Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Dit kan iig geen kloon van Anus zijn, dan heb die gelijk een perm ban te pakken![]()
epic troll van Eddine

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kan iig geen kloon van Anus zijn, dan heb die gelijk een perm ban te pakken![]()

check IP maar en ik zit gewoon thuis, plus weet niks van computers verder wat ip betreft
check IP maar en ik zit gewoon thuis, plus weet niks van computers verder wat ip betreft

en je hebt natuurlijk geen vrienden die een computer hebben
---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:42 ----------
tenzij je die nep-Anouck zover kan krijgen om een filmpje te maken waarop ze een lepel vasthoud is het gewoon te ongeloofwaardig. Ik ben er nu histerisch over aan het lachen met de echte Anouck op msn![]()

Bewijs iets en je bent van het gezeik af hehe, pic van jij en haar op msn.
Of eventueel andere foto's
super leuk dat mensen willen "bewijzen" dat ik aan het trollen ben, terwijl het overduidelijk is dat ik gewoon de waarheid spreek

Geef toe, het is niet geheel ondenkbaar dat het ondenkbaar is dat jij een vriendin hebt.ik vind dit gezeik juist amusantsuper leuk dat mensen willen "bewijzen" dat ik aan het trollen ben, terwijl het overduidelijk is dat ik gewoon de waarheid spreek
![]()

Geef toe, het is niet geheel ondenkbaar dat het ondenkbaar is dat jij een vriendin hebt.

Valsspelen wil ik het niet noemen, er staat nergens dat het niet mag...![]()

"Er kan per persoon slechts 1x per dag op een inzending gestemd worden. Fraude wordt niet op prijs gesteld. Deelnemers die frauderen, worden uitgesloten van de wedstrijd. "![]()

Oke een correctie is op zijn plaats. Het is niet geheel ondenkbaar dat het ondenkbaar is dat jij meiden irl kent.
maar je zult me op mn woord moeten geloven
Het zou wel epic zijn als Angelus echt een fictief persoon heeft waarmee hij "praat" en "lacht" op msn![]()