XXL Nutrition

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

• Topic Starter Topic Starter
goed zo R-tards, 1000+ stemmen op 1 nacht, gaat helemaal niet opvallen ofzo. Die eiwitpot kunnen jullie op je buik schrijven ;)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 10:00 ----------

wat nou als ze word gediskwalificeerd door dit topic :roflol:
Heel haar wedstrijd verpest door een of andere Angelus GetXXL en Peanuthead die ze nog geen eens kent...

fixed:P

Nee niks Anus

Pinda verdient die eiwitzzeen!

als ze wint geef ik een eiwitpot aan degene die kan aantonen dat hij het meeste gestemd (of elders stemmen geronseld) heeft en op voorwaarde dat je na vandaag niet meer op het nichtje van BBosman hebt gestemd

Je wou toch stemmen? Krijg je ze, is het nog niet goed.

:roflol: Haha, meest slechtste stem ronde die ik heb gezien. Mag hopen dat ze ook nog een ip controle op het eind doen.

Denk het niet, anders zouden ze die controle gelijk al houden. Ze gebruiken gewoon een of ander laveloos javascriptje, zonder opslag in 'n database.

goed zo R-tards, 1000+ stemmen op 1 nacht, gaat helemaal niet opvallen ofzo. Die eiwitpot kunnen jullie op je buik schrijven ;)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 10:00 ----------

fixed:P
Vraag om kick naar humor & geouwehoer :)

Ik heb maar 50 keer gestemd ofzo, Peanut verdient die eiwitpot.

Weet niet exact hoe het in ze werk gaat. Maar neem aan dat ze de stemmen (Pakketjes) bewaren, tot zoveel dagen/weken na de stemronde. Mocht er eventueel vals gespeeld worden kunnen ze aan die pakketjes toch zien dat het allemaal hetzelfde IP heeft.

Niet dat, dat uitmaakt. Laten hun maar bewijzen dat jij geen 1000 computers thuis hebt.

done

mensen posten hier nog steeds 'done', omdat ze 1 keertje hebben gestemd. Terwijl ze net 1000 stemmen in een nacht omhoog is gegaan haha

voor een eiwitpot, koop hem wel zelf

50+ votes.. Peanut is de held, dit is te saai :p

lol'd @ move

angelus, hier Anouck, super aardig dat je zoveel stemmen voor me wil vezamelen.. maar dit is dus echt niet hoe ik die wetstrijd uberhaupt wil winnen. Dat je mensen al verbied om op Elise Bosman te stemmen vind ik niet normaal. dat meisje heeft tenminste op een eerlijke manier haar stemmen gekregen in plaats van dat er weet ik veel hoeveel man even 50 keer op een nacht gaan stemmen. Dat is hard stikke oneerlijk tegenover de rest. en daarbij, je bent een verschrikkelijk slechte troll. Zeggen dat je het met een meisje van 15 hebt, die je niet eens kent, en alleen maar op een filmpje en op foto's heb gezien. Je bent gewoon verlieft op een plaatje. Word wakker man en ga een echte vriendin zoeke. daarbij ga je liggen vertelle dat je mij vanaf begin juli al zou hebbe, nou, nee dus, ik ben single, en dat blijf ik nog wel ff, en ik zal het helemaal neit nemen met iemand die zoveel liegt als jij, want ik heb een bloedhekel aan leugenaars. goed voor dat zogenaamde "karma" van je, liegen. als je tenminste weet wat karma écht is. oh dan nog wat, eddine spreekt gewoon de waarheid. ze heeft , of ik denk 'ze', contact met mij gelegd via youtube. ze zei dit:

"Ziyedb
Een vraagje
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/stem-mn-vriendin-naar-high-school-amerika-289946/

Deze jongen van 21 uit Belgie die aan fitness doet doet zich voor als jouw vriendje. Kan jij het verlossende woord geven of dat echt zo is of niet?
Succes met je actie, door hem heb je in ieder geval wel een paar honderd stemmen erbij.

Gr
Verzonden naar: noukiezholycorner"
zo kwam ik dus op dit forum terecht, en gister heb ik haar verteld dat ik vandaag wel ff wat zou zeggen, wat jullie al hebben gelezen, maar niet geloofde. in dat berichtje naar haar stond dat ik weg moest, ik moet naar drummen. ja. dus even aan ruud0111, dat was dus geen trollmesage. echt niet. oh, en angelus, lul niet dat je op mijn youtube account zit, of dat je met me aan t maile bent, of met me op msn zit, je hebt helemaal niks van mij. alleen een paar foto's waar je waarschijnlijk nu over aan het kwijlen bent of zo. en lul ook niet zo van "blabla mijn identiteit blaa" das dus hard stikke irritant. oh en dan nog even tegen BBbosman, sorry dat die angelus gast zo over je nichtje deed..kvin da ie da echt nie kan make. sorry daarvoor.

en bedankt trouwens voor de mensen die gewoon eerlijk 1 keer hebben gestemd.

hahhahaaha no ****ing wayyyy

:roflol: welke held heeft deze kloon gemaakt?

:roflol:

angelus, hier Anouck, super aardig dat je zoveel stemmen voor me wil vezamelen.. maar dit is dus echt niet hoe ik die wetstrijd uberhaupt wil winnen. Dat je mensen al verbied om op Elise Bosman te stemmen vind ik niet normaal. dat meisje heeft tenminste op een eerlijke manier haar stemmen gekregen in plaats van dat er weet ik veel hoeveel man even 50 keer op een nacht gaan stemmen. Dat is hard stikke oneerlijk tegenover de rest. en daarbij, je bent een verschrikkelijk slechte troll. Zeggen dat je het met een meisje van 15 hebt, die je niet eens kent, en alleen maar op een filmpje en op foto's heb gezien. Je bent gewoon verlieft op een plaatje. Word wakker man en ga een echte vriendin zoeke. daarbij ga je liggen vertelle dat je mij vanaf begin juli al zou hebbe, nou, nee dus, ik ben single, en dat blijf ik nog wel ff, en ik zal het helemaal neit nemen met iemand die zoveel liegt als jij, want ik heb een bloedhekel aan leugenaars. goed voor dat zogenaamde "karma" van je, liegen. als je tenminste weet wat karma écht is. oh dan nog wat, eddine spreekt gewoon de waarheid. ze heeft , of ik denk 'ze', contact met mij gelegd via youtube. ze zei dit:

zo kwam ik dus op dit forum terecht, en gister heb ik haar verteld dat ik vandaag wel ff wat zou zeggen, wat jullie al hebben gelezen, maar niet geloofde. in dat berichtje naar haar stond dat ik weg moest, ik moet naar drummen. ja. dus even aan ruud0111, dat was dus geen trollmesage. echt niet. oh, en angelus, lul niet dat je op mijn youtube account zit, of dat je met me aan t maile bent, of met me op msn zit, je hebt helemaal niks van mij. alleen een paar foto's waar je waarschijnlijk nu over aan het kwijlen bent of zo. en lul ook niet zo van "blabla mijn identiteit blaa" das dus hard stikke irritant. oh en dan nog even tegen BBbosman, sorry dat die angelus gast zo over je nichtje deed..kvin da ie da echt nie kan make. sorry daarvoor.

en bedankt trouwens voor de mensen die gewoon eerlijk 1 keer hebben gestemd.
Hey k*t, leer eerst eens Nederlands voordat je naar het buitenland gaat.

Laatst bewerkt:
:roflol:
Eric, check ff of dit een kloon is dan

Haha! In your face Angelus.

Maar ze heeft wel gelijk over het fap gedeelte Angelus, jij ouwe fappert

Is sowieso de user van het youtube account, anders kan ze nooit mijn bericht kopieren ;)

Dit kan iig geen kloon van Anus zijn, dan heb die gelijk een perm ban te pakken :D

Terug
Naar boven