XXL Nutrition

Stemmen voor karma: gezond eten in automaten

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
DBB broeders,

Ik ben normaal niet zo van het stemmen regelen op DBB, maar dit vond ik wel een leuk bedrijf. Vriendin van mijn vriendin heeft een bedrijfje gestart waarmee ze automaten met eten en drinken wilt gaan verkopen. Anders dan normale auomaten moet hier gezond eten en drinken in komen voor een schappelijke prijs. Ze kan er 15.000 euro mee verdienen dus dat ik ook tof. Misschien als we flink wat stemmen weten te regelen dat er ook wel eiwitshakes in kunnen komen ;) Tis natuurlijk wel prima alser automaten staan waar je wat fatsoenlijks te eten uit kan trekken!

Hier kun je stemmen:

http://www.thenextentrepreneur.nl/profiel/1898/jos-jongenotter.htm

En dit is de site van het bedrijf:

http://www.healthyfoodcompany.nl/

Bedankt alvast en natuurlijk voor iedereen die stemt karma!

• Like
Waarderingen: NGF
Ik heb gestemd. Vind het een goed initiatief maak vaak van OV gebruik dus kan me nog goed uitkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, karma is uitgedeelt.

Gestemd.

gestemd, zal tijd worden dat er eens zoiets komt!

Done!

Goed bezig beeschten!

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 19:36 ----------

Ik zal een goed woordje doen voor de eiwitshakes en proteïnerepen :) In Amerika zag je dat ook in veel automaten, eiwitshakes, super chill, kon je altijd ff shakie nemen.

Done!

"Bedankt voor je stem!
Zelf kans maken op €15.000?
Doe de scan..."

Ook gestemd, ook al woon ik niet in NL en komt het dus niet direct naar hier, wie weet komt het er wel door en nemen wij er hier een voorbeeld aan, succes!

nee hoe dikker average guy hoe meer contrast

Done.

Gestemd

Whahaha, jongens, je moet groeien in het leven niet door andere naar beneden te halen, maar door jezelf omhoog te werken :)

nee hoe dikker average guy hoe meer contrast

Maar als een ander er slechter aan toe is ben je er zelf niet beter aan toe. Misschien krijg je wat meer motivatie als de average joe er ook redelijk goed uit ziet en ik gun het de average joe ook wel ;) Ze moeten het tenslotte ook nog wel willen. Gezondheidsbeeld in de wereld mag imo flink aangepast gaan worden.

Je hebt gelijk! Heb overigens gewoon gestemd hoor, zo ben ik dan ook wel weer.

Maar als een ander er slechter aan toe is ben je er zelf niet beter aan toe. Misschien krijg je wat meer motivatie als de average joe er ook redelijk goed uit ziet en ik gun het de average joe ook wel ;) Ze moeten het tenslotte ook nog wel willen. Gezondheidsbeeld in de wereld mag imo flink aangepast gaan worden.
Onlangs toch nog een artikel: 50% van de nederlanders kampt met overgewicht (beetje dubbel ofc, mijn BMI zit ook boven de 25 wat ze als overgewicht aanzien...)

Lekker bezig mannen, ennuh, als je gestemt hebt dan post ff in dit topic dan kan ik je besproeien met karma!

Gestemd. Goede zaak, beter dan die rottige candybar/cola meuk die ze tegenwoordig verkopen :thumb:.

Q

Nice, ik sta vaak een half uur voor zo'n ding te twijfelen wat het minst ongezond is om me dan maar af te vragen waarom er geen zakjes fruit of nootjes ofzo inzitten.

Gestemd! Geen karma nodig want dit is al real life karma :P

Terug
Naar boven