- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat helemaal nergens over. Pallas is objectief gezien wellicht de mooiste van allemaal maar doet mij persoonlijk niets (ik vind strongwoman de mooiste en die zit in bottom 3, zo zie je maar dat smaken verschillen (alhoewel zij ook het meest op m'n vrouw lijkt dus misschien daarom
)). Ik vind zeenius het mooiste haar hebben en hillr heeft grote t**ten, big deal? 
Zijn die votes voor Pallas pity votes ofzo? Anders begrijp ik niet waarom je ooit daarop zou stemmen..
Zijn die votes voor Pallas pity votes ofzo? Anders begrijp ik niet waarom je ooit daarop zou stemmen..
nice troll
Ik ben de @Joopie uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb.Eigenlijk niet maar Punjab heeft je al gequote en weggelachen, dus ja.
Opletten @HUARGH, ik heb in mijn post nergens gezegd dat goede t**ten instrinsiek minder waard zijn dan een mooie kop. Het zijn onvergelijkbare smaken, het is alsof je chocomelk met kipfilet vergelijkt, dat gaat gewoon niet op. Met vrouwen is het net zo; sommige vrouwen zijn mooi en puur en die wil je zwoel in de ogen aankijken en urenlang liefdevol beminnen, terwijl andere vrouwen zich bij uitstek lenen om er keihard overheen te gaan en ze te gebruiken als een vies varken. Onvergelijkbaar.Beetje raar (en jammer) overigens dat mensen hillr proberen neer te halen met 'blahblah ik heb alleen voor je t**ten gestemd', sinds wanneer is dat per definitie slecht? Is goede t**ten hebben intrinsiek opeens minderwaardig aan een mooie kop hebben of mooier haar of een mooiere ass of wat?gaat helemaal nergens over.
zo doe je mee aan een chick contest op een vaag spierenliefhebbers forumpje en hoppa heeft Marlies Dekkers een
#vlaaivooriedereenMijn Pallas Athena-collectie is ontworpen voor glorieuze godinnen. Ik werd genspïreerd door de goddelijke Athena; haar formidabele schoonheid en strategisch genie. Stel je haar voor in haar wapperende gewaad en schitterende harnas, de meest geliefde stad van het oude Griekenland opeisend! Het ultieme archetype van zowel de tedere als felle kant van vrouwelijke kracht. Deze couture collectie viert Athena’s goddelijke vuur met sensationele statement lingerie. Sensueel kant, bestrooid met lieflijke bloemetjes, vormt een spectaculair contrast met strijdlustige cups in zwart en goud. Opvallende metalen details vervolmaken de pure, klassieke schoonheid van de look. Draag mijn Pallas Athena, en straal als een prachtige godin. The sky is the limit.
zo doe je mee aan een chick contest op een vaag spierenliefhebbers forumpje en hoppa heeft Marlies Dekkers een
lingerielijn naar je vernoemt