Fitness Seller

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Heb de foto door de BMOVL filter gehaald, en er is mee geknoeid jongens, ter hoogte van de lepel en 'DBB'.

angelus, hier Anouck, super aardig dat je zoveel stemmen voor me wil vezamelen.. maar dit is dus echt niet hoe ik die wetstrijd uberhaupt wil winnen. Dat je mensen al verbied om op Elise Bosman te stemmen vind ik niet normaal. dat meisje heeft tenminste op een eerlijke manier haar stemmen gekregen in plaats van dat er weet ik veel hoeveel man even 50 keer op een nacht gaan stemmen. Dat is hard stikke oneerlijk tegenover de rest. en daarbij, je bent een verschrikkelijk slechte troll. Zeggen dat je het met een meisje van 15 hebt, die je niet eens kent, en alleen maar op een filmpje en op foto's heb gezien. Je bent gewoon verlieft op een plaatje. Word wakker man en ga een echte vriendin zoeke. daarbij ga je liggen vertelle dat je mij vanaf begin juli al zou hebbe, nou, nee dus, ik ben single, en dat blijf ik nog wel ff, en ik zal het helemaal neit nemen met iemand die zoveel liegt als jij, want ik heb een bloedhekel aan leugenaars. goed voor dat zogenaamde "karma" van je, liegen. als je tenminste weet wat karma écht is. oh dan nog wat, eddine spreekt gewoon de waarheid. ze heeft , of ik denk 'ze', contact met mij gelegd via youtube. ze zei dit:

zo kwam ik dus op dit forum terecht, en gister heb ik haar verteld dat ik vandaag wel ff wat zou zeggen, wat jullie al hebben gelezen, maar niet geloofde. in dat berichtje naar haar stond dat ik weg moest, ik moet naar drummen. ja. dus even aan ruud0111, dat was dus geen trollmesage. echt niet. oh, en angelus, lul niet dat je op mijn youtube account zit, of dat je met me aan t maile bent, of met me op msn zit, je hebt helemaal niks van mij. alleen een paar foto's waar je waarschijnlijk nu over aan het kwijlen bent of zo. en lul ook niet zo van "blabla mijn identiteit blaa" das dus hard stikke irritant. oh en dan nog even tegen BBbosman, sorry dat die angelus gast zo over je nichtje deed..kvin da ie da echt nie kan make. sorry daarvoor.

en bedankt trouwens voor de mensen die gewoon eerlijk 1 keer hebben gestemd.

:roflol: naaaaaaaaaais

kap nu met die chat onzin, dit is een topic om stemmen te ronselen, straks gooien de mods het dicht:mad:
allemaal reported

Er wordt niks dichtgegooid, dit is gewoon het zoveelste ontmaskeringstopic. Ook al was er volgens mij niemand die ook maar 1 seconde dacht dat jij een vriendin had.

Haha topic keeps getting better with every page :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Heb de foto door de BMOVL filter gehaald, en er is mee geknoeid jongens, ter hoogte van de lepel en 'DBB'.

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 13:54 ----------

Er wordt niks dichtgegooid, dit is gewoon het zoveelste ontmaskeringstopic. Ook al was er volgens mij niemand die ook maar 1 seconde dacht dat jij een vriendin had.

zoveel te beter, dan blijven er stemmen binnenkomen:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 13:55 ----------

Ga jij nou maar met je BMVOL-filter spelen. Epic spoonpic gewoon, Anus zal wel blijven volhouden dat het nep is.

het is toch overduidelijk dat dat niet de chick uit de openingspost is, maar een vriendin van eddine:) moet je geen sherlock voor heten...

QQhmi.jpg

Sorry maar ik ga niet om met 15 jarige vmbo emo meisjes, no offense, en zelf was ik het ook niet want sta te wachten in de feyenoord fan shop.

En alle karma die angelus had gegeven kan naar mij terug gestuurd worden.

Maar is nu bewezen dat Angelus die Anouck Somers niet kent? Want ik ben de draad een beetje kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
ok de aap is uit de mouw, ik ben de broer van anouck. het was leuk zolang het duurde, maarja aan alle goede dingen komen uiteindelijk een einde:)

maar de wedstrijd gaat nog door tot 31 oktober, dus blijf maar gewoon stemmen jongens:thumbs:

Blijkt dus gewoon een typisch Belgisch incest-gevalletje te zijn. :(

lekker wijf :p

ok de aap is uit de mouw, ik ben de broer van anouck. het was leuk zolang het duurde, maarja aan alle goede dingen komen uiteindelijk een einde:)

maar de wedstrijd gaat nog door tot 31 oktober, dus blijf maar gewoon stemmen jongens:thumbs:

heb je dan niet hetzelfde ip-adres als je op hetzelfde i-net zit?

Waarom zou Anouck zoveel moeite doen om het tegendeel te bewijzen dat jij haar kent?

Maar zij woont in Nederland, en jij in Belgenland.

Terug
Naar boven