50.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 03:07 ----------

1100 :roflol: Blijf dit gewoon doen tot ik het beu ben, misschien haal ik de 2000 dan nog wel.

2iharlv.jpg

Nog 500 :) Even een koffie pauze, dan weer 250 stemmen en dan weer een kleine pauze.

Bij deze nog een stem...

:roflol: Haha, meest slechtste stem ronde die ik heb gezien. Mag hopen dat ze ook nog een ip controle op het eind doen.

wat nou als ze word gediskwalificeerd door dit topic :roflol:
Heel haar wedstrijd verpest door een of andere Angelus die ze nog geen eens kent...

Terug
Naar boven