XXL Nutrition

Stemwedstrijd, karma voor elke stem

gestemd, 179 punten nu :)

Gestemd!
Je staat nu op plaats 36 met 180 punten!

• Topic Starter Topic Starter
Effe abbo, als ik trug ben van vakansie ook ff aan de stemmingmakerij

gedaan

wederom gestemd :)

Wat voor prijs kan je eigenlijk winnen? Of ga je winnen?

31e met 193 punten nu. Nr 1 heeft 465 punten dus vraag me af of je wel een kans hebt.

Wat voor prijs kan je eigenlijk winnen? Of ga je winnen?

• Volgende prijzen kunnen gewonnen worden:
    • De eerste 2 prijzen: een Meet and Greet met Ed Sheeran, twee tickets voor zijn concert in Brussel op 4 november 2014 en zijn nieuwste album gesigneerd.
    • Van de 3de tot de 20ste: 2 tickets voor het concert van Ed Sheeran in Brussel op 4 november 2014 en een armband.
    • Van de 21ste tot de 60ste: een album van Ed Sheeran « X » gesigneerd door de zanger.
    • Van de 61ste prijs tot de 70ste: een vinylplaat en een armband van Ed Sheeran.
    • Van de 71ste prijs tot de 100ste: een armband van Ed Sheeran.

31e met 193 punten nu. Nr 1 heeft 465 punten dus vraag me af of je wel een kans hebt.

Niet geschoten is altijd mis, als ik elke dag een paar plaatsjes kan winnen kom ik in de buurt. Ik vind het wel spannend, bijna een paardenrace waarbij het paard waarop je wed stelselmatig dichterbij komt:D

• Volgende prijzen kunnen gewonnen worden:
    • De eerste 2 prijzen: een Meet and Greet met Ed Sheeran, twee tickets voor zijn concert in Brussel op 4 november 2014 en zijn nieuwste album gesigneerd.
    • Van de 3de tot de 20ste: 2 tickets voor het concert van Ed Sheeran in Brussel op 4 november 2014 en een armband.
    • Van de 21ste tot de 60ste: een album van Ed Sheeran « X » gesigneerd door de zanger.
    • Van de 61ste prijs tot de 70ste: een vinylplaat en een armband van Ed Sheeran.
    • Van de 71ste prijs tot de 100ste: een armband van Ed Sheeran.

Concert kaartjes moet te halen zijn!

Ooh ik dacht alleen nummer 1 wint. Top 20 moet wel te doen zijn!

Ooh ik dacht alleen nummer 1 wint. Top 20 moet wel te doen zijn!

The sky is the limit:D

Als zelf nog maar een kwart tot de helft van de mensen die dit topic gezien hebben zouden stemmen was ik een serieuze kandidaat voor de meet en greet.

gestemd. je staat #30.

Waar is me karma dan? zie paar posts hierboven

done

Terug
Naar boven