XXL Nutrition

Stemmen voor karma: gezond eten in automaten

Ik heb gestemd ! Ikke nu karma oeoeoeoe

Niet gestemd en niet gekeken, maar zou wel chill zijn als er gezonde shit in die automaten kwam idd :thumbs:

Meeste mensen hier studeren geen informatica. Leg dat maar eens uit. Ik kan ook wel een scriptje schrijven zo niet zelfs nog een screen-record prog laten draaien die het voor me doet. Dit is voor de digibeten die zichzelf even "hacker" willen wanen

Meeste mensen hier studeren geen informatica. Leg dat maar eens uit. Ik kan ook wel een scriptje schrijven zo niet zelfs nog een screen-record prog laten draaien die het voor me doet. Dit is voor de digibeten die zichzelf even "hacker" willen wanen

Eens, alleen hier hoef je, zoals je eigenlijk al laat doorschemeren, geen informatica voor te studeren :D

* Open google chrome
* sneltoets: ctrl + shift + N (opent zich een nieuw soort undercover tabblad)
* paste in adresbalk: http://www.thenextentrepreneur.nl/profiel/1898/jos-jongenotter.htm
* Stem
*druk kruisje

Repeat. Zo kun je onbeperkt stemmen, kind kan de was doen. Have fun ermee

:roflol:
Ook al gebruikt u de incognitomodus, dan betekent dit nog niet dat andere mensen, servers of programma's u en uw acties als anoniem beschouwen. Let vooral op het volgende:

Websites die informatie over u verzamelen of delen
Internetproviders of werkgevers die de pagina's registreren die u bezoekt
Schadelijke software die uw toetsaanslagen registreert in ruil voor gratis smileys
Surveillance door detectives
Mensen die achter u staan

• Topic Starter Topic Starter
Hey mannen! Super tof van jullie! Maar gaan ze dit niet merken?

Toevallig had ik gisteren honger toen ik op het station. Ware het niet dat mijn feeding window al was afgelopen dan had ik misschien overwogen iets uit de automaat te trekken. Maar het feit dat er alleen maar troep in zit leidde zelfs niet tot de overweging.
Mijn stem heb je dus :).

• Topic Starter Topic Starter
Mannen,

Allereerst super bedankt voor het stemmen, maar kunnen jullie aub niet meer scripten, als ze dadelijk wint is het wel een beetje zuur als ze gediskwalificeerd wordt! Thnx!

Terug
Naar boven