@SkyBlazer jij bent degene die maar niet ophoudt over mn t**ten. That was back in the days, let it go.
En guys, het is een foto van mij in bikini. Zo zie ik eruit in bikini en ga ik naar het zwembad en naar het strand. De foto staat ook al maanden in mijn log en op instagram. Nu ik m gebruik voor de contest is het ineens een drama. Daarvoor heb ik niemand horen klagen.
Luister @HillR ik heb op jou gestemd vanwege je t**ten en slechts vanwege je t**ten. Ookal hebben de andere deelneemsters veel meer talent voor deze sport en is aan hùn lichaam wèl te zien dat ze er hard voor gewerkt hebben, goede t**ten hebben ze niet.
Eerlijk gezegd vind ik je maar een lomp wijf met een graf**p. (Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, ik ben @Joopie!) Als je voor een meisje met een lief karakter en een cute look zou gaan dan waren die twee omstandigheden uitermate storend geweest en een absolute dealbreaker. Maar juist omdat je dat niet bent kom je ermee weg. Maar het stoort mij enorm dat je nu doet alsof je meer waard bent dan je t**ten.
Als van jou je t**ten alleen nog iets mogen zijn van "back in the days" dan verzoek ik @Sanca om je t**ten uit die 3 van de 4 collagepics te censureren mijn stem voor jou te verwijderen. En ik denk dat half DBB er net zo over denkt. So don't go there.

De Gate neemt groteskere vormen aan nu.