bob456
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hitte, heb je daar buiten trainingen om ook last van? Ik merk wel dat ik het snel warm heb op bv school in een shirt terwijl de rest een trui/vest aanheeft.
Die hitte, heb je daar buiten trainingen om ook last van? Ik merk wel dat ik het snel warm heb op bv school in een shirt terwijl de rest een trui/vest aanheeft.
Sterk man! merk je al enige vooruitgang met dit schema?

Ik zie dat je het volume flink hebt opgekrikt
Volgens mij doen alle sportscholen collectief mee aan kostenbesparing, want bij mij in de sportschool stond de airco ook niet aan![]()

dat er maar airco's komen in die sportscholen, egt sick warm... zweten als een gek t-shirt niet meer uitkrijgen van het zweet haha..![]()

Ik denk dat de meesten hier dit wel hebben, ik wijt het aan de hoge protein/kcals inname

Ik denk dat de meesten hier dit wel hebben, ik wijt het aan de hoge protein/kcals inname

Wow, srs, ik vroeg me altijd al af waarom dat ik het altijd zo warm heb, maar nu ik lees dat anderen dat ook hebbenIk denk dat de meesten hier dit wel hebben, ik wijt het aan de hoge protein/kcals inname
thankx man en welkom!Wow, srs, ik vroeg me altijd al af waarom dat ik het altijd zo warm heb, maar nu ik lees dat anderen dat ook hebben

Wow, srs, ik vroeg me altijd al af waarom dat ik het altijd zo warm heb, maar nu ik lees dat anderen dat ook hebben
Goed bezig hoor. 225 sumo dl is gewoon erg goed. Trainingen zien er goed uit.![]()
schijnt te komen door hoge kcal inname, lichaam moet harder werken om te verbranden en te verwerken enzo. Dus daardoor komt er beetje veel hitte vrij. + overgewicht

Thankx dumba
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 15:27 ----------
Zou kunnen idd
Wat wil je met dat overgewicht zeggen, ben ik te dik ofzo
Vanavond zware training, ben benieuwd!
haha nee dat hele PL-sectie onder "overgewicht" valt (ikzelf ook al)
en jij al onder obesitas (BMI 32 volgens voedingscentrum (1.68m bij 90kg))
dusja extra massa is extra warmte
. En m'n bw schommelt echt hard man heb weleens dat ik net 86 weeg

Haha, Neem contact op met de huisarts. En m'n bw schommelt echt hard man heb weleens dat ik net 86 weeg
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:27 ----------
Thankx bart, ben benieuwd naar hoe het zal gaan![]()
, scheelt soms egt super veel als je en goeie dag hebt of niet. tenminste bij mij