MuscleMeat

Stem mn vriendin naar High School in Amerika

Hey! We staan eerste! :roflol: Ze had sowieso al gefraudeerd dus of je dat nou met 900x vermenigvuldigd of niet, dat gaat toch geen verschil maken.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:59 ----------

Er kan per persoon veel vaker worden gestemd, dus wat ze beweren klopt niet, er staat nergens dat je niet vaker mag stemmen dan 1x wanneer dit kan. :)
En hier heb je ook een punt.

• Topic Starter Topic Starter
Hey! We staan eerste! :roflol: Ze had sowieso al gefraudeerd dus of je dat nou met 900x vermenigvuldigd of niet, dat gaat toch geen verschil maken.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 12:59 ----------

En hier heb je ook een punt.

ik tel tot 10 en wacht op uitleg!

Voor mij had sowieso GetXXL al meerdere stemmen uitgebracht en ik denk andere dbbers ook. Als ze niet controleren wint de bish in ieder geval, als ik die stemmen niet had gebracht had ze toch keihard verloren.

fraudeer dan ook maar wat op de inzending van het nichtje van bbosman, anders zijn we geen vrienden meer:mad:

edit: nee dat meende ik niet, ik kan nooit lang op jou boos blijven:aai: maar fraudeer toch maar eventjes op bbosman's inzending:)

Die moet ook keihard gefraudeerd hebben hoe kom je anders aan zoveel stemmen met zo'n lelijke foto :roflol:

fraudeer dan ook maar wat op de inzending van het nichtje van bbosman, anders zijn we geen vrienden meer:mad:

Doe maar niet, deze actie was al triest omdat je een vriendin fingeert (nee niet vingert). De actie is nog wat triester omdat je oproept niet op anderen te stemmen.

Voor mij had sowieso GetXXL al meerdere stemmen uitgebracht en ik denk andere dbbers ook. Als ze niet controleren wint de bish in ieder geval, als ik die stemmen niet had gebracht had ze toch keihard verloren.

Valt weinig te controleren, als ze zoiets simplistisch als een poll weten te verbaggeren door de security met cookies te regelen i.p.v. lokaal op de server, dan betwijfel ik dat ze uberhaupt iets bijhouden op de server m.u.v. het totaal aantal stemmen.

Valt weinig te controleren, als ze zoiets simplistisch als een poll weten te verbaggeren door de security met cookies te regelen i.p.v. lokaal op de server, dan betwijfel ik dat ze uberhaupt iets bijhouden op de server m.u.v. het totaal aantal stemmen.
Dan hebben we dus zo goed als gewonnen lijkt me :D

geloof nou maar dat ik t echt ben, ik kan t tenminste bewijze.
Angelus durft z'n kop niet eens te laten zien.

Angelus, hoe zijn jouw dynamic programming skills btw? Heb 'n probleem die ik niet sneller opgelost krijg dan O(n!).

Zal hier ff de pic zetten die onze Anus hier gisteren heeft gepost.

4TOCe.jpg

Anus je kan pm'en wat je wilt, ik haal hem niet weg.
Zijn je modder-eter skills niet hoog genoeg om hem zelf weg te halen :roflol:

bewijs dan,
verteld dan hoeveel broers en zussen ik heb, hoe mijn ouders heten en waar ik vorig jaar op vakantie ben geweest, niet gelderland dus.
dat zou je toch moeten weten als "mijn viend" niet?

Anus je kan pm'en wat je wilt, ik haal hem niet weg.
Zijn je modder-eter skills niet hoog genoeg om hem zelf weg te halen :roflol:

lol:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 13:15 ----------

bewijs dan,
verteld dan hoeveel broers en zussen ik heb, hoe mijn ouders heten en waar ik vorig jaar op vakantie ben geweest, niet gelderland dus.
dat zou je toch moeten weten als "mijn viend" niet?

bewijst toch niks, dbb weet immers niet hoeveel broers en zussen anouck heeft:) zulke logica bewijs alleen maar dat jij anouck duidelijk niet bent, toch leuk geprobeerd Eddine:kiss:

Terug
Naar boven