AndroidHealthClinic

Sterk zal ik worden, log 2012

Die 230 was erg mooi man.

unreal as always gokhann

FF pauze? Sterk die 230.:)

Hij is op vakantie.

Jo gokhan, zie dat je veel vooruit gang boekt man !
Kun je ook even kijkje nemen bij me log ?

• Topic Starter Topic Starter
thankx mensen

net terug van turkije, lekker gegeten daar en natuurlijk een leuke vakantie gehad. had de eerste week kunnnen trainen. 3x geweest, jammer was wel dat je bij de barbell maar max 87,5kg kon pakken. dus maar volume gedraaid.

nu weer even een nieuwe frisse start, rustig beginnen want de ramadam staat ook weer voor de deur.

mooi dat je het leuk hebt gehad! wat is je gewicht nu?

nou met kleren 89kg, niet zo boeiend man, onrustige nacht gehad dus heb er niet echt op gelet.

Ga je trainen tijdens de ramadan?

ja sabri ik ga het proberen man, vorig jaar ook gedaan. net voor etenstijd gaan trainen werkte toen goed.

hoe pak jij het aan?

training van gisteren

squat
8x20
5x70
5x90
3x110
3x5x120 shit zeg bedoeling was dat ik dit 5x5 zou gaan doen. maar kreeg erg irritante kramp in m'n hamstrings. nam van set 1 tot 3 steeds erger toe.

sumo deadlift
5x60
5x5x100 bedoeling was hier dat ik 5x5x140 zou gaan doen, maar na m'n squat had ik toch maar tot 100 gedaan.

Paused bench press
8x20
5x60
3x80
5x5x90

de trap op lopen voelde goed aan na de training:P

training van vandaag

cable rows
8x45
8x60
3x8x70

bent over rows
8x20
8x60
3x8x80

lat pulldown
8x49
8x56
3x8x77

barbell curl
8x20
8x30
3x8x35

militairy press
8x20
5x40
3x6x60

zo laatste dag voor ramadam de rest ook nog even snel aangepakt. vanacht lekker vroeg op om te eten en daarna de hele dag door niks.....

Ik ga niet trainen... Werk + trainen + ramadan is niet te doen vind ik
Dus ja na de ramadan op volle toeren!

pffff is idd net wat teveel van het goede:D
enja na de ramadam kunnen we weer aan de slag, dit schiet echt niet op zo:o net een onderbreking gehad(vankantie) en nou ramadam.

Ik had na vakantie ook kapotte benen na squats,lang geleden zo erge spierpijn. Komt goed man.
Ramadan lijkt me zwaar idd, maar je slaat je er net als vorig jaar wel doorheen ! Wat weeg je nu?

pffff is idd net wat teveel van het goede:D
enja na de ramadam kunnen we weer aan de slag, dit schiet echt niet op zo:o net een onderbreking gehad(vankantie) en nou ramadam.

Abii amenacodum niet janken jongen hahaha, vanavond weer hard trainen! Ramadan is voorbij voordat je het weet lan, hollum!

Abii amenacodum niet janken jongen hahaha, vanavond weer hard trainen! Ramadan is voorbij voordat je het weet lan, hollum!

:roflol: hehe

snachts gewoon goed eten man..
cardio kan ook natuurlijk, alle zinas kijken naar je 6pack jwz
gruwlijke nektasje er bij van dolce dan ben je compleet voor de zomer abii

:trollface:

Laatst bewerkt:
Training van vorige week maandag

Deadlift
2x8x60
7x100
3x6x130

Squat paused
2x8x60
7x80
3x6x100

Bench press paused en voeten op de bank
2x5x60
5x80
3x5x90

Chin ups
4x6xbw

Deze training was gewoon k*t, helemaal dood...

Training van afgelopen maandag

Deadlift
2x8x60
7x100
3x6x135. Zwaar maar te doen

Squat paused
8x20
2x8x60
7x80
3x6x105 begon hier pas met paused. Ben lang niet de oude voelde gewoon zwaar de laatste paar herhalingen. Marja heb de hele dag geen moer gegeten, plus nog gewerkt.

Bench press paused en voeten op de bank
2x8x60
7x80
3x6x95 voelde ook niet echt goed aan...

Chin ups
3x6xbw

Ondertussen is het de 15'de dag van de ramadam, train nou 1 keer per week omdat meer gewoon dodelijk is:P

Ramamdam begint ook goed te wennen eetlust is naar de klote. Als het tijd is om te eten heb ik vaak na een bord al genoeg.

BW is daarom dus.... 83,5kg

Wel ernstig geworden nu... in turkije woog ik nog een mooie 92kg.

K*t man, merk je ook wel in kracht zeker?

Naja, je zal alles vast snel terug hebben als de ramadan voorbij is.

ach joh nog 2 weekjes ofzo dan is het voorbij, en is je BF misschien ook wat gezakt :) altijd mooi toch.. straks weer dik kals naar binnen proppen en keihard trainen, komt goed

K*t man, merk je ook wel in kracht zeker?

Naja, je zal alles vast snel terug hebben als de ramadan voorbij is.

Ja en kracht merk ik zeker, word weer opbouwen na de ramadam.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 19:55 ----------

ach joh nog 2 weekjes ofzo dan is het voorbij, en is je BF misschien ook wat gezakt :) altijd mooi toch.. straks weer dik kals naar binnen proppen en keihard trainen, komt goed

Ja man klopt vandaag 21:32, vreten wat er te vreten valt:D marja zoals ik al zei eetlust lijkt een stuk minder...

En bw is zeker niet gezakt, eet en drink in de avond niet zo clean.

flinke krachtstats @ 83.5 bw

Terug
Naar boven