AndroidHealthClinic

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alle deelneemsters geld... Mocht het jullie allemaal te veel worden, de bikkelharde competitie, het geflame, gebash of loopt het thuis niet lekker. Dan ben ik er. Schroom niet om mij even een pm te sturen.

Groeten!

Ouwe snoepert :haha:

Deze topic is echt helemaal mooi.

Andere ook overigens.

Beetje raar (en jammer) overigens dat mensen hillr proberen neer te halen met 'blahblah ik heb alleen voor je t**ten gestemd', sinds wanneer is dat per definitie slecht? Is goede t**ten hebben intrinsiek opeens minderwaardig aan een mooie kop hebben of mooier haar of een mooiere ass of wat? :roflol: gaat helemaal nergens over. Pallas is objectief gezien wellicht de mooiste van allemaal maar doet mij persoonlijk niets (ik vind strongwoman de mooiste en die zit in bottom 3, zo zie je maar dat smaken verschillen (alhoewel zij ook het meest op m'n vrouw lijkt dus misschien daarom :roflol: )). Ik vind zeenius het mooiste haar hebben en hillr heeft grote t**ten, big deal? :dunno:

Is overigens ook geen specifieke schoonheidsverkiezing dus je mag stemmen voor welke reden je ook wilt.

Verder wel een uitstekende rel dus ga vooral verder, just my 2c.

Pallas schijnt gesmeed te zijn door de Griekse goden op mount olympus (bij maanlicht).

Wat een gezever weer. We zouden ons drukker moeten maken over het feit dat dit topic pas 228 stemmers telt, terwijl het subforum Anabolen as we speak de meeste lezers van het forum telt, namelijk nu 57 actieve lezers. Zelfs het Allerlei subforum heeft minder actieve leden.

Dat feit vind ik nog veel triester dan deze extreem trieste discussie.

Zijn die votes voor Pallas pity votes ofzo? Anders begrijp ik niet waarom je ooit daarop zou stemmen..

Zijn die votes voor Pallas pity votes ofzo? Anders begrijp ik niet waarom je ooit daarop zou stemmen..
n98F1M8.gif

Mijn stem

Hill
Pallas
Suus

Puur op looks , niet perse deze volgorde

Eigenlijk niet maar Punjab heeft je al gequote en weggelachen, dus ja.
Ik ben de @Joopie uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb.
Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben behalve Sanca.
Gij zult u geen gepost bericht verwijderen, noch enige volzin vagen; al wie den bericht aanroert, zal zekerlijk gedood worden, want ik ben de @Joopie en ik erken Sanca als mijn God.

Beetje raar (en jammer) overigens dat mensen hillr proberen neer te halen met 'blahblah ik heb alleen voor je t**ten gestemd', sinds wanneer is dat per definitie slecht? Is goede t**ten hebben intrinsiek opeens minderwaardig aan een mooie kop hebben of mooier haar of een mooiere ass of wat? :roflol: gaat helemaal nergens over.
Opletten @HUARGH, ik heb in mijn post nergens gezegd dat goede t**ten instrinsiek minder waard zijn dan een mooie kop. Het zijn onvergelijkbare smaken, het is alsof je chocomelk met kipfilet vergelijkt, dat gaat gewoon niet op. Met vrouwen is het net zo; sommige vrouwen zijn mooi en puur en die wil je zwoel in de ogen aankijken en urenlang liefdevol beminnen, terwijl andere vrouwen zich bij uitstek lenen om er keihard overheen te gaan en ze te gebruiken als een vies varken. Onvergelijkbaar.

Reeds uit het feit dat ik op @HillR heb gestemd had je kunnen opmaken dat ik vrouwen met slechts t**ten als hun kwaliteit niet per definitie slecht vind. Hoe kom je daarbij?

In mijn post reageerde ik slechts op de attitude van @HillR waarin ze doet alsof ze meer is dan een paar t**ten. Wrong. Ik laat mij niet vertellen door zo'n vrouw dat ik moet ophouden over haar t**ten, alsof ze zonder haar borstoperatie ook al deze aandacht (en mijn stem!) gekregen zou hebben. Dan gaat ze echt te ver.

Mijn Pallas Athena-collectie is ontworpen voor glorieuze godinnen. Ik werd genspïreerd door de goddelijke Athena; haar formidabele schoonheid en strategisch genie. Stel je haar voor in haar wapperende gewaad en schitterende harnas, de meest geliefde stad van het oude Griekenland opeisend! Het ultieme archetype van zowel de tedere als felle kant van vrouwelijke kracht. Deze couture collectie viert Athena’s goddelijke vuur met sensationele statement lingerie. Sensueel kant, bestrooid met lieflijke bloemetjes, vormt een spectaculair contrast met strijdlustige cups in zwart en goud. Opvallende metalen details vervolmaken de pure, klassieke schoonheid van de look. Draag mijn Pallas Athena, en straal als een prachtige godin. The sky is the limit.

:eek: zo doe je mee aan een chick contest op een vaag spierenliefhebbers forumpje en hoppa heeft Marlies Dekkers een

lingerielijn naar je vernoemt

Laatst bewerkt:
Joopie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn Pallas Athena-collectie is ontworpen voor glorieuze godinnen. Ik werd genspïreerd door de goddelijke Athena; haar formidabele schoonheid en strategisch genie. Stel je haar voor in haar wapperende gewaad en schitterende harnas, de meest geliefde stad van het oude Griekenland opeisend! Het ultieme archetype van zowel de tedere als felle kant van vrouwelijke kracht. Deze couture collectie viert Athena’s goddelijke vuur met sensationele statement lingerie. Sensueel kant, bestrooid met lieflijke bloemetjes, vormt een spectaculair contrast met strijdlustige cups in zwart en goud. Opvallende metalen details vervolmaken de pure, klassieke schoonheid van de look. Draag mijn Pallas Athena, en straal als een prachtige godin. The sky is the limit.

:eek: zo doe je mee aan een chick contest op een vaag spierenliefhebbers forumpje en hoppa heeft Marlies Dekkers een

lingerielijn naar je vernoemt

Haha haha ik ben underwear famous:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven