Fitness Seller

Sterk zal ik worden, log 2012

Ajoh volgende keer beter man, we hebben iig zieke PL'rs gezien man ;) Volgende keer op niemand rekenen man, en gewoon zelf regelen. En miss een nieuwe auto..? Hahahah :p

Vage shit idd man, als je sportschool zegt dat ze alles regelen dan moeten ze dat ook maar doen... Volgende keer maar beter alles zelf regelen idd...

vraag trouwens gewoon paar maanden gratis contributie bij de sportschool :D

****ed up bro :mad: sta je daar en mag je gewoon niet mee doen.

Jammer man dat je niet mee kon doen; je trainingen gaan erg goed.:)

• Topic Starter Topic Starter
wow, das idd zwaar k*t man :S

Weet ik man klote dit

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:42 ----------

Ajoh volgende keer beter man, we hebben iig zieke PL'rs gezien man ;) Volgende keer op niemand rekenen man, en gewoon zelf regelen. En miss een nieuwe auto..? Hahahah :p

Haha k*t ding zekering door gebrand

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:43 ----------

Vage shit idd man, als je sportschool zegt dat ze alles regelen dan moeten ze dat ook maar doen... Volgende keer maar beter alles zelf regelen idd...

Ja idd dure les dit.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:48 ----------

vraag trouwens gewoon paar maanden gratis contributie bij de sportschool :D

Haha zou mooi zijn maar axis beweert te zijn ingeschreven bij knkf, en had ook een mail gestuurd naar sss alkmaar met mijn gegevens. En daar kreeg ik te horen dat ze niks van axis af weten.

Rare boel dit, durf niemand de schuld te geven. Ligt gedeeltelijk ook bij mezelf, had gewoon meer moeten doen dan in een topic posten dat er geen antwoord werd gegeven op de mail. Marja meerdere mensen zaten hiermee, en die waren wel ingeschreven.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:49 ----------

****ed up bro :mad: sta je daar en mag je gewoon niet mee doen.

Idd marja dan is het maar kijken naar de toppers van de wedstrijd.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:50 ----------

Jammer man dat je niet mee kon doen; je trainingen gaan erg goed.:)

Thankx dumba, maar het kan altijd beter;)

Trainng van vandaag

Paused full squat
8x20
2x5x60
5x90
3x5x110 onderin was het zwaar maar toen ik uit dat diepe punt was. Knalde het omhoog:p

Deadlift conventional
5x70
5x110
5x140
2x5x160 moet echt wat minder water drinken. De hele tijd als ik goed wil staan wil het eruit komen:o had deze training ook veel meer water gedronken dan normaal

Leg curl
5x50
4x8x70

Bench press paused
8x20
2x5x60
5x80
5x90
5x95 weet gewoon niet wat ik het beste kan doen. Erg explosief of rustig

Latt pulldown
4x8x56

Face pulls
5x30
4x12x35
Alles PR

Dumbbell shrugs
3x12x36

Schema van Big Z, leek een eenvoudige en simpele training dacht binnen 1 uur klaar te zijn maar heb er zo'n 2 uur of meer over gedaan, inclusief lullen met de baas over het NK.

Explosief bij die bench is altijd goed, alleen het moet niet wild worden waar jij vaak last van hebt.

Zou het banken lekker explosief trainen! Heb je deze training alleen afgewerkt? Ben zelf ook altijd wel een uur en 3 kwartier bezig.

Geloof best dat die paused full squats behoorlijk pittig zijn.

niet om te b**chen over assistence
maar 56kg LPD is wel heel erg licht? elke ecto pakt dat. of bedoel je per arm?
en 36kg db shrugs??? ik doe ze altijd met BB en als ik dan onder de 100 pak is het absurd licht, dus dat had ook wel zwaarder gekunt toch? of heb je een reden dat je ze zo licht pakt?

en 36kg db shrugs??? ik doe ze altijd met BB en als ik dan onder de 100 pak is het absurd licht, dus dat had ook wel zwaarder gekunt toch? of heb je een reden dat je ze zo licht pakt?

Heeft geen prioriteit om zwaar erop te gaan denk

Latpulldown is inderdaad niet heel zwaar, dit verschilt trouwens ook wel per machine. Dumbbell shrugs zijn al zwaarder dan barbellshrugs, en de uitvoering van een shrug maakt ook nog wel behoorlijk uit.

who cares?
60kg bij mij op de latpulldown is trouwens al aardig zwaar

56 op de lattpull is niet zwaar bij ons. maarja boeiend. squat deadlift en bench is veel belangrijker voor hem.

Explosief bij die bench is altijd goed, alleen het moet niet wild worden waar jij vaak last van hebt.

Oke Z:o

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 16:33 ----------

Zou het banken lekker explosief trainen! Heb je deze training alleen afgewerkt? Ben zelf ook altijd wel een uur en 3 kwartier bezig.

Geloof best dat die paused full squats behoorlijk pittig zijn.

Nee in het begin waren tom er bob erbij, en heb ook nog over NK lopen praten met de baas van axis.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 16:36 ----------

Ik was zowieso al echt laat klaar met me training. En had geen zin om op elke assistence zwaar te gaan, ik heb deze week nog wat zwaardere werk te verichten;)

Vrijdag sumo's tot 3x200
En squat tot3x150

En wat eddine en mike zeggen
Who care's het is mar latpulldown
En m'n prioriteiten leg ik eerdere neer bij zware compounds.

Laatst bewerkt:
Vond het echt kl*te voor je man, dat je niet mee mocht doen. Heb je Axis er al over gesproken? Ik zou echt boos zijn...

Volgende keer gewoon lekker knallen, nu kun je juist nog sterker worden en als nog PR's zetten bij de sub junioren!

Thankx sanne, heb axis er al over gesproken. Zal volgende keer zelf meer na checken, want kan er echt niet op vertrouwen.

Training van vandaag

Close grip bench press
8x20
2x5x60
5x90
3x5x100

Squat
8x20
2x5x70
5x100
3x5x120

Goodmorning
5x50
3x5x70 lekker dit met nog spierpijn

Bent over row
5x60
4x6x80

Overhead press
8x20
5x40
4x6x60

Barbell curl
5x30
4x8x40

Weer een lange training, maar wel goed verlopen.

BW met joging broek en t shirt precies 90kg:D

goeie training ;) BW 90:O das hard gegaan:p

Terug
Naar boven