MuscleMeat

Stereotype Bodybuilder

Die gast zal ook wel allerlei sponsor contracten hebben en er zijn wel regels gebonden aan wedstrijden mbt doping, wat verwacht je dan, dattie met z'n kop op tv zegt dat hij gebruikt?

Het is om te huilen dat mensen hier nog over miepen zeg. :rolleyes:

Alex snapt het tenminste.

ik vind het steeds raar dat mensen bodybuilders als agressieve mannetjes zien. ik ervaar ze eerder als gecontroleerde mensen. waar ik kom hebben power lifter-fysieken toch vaker een grote mond.

waar kom jij dan?

kracht = massa

ik vind het steeds raar dat mensen bodybuilders als agressieve mannetjes zien. ik ervaar ze eerder als gecontroleerde mensen. waar ik kom hebben power lifter-fysieken toch vaker een grote mond.

Ik weet niet hoe het komt, maar judoka's vind ik ook dikwijls van die agressieve kereltjes. Altijd maar lullen over hoe atletisch hun sport wel niet is en dat voetballers en andere sporters niets kunnen. Als je dan zegt dat dat dikkenekkengezwam je allemaal niks interesseert willen ze wel eens laten zien dat ze je kunnen opvouwen met "al je showspieren". volgens mij is het een soort van gecultiveerde frustratie dewelke zich in dat midden heeft ontwikkeld.

Mijn enige vechtpartij van de laatste jaren was dan ook met zo'n type. nadat ik hem wegwuifde wilde hij me eens een judolesje leren. Ik heb hem gewoon suckerpunch verkocht, net zo makkelijk.

Het is om te huilen dat mensen hier nog over miepen zeg. :rolleyes:

Alex snapt het tenminste.

Nee, Ed van Amsterdam snapt het tenminste. Hij is er eerlijk over..

Iedereen die een beetje geïnteresseerd is in de sport en uberhaupt luistert naar wat Khalid te melden heeft weet dat ze gebruiken. Diezelfde mensen zijn ook potentiële klanten voor zijn sponsors. Mensen houden van eerlijk en integer, niet van leugens:).

Terug
Naar boven