Fitness Seller

Sterkste man Midden nederland

• Topic Starter Topic Starter
Oke gelukkig maar, met een lamme arm kom je nergens. Goed de boel oprekken helpt bij mij altijd wel goed. Zo 5e..had ik niet gedacht, netjes!
Ik heb wel zin in die deadlift .. wel pittig die 280. Zie jij die wat zitten?

ja 280 lukt wel , maar ja op een wedstrijd is alles anders.heb er erg veel zin in ..
het weer is volgens mij top

Haha ik ben nog druk aan het herstellen van de laatste wedstrijd. Woensdag nog even de fysio zodat alles los is, die 280 moet ook wel lukken denk ik zo maar ik ben benieuwd of ik over het aantal van de dutchstrongmancup kom.

yeah wij sponseren!, ben er sowieso weer bij

Lopik, waar ligt dat?

provincie utreggg

Dan kom ik wel kijken.. aardig dichtbij.

Haha ik ben nog druk aan het herstellen van de laatste wedstrijd. Woensdag nog even de fysio zodat alles los is, die 280 moet ook wel lukken denk ik zo maar ik ben benieuwd of ik over het aantal van de dutchstrongmancup kom.

Inderdaad Gijs dat ging toen wel lekker. Mag je eindelijk tegen me deadliften ;) ik ben benieuwd, gloves off :D

Zag vandaag flyertje liggen in de gym. Als het weer niet ineens vet slecht is (ik moet 45 min fietsen) kom ik ook kijken.

Ik heb hier naast me laptop 30 flyers liggen

dat gaat wel krap aan worden dan

• Topic Starter Topic Starter
In de sensatie arena:
Sterkste man van Lopik 14:00-16:00 :eek:
Zeskamp 16:00-18:00

Moet in 2 uur klaar zijn?[/QUOT]

haha het is een erg groot terrein de sensatie arena is 300 meter bij 400 meter. plek zat zeg maar hahaha het hele terrein is een paar vierkante kilometer

iedereen is de volgende dag vrij, dus mag het laat worden en doetze ik kan een plekje regelen op de camping we hebben zo,n 1700 gasten die blijven slapen dus kan jij er ook bij whahahaha:D

Laatst bewerkt:
Heey Dennis , leuk zoon topic!
Ben er bij om aan te moedigen, word een leuke wedstrijd met goed weer.

Laatst bewerkt:
ik ga hup gijs roepen!:)

mijn vriendin gaat hup patrick roepen, die vindt ze leuk:mad:

ik ga hup gijs roepen!:)

mijn vriendin gaat hup patrick roepen, die vindt ze leuk:mad:

Thanks, zeg even hoi dan weet ik welke naam erbij een forumnaam hoort. Je was er eerder ook al alleen weet ik nu nog niet wie je dan in het echt bent.

Terug
Naar boven