XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2012

Ik had deze poster nog op me PC staan, dit betreft NIET de officiele poster:

344qm2e.jpg

Cool design, bad Engrish.

zeer goede lijst van deelnemers.
ben benieuwd hoe iedereen weer gegroeid is ten op zichten van verleden jaar.
zag dat er ook een deelnemer nu mee doet van the fungames

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag de loadingbags afgemaakt. Dit wordt een enorme viezerik, onderschat de laadrace niet! Het mijnwagon-asje heb ik er uit gelaten. Denk dat het zo al zwaar genoeg is, maar de hoofdreden is dat het een killer voor de ondervloer is. Vandaar!

Ben enorm benieuwd naar de strijd. Hopelijk weet iedereen zichzelf te verbeteren. Mijn sympathie gaat uit naar Sanca en Schwanzen. Zij hebben veruit de meeste tijd in het onderdelen trainen gestoken. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het de anderen niet gun!

Vikingpress is overigens niet meer 1 vs 1. Constructie met yoke bleek niet stabiel genoeg om elkaar niet te storen. Iedereen een goede voorbereiding!

Mogen we onszelf overtreffen ;)

Alex

Volgens mij verkijken velen hun op de laadrace maar ik ga er ook vanuit dat het ****ing dodelijk gaat zijn !!

Bedankt voor de symathie Alex, doet goed om te horen, alle respect ook naar jou toe voor alle tijd die je erin steekt om ons verder te helpen en trainingen en wedstrijden optimaal voor te bereiden, en omdat je gewoon een beest bent natuurlijk :D

In Belgium lives "the belgium Beast", but in the Netherlands they've got "the Dutch Monster"

vind dat je topzaken doet voor strongmannen in limburg Alex, dat mag af en toe gezegd worden.

Thnx guys, means a lot!

Deze kwam ik tegen op facebook, not sure of het de officiele is maar hij kickt iig ass :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Word een wedstrijd waarvan ik ga genieten! :D

Ik ga die sympathie omzetten in strijd- en daadkracht.

Beste mannen,

komende vrijdag moeten de spullen voor de wedstrijd weer opgeladen worden. Om 18:00 is de vrachtwagen bij de Vrijemarkt. Ik hoop dat ik op de mensen die kunnen kan rekenen! Vele handen maken licht werk.

Groet Alex

90% zeker dat ik jullie ga aanmoedigen komende zaterdag!

lex, ik moet helaas op vrijdagavond judoles geven...
sorry, Dominique

Present !

Voor vrijdag a.s. heb ik hulp van:
-Roger
-Dominique M.
-Jody
-Fausto
-Alex
Reserve: Schwanzen en Sanca

In principe heb ik nog 1-2 mensen nodig. Met name voor het stones platform. Zambik, Killerhoef?

HET ZOU MOOI ZIJN DAT JULLIE DE BROEKJES VAN AFGELOPEN LIMBO DRAGEN!!!

kusje lex

hmmm

EN IK DAN? ;)

Terug
Naar boven