XXL Nutrition

Sterk zal ik worden, log 2012

Leukste van alles is nog dat hij nog leuk en lachend een weekje van tevoren een soort van verharde plaatje liet zien van knkf. Als bewijs van dat ze daar lid zijn ofzo. Denk je dat je daar op kunt vertrouwen krijg je dit.

zou m gewoon erop aanspreken

• Topic Starter Topic Starter
Die 40-50e is gewoon je contributie voor een wedstrijdjaar

Vage shit. Vorige keer stond je ertussen onder Axis idd. Beter voor een andere vereniging lid worden, moet je zelf weten welke. Dan heb je via daar ook hulp en competitiewedstrijden etc.

Idd of naar een andere vereniging, of zelf volgende keer alles regelen.

Balen man. Eerlijk gezegd zou ik toch wel effe die 43 euro neergelegd hebben, als je er toch al bent... Of je moet echt helemaal geen geld hebben.

Gewoon contributie idd

103 is idd erg veel , balen! btw je bent dus eigenlijk gewoon betoept?

oops sorry:D, zoals rondea zegt betoept=afgezet,

(stom limburgs ook;))

Ja door me eigen sportschool:mad:

volgende keer beter gokhan :)

Ja man zowieso m'n PL stats omhoog brengen, Blijf veel te lang hangen op deze krachtstats. Marja denk dat het de komende tijd klote zal gaan. Zit nog met de exames daarna naar turkije(nevsehir;)) en daarna begint de ramadam......

****nig k*t man
had zelf mss wel betaald
want nu heb je 60eu betaald voor nop en anders 103 voor deelname

maar wel epic zuur man...
maar maakt niet uit, volgende keer kom je gewoon sterker terug :D

****nig k*t man
had zelf mss wel betaald
want nu heb je 60eu betaald voor nop en anders 103 voor deelname

maar wel epic zuur man...
maar maakt niet uit, volgende keer kom je gewoon sterker terug :D

Thankx heb gewoon naar de wedstrijd daar gekeken, Zaten een aantal beesten in de tweede groep te liften!
Had daar achter in de opwarm ruimte nog mee kunne liften, marja daar had ik echt totaal geen zin meer in.

Thankx heb gewoon naar de wedstrijd daar gekeken, Zaten een aantal beesten in de tweede groep te liften!
Had daar achter in de opwarm ruimte nog mee kunne liften, marja daar had ik echt totaal geen zin in.

Nouja nu heb je 60 euro om mij te zien liften, opzich mooi prijsje al zeg ik het zelf :D

wow, das idd zwaar k*t man :S

Terug
Naar boven