Fitness Seller

Sterk zal ik worden, log 2012

goeie training baas

Sterk man! merk je al enige vooruitgang met dit schema?

Die hitte, heb je daar buiten trainingen om ook last van? Ik merk wel dat ik het snel warm heb op bv school in een shirt terwijl de rest een trui/vest aanheeft.

Standaard altijd warm haha

Ik zie dat je het volume flink hebt opgekrikt :D
Volgens mij doen alle sportscholen collectief mee aan kostenbesparing, want bij mij in de sportschool stond de airco ook niet aan :thumbd:

dat er maar airco's komen in die sportscholen, egt sick warm... zweten als een gek t-shirt niet meer uitkrijgen van het zweet haha..:D

Die hitte, heb je daar buiten trainingen om ook last van? Ik merk wel dat ik het snel warm heb op bv school in een shirt terwijl de rest een trui/vest aanheeft.

Ik denk dat de meesten hier dit wel hebben, ik wijt het aan de hoge protein/kcals inname

• Topic Starter Topic Starter
Sterk man! merk je al enige vooruitgang met dit schema?

Ja de 225 sumo dl iig getrokken, en ik heb er wel vertrouwen in dat er mooie kracht gains staan aan te komen. Word deze week vrijdag weer lekker zwaar.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:25 ----------

Thankx boske:D

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:28 ----------

Ja zeker deo heeft vaak geen zin, In de zomer word het al helemaal mooi. Alles gaat plakken denk ik:o

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:31 ----------

Ik zie dat je het volume flink hebt opgekrikt :D
Volgens mij doen alle sportscholen collectief mee aan kostenbesparing, want bij mij in de sportschool stond de airco ook niet aan :thumbd:

Snap echt niks van die mensen in onze gym???

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:32 ----------

dat er maar airco's komen in die sportscholen, egt sick warm... zweten als een gek t-shirt niet meer uitkrijgen van het zweet haha..:D

Haha dat laatste herken ik wel:p

Laatst bewerkt:
Haha:D thankx man en welkom!

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 19:42 ----------

Wow, srs, ik vroeg me altijd al af waarom dat ik het altijd zo warm heb, maar nu ik lees dat anderen dat ook hebben

Je bent niet de enige bro:o

Goed bezig hoor. 225 sumo dl is gewoon erg goed. Trainingen zien er goed uit.:)

Wow, srs, ik vroeg me altijd al af waarom dat ik het altijd zo warm heb, maar nu ik lees dat anderen dat ook hebben

schijnt te komen door hoge kcal inname, lichaam moet harder werken om te verbranden en te verwerken enzo. Dus daardoor komt er beetje veel hitte vrij. + overgewicht

Goed bezig hoor. 225 sumo dl is gewoon erg goed. Trainingen zien er goed uit.:)

Thankx dumba

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 15:27 ----------

schijnt te komen door hoge kcal inname, lichaam moet harder werken om te verbranden en te verwerken enzo. Dus daardoor komt er beetje veel hitte vrij. + overgewicht

Zou kunnen idd

Wat wil je met dat overgewicht zeggen, ben ik te dik ofzo:D:D

Vanavond zware training, ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Thankx dumba

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 15:27 ----------

Zou kunnen idd

Wat wil je met dat overgewicht zeggen, ben ik te dik ofzo:D:D

Vanavond zware training, ben benieuwd!

haha nee dat hele PL-sectie onder "overgewicht" valt (ikzelf ook al)
en jij al onder obesitas (BMI 32 volgens voedingscentrum (1.68m bij 90kg))
dusja extra massa is extra warmte

knalle vanavond dan gokhan

haha nee dat hele PL-sectie onder "overgewicht" valt (ikzelf ook al)
en jij al onder obesitas (BMI 32 volgens voedingscentrum (1.68m bij 90kg))
dusja extra massa is extra warmte

Haha, Neem contact op met de huisarts:roflol:. En m'n bw schommelt echt hard man heb weleens dat ik net 86 weeg:o

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:27 ----------

Thankx bart, ben benieuwd naar hoe het zal gaan:D

Haha, Neem contact op met de huisarts:roflol:. En m'n bw schommelt echt hard man heb weleens dat ik net 86 weeg:o

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:27 ----------

Thankx bart, ben benieuwd naar hoe het zal gaan:D

hehe, hoop dat je een goeie dag hebt:o, scheelt soms egt super veel als je en goeie dag hebt of niet. tenminste bij mij

Terug
Naar boven