XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit had ik niet eens erg gevonden voor een dergelijke ludieke aangelegenheid als dit. Maar dan wel onder de huidige groep leden ipv wat er nu geflikt is met een berg inactieve leden en nieuwe leden die sinds gisteren een account hebben.

Heel naar en heel misselijkmakend.

Waardoor het gewoon vriendjespolitiek en/of stemmenvergaarwedstrijd wordt... Want ze blijven allemaal cheap-ass Hollanders :roflol:

Ach ja voor de prijzenpot hoef jij toch maar een half dagje te werken. Voor sommige is het een enorme meevaller als ze hier een prijs vallen

• Topic Starter Topic Starter
Dit had ik niet eens erg gevonden voor een dergelijke ludieke aangelegenheid als dit. Maar dan wel onder de huidige groep leden ipv wat er nu geflikt is met een berg inactieve leden en nieuwe leden die sinds gisteren een account hebben.

Heel naar en heel misselijkmakend.

Niet posten wil niet automatisch zeggen inactief, ik heb het eerste half jaar of zo ook nooit gepost gehad maar wel gelezen (tot ik ineens eens veel vrije tijd had). Nieuwe leden die sinds gisteren een account hebben tel ik sowieso niet mee, net zoals de 'eigenstemmen'.

Eeuwige roem is waar we het voor doen toch? (Oké behalve @Skatermarvin dan :D)

Ouderwetse dbb rel hoe ik ze graag zie

Smooi

Marvin geeft echt wel een keertje op :roflol:
en misschien komt hij er dan eindelijk achter dat het toch iets met z'n manier van trainen te maken heeft

Verder goeie circlejerk rel weer!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Sinds wanneer zijn de contests op dbb geen populariteitswedstrijd? Als je al die regeltjes zou hangen aan de contest is de lol er ook gauw af. Als lid wil je niet aan van alles moeten voldoen om mee te mogen doen aan bepaalde activiteiten..Ik vind de spontaniteit van deze actie juist leuk..

Het grappige blijft natuurlijk wel dat iedereen een voorkeur heeft voor de winnaar van de contest, en zodra diegene in gevaar komt moeten er ineens regels opgesteld worden en is het zeiken geblazen :roflol: Typical.

Dat denk jij. Wij mannen zijn oppervlakkig genoeg om er een totaal objectieve vleeskeuring van te maken. Populariteit #notanargument

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven