Tarik001
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ajoh volgende keer beter man, we hebben iig zieke PL'rs gezien manVolgende keer op niemand rekenen man, en gewoon zelf regelen. En miss een nieuwe auto..? Hahahah
![]()
Vage shit idd man, als je sportschool zegt dat ze alles regelen dan moeten ze dat ook maar doen... Volgende keer maar beter alles zelf regelen idd...
vraag trouwens gewoon paar maanden gratis contributie bij de sportschool![]()
****ed up brosta je daar en mag je gewoon niet mee doen.
Jammer man dat je niet mee kon doen; je trainingen gaan erg goed.![]()

had deze training ook veel meer water gedronken dan normaalniet om te b**chen over assistence
maar 56kg LPD is wel heel erg licht? elke ecto pakt dat. of bedoel je per arm?
en 36kg db shrugsik doe ze altijd met BB en als ik dan onder de 100 pak is het absurd licht, dus dat had ook wel zwaarder gekunt toch? of heb je een reden dat je ze zo licht pakt?
niet om te b**chen over assistence
en 36kg db shrugsik doe ze altijd met BB en als ik dan onder de 100 pak is het absurd licht, dus dat had ook wel zwaarder gekunt toch? of heb je een reden dat je ze zo licht pakt?
Explosief bij die bench is altijd goed, alleen het moet niet wild worden waar jij vaak last van hebt.

Zou het banken lekker explosief trainen! Heb je deze training alleen afgewerkt? Ben zelf ook altijd wel een uur en 3 kwartier bezig.
Geloof best dat die paused full squats behoorlijk pittig zijn.

zal morgen wel weer minder zijn. Marja ik heb iig 90 op de weegschaal zien staan.