XXL Nutrition

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

Kan je meer dan 2x stemmen?
dan ga ik namelijk weer...

Zojuist weer gedaan.
:D

• Topic Starter Topic Starter
Stelletje h**ren.

25ste 265punten :)

Weer gestemd (266). :D

weer gestemd :D

280 punten op nummer 22 :D

Top 20 komt er aan :cheer:

Heb inmiddels een x of 3 gestemd. Gewoon omdat ik Ed Sheeran ook een te gekke artiest vind. Dus gun het je van harte om zoiets leuks weg te geven.
Maar de Nr.1 staat wel miles away nog.. met 600+ stemmen..

De vorige keer was er iets niet gelukt, nu wel gestemd! (284)

Gestemd 258 punten, kom op bijna. Top 20!:beer:

• Topic Starter Topic Starter

Dank u

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Heb inmiddels een x of 3 gestemd. Gewoon omdat ik Ed Sheeran ook een te gekke artiest vind. Dus gun het je van harte om zoiets leuks weg te geven. Maar de Nr.1 staat wel miles away nog.. met 600+ stemmen..

Super dat je stemt, als je hier een berichtje post kan ik je karma geven voor je moeite :)

Als je niet probeerd kan je nooit iets winnen denk ik dan, elke dag kom ik wel een aantal plaatsjes dichter. Als er iemand nog een idee heeft om wat stemmen te ronselen laat het maar weten. De link delen op fb of ergens op een forum mag altijd.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Gestemd 258 punten, kom op bijna. Top 20!:beer:

Ff gewacht met dit bericht te posten? De persoon boven je heeft namelijk gepost op een tijdstip met meer stemmen. Toch bedankt:)

Dank u

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Super dat je stemt, als je hier een berichtje post kan ik je karma geven voor je moeite :)

Als je niet probeerd kan je nooit iets winnen denk ik dan, elke dag kom ik wel een aantal plaatsjes dichter. Als er iemand nog een idee heeft om wat stemmen te ronselen laat het maar weten. De link delen op fb of ergens op een forum mag altijd.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Ff gewacht met dit bericht te posten? De persoon boven je heeft namelijk gepost op een tijdstip met meer stemmen. Toch bedankt:)

Ik bedoelde natuurlijk 285, het was nog vroeg hé:rolleyes:

heb via moeders account nog eens gestemd, 301.

vind het wel spannend worden

21e met 304 nu.

gestemd, je staat nu gedeelde 20ste.

Terug
Naar boven