AndroidHealthClinic

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Sinds wanneer zijn de contests op dbb geen populariteitswedstrijd? Als je al die regeltjes zou hangen aan de contest is de lol er ook gauw af. Als lid wil je niet aan van alles moeten voldoen om mee te mogen doen aan bepaalde activiteiten..Ik vind de spontaniteit van deze actie juist leuk..

Het grappige blijft natuurlijk wel dat iedereen een voorkeur heeft voor de winnaar van de contest, en zodra diegene in gevaar komt moeten er ineens regels opgesteld worden en is het zeiken geblazen :roflol: Typical.

Ook niet vergeten dat ik de links naar de stem topics op de Facebook pagina van het forum gedeeld heb en daar ook wel eens veel slapende leden het op die manier kunnen hebben opgepikt. En via de banner :P

:roflol:

Sinds wanneer zijn de contests op dbb geen populariteitswedstrijd? Als je al die regeltjes zou hangen aan de contest is de lol er ook gauw af. Als lid wil je niet aan van alles moeten voldoen om mee te mogen doen aan bepaalde activiteiten..Ik vind de spontaniteit van deze actie juist leuk..

Het grappige blijft natuurlijk wel dat iedereen een voorkeur heeft voor de winnaar van de contest, en zodra diegene in gevaar komt moeten er ineens regels opgesteld worden en is het zeiken geblazen :roflol: Typical.
Jij hebt duidelijk veel stemmen gehad in jullie poll ofniet

Jij hebt duidelijk veel stemmen gehad in jullie poll ofniet

Als je naar 't topic gaat kun je het zelf zien ;)

Mocht ik geen stemmen krijgen zou ik daar zeker van balen, er worden leuke prijzen weggeven, maar ik gun 't de anderen ook allemaal.
@Pallas Athene en @MissNuke (die ook in de top 3 staan) zijn bijvoorbeeld echte topchicks met een geweldig en beter figuur dan de mijne, hebben knappe koppen en die verdienen 't helemaal.

Hier in het hunkgedeelte voelt iedereen zich ineens gekrenkt als zij blijkbaar toch niet top 3 materiaal zijn.. Tsja..

Mocht ik geen stemmen krijgen zou ik daar zeker van balen, er worden leuke prijzen weggeven, maar ik gun 't de anderen ook allemaal.
@Pallas Athene en @MissNuke (die ook in de top 3 staan) zijn bijvoorbeeld echte topchicks met een geweldig en beter figuur dan de mijne, hebben knappe koppen en die verdienen 't helemaal.

Hier in het hunkgedeelte voelt iedereen zich ineens gekrenkt als zij blijkbaar toch niet top 3 materiaal zijn.. Tsja..
Rustig hill denk aan je bloeddruk

Nou ik ben toevallig het meest fan van haar lekkere jetsers.. Gek dat jullie allemaal ogen en benen zeggen :dunno:

Ondertussen je eigen ego proberen te strelen door alle oude lijken uit de kast te trekken :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven