XXL Nutrition

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

stemmed :D

Wanneer eindigt dit?

Weer gestemd!:D

Everyday, bro'

• Topic Starter Topic Starter
Karma weer uitgedeeld, vraag me af hoe ik nog wat meer stemmen kan krijgen. Zou fijner zijn moesten meer mensen die dit topic zien stemmen.

Als het goed is heb ik nu opnieuw gestemd, kreeg alleen geen bevestiging. Staat wel ruim 20e nu iig.

Kut facebook.

Weer gestemd (356).

Gedeelde 18de plaats :thumbs:

360 punten nu ;)

Ik had het gezien op fb, normaal heb ik ook al een paar keer gestemd tenzij ik iets verkeerd doe:-)

Ik had het gezien op fb, normaal heb ik ook al een paar keer gestemd tenzij ik iets verkeerd doe:-)

Dank u, je moet gewoon op het hartje naast mijn naam klikken. Als het rood word heb je gestemd. Als je zeker wilt zijn moet je het gewoon nog eens proberen, dan krijg je normaal gezien een melding dat je al gestemd hebt en lukt het niet meer.

Dank u, je moet gewoon op het hartje naast mijn naam klikken. Als het rood word heb je gestemd. Als je zeker wilt zijn moet je het gewoon nog eens proberen, dan krijg je normaal gezien een melding dat je al gestemd hebt en lukt het niet meer.

In dat geval heb ik al een paar keer gestemd:-D

Wanneer ik je een stem probeer te geven, vragen ze mij om aan te melden bij facebook? Wat gebeurd er als je akkoord gaat, één of andere app?

Dank u, je kan elke dag stemmen dus als je elke keer stemt en je post hier een berichtje kan ik je elke keer karma geven ;)

http://mivbmusic.be/scorebord/658

Nog 18 punten tot plaats 17. Dat moet nog lukken vandaag.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Het is geen app ofzo of heb je geen facebook?

Terug
Naar boven