Fitness Seller

Sterkste man Midden nederland

Was een mooie wedstrijd, was er ook bij!
Je farmer walk was echt indrukwekkend gijs, net als je fysiek!
Gaaf super man shirt haha!

Van wat ik heb gehoord,
1. Richard
2. Patrick
3. Fouad
4. Gijs

richard 1, fouad 2, patrick 3, gijs 4 inderdaad.... hard gestreden en uiteraard hard gepwned @ farmers...

dbb opkomst was laag? alleen jesaja, tjok, flower en sander gezien? apurt

tokkie opkomst was gelukkig wel hoog... 5 generaties new kids on the block gezien.

Ik was er ook starter, al ben ik geen bekend gezicht, liep in RUMBLE shirt.

Ik was er ook starter, al ben ik geen bekend gezicht, liep in RUMBLE shirt.

pfff niemand is me opgevallen in een RUMBLE shirt.... ik liep in ieder geval in een kanariegeel shirt en witte zwembroek de beach ecto te wezen.

Was weer genieten.. en oh oh oh wat was die 160 kg stone een ontlading van jewelste :D

wat was eigenlijk al die bullshit met die stones van piepschuim? dat was echt zwaar annoying...

erg balen voor gijs !!!

Jammer voor Gijs, hoe was z'n wedstrijd verder?

Mooie wedstrijd. Jammer dat Gijs zich net niet rechtstreeks wist te klasseren maar ik denk dat hij op basis van zijn prestaties vandaag en bij de eerdere kwalificatiewedstrijden die wildcard wel krijgt.

Het gerucht gaat trouwens dat door de postieve ervaringen van vandaag "autoproppen" vanaf volgend jaar ook een onderdeel is in de Stekste Man sport in Nederland.:D

autoproppen ?

wat was eigenlijk al die bullshit met die stones van piepschuim? dat was echt zwaar annoying...

Was voor de film "Sterkste Man van Nederland".

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Mooie wedstrijd. Jammer dat Gijs zich net niet rechtstreeks wist te klasseren maar ik denk dat hij op basis van zijn prestaties vandaag en bij de eerdere kwalificatiewedstrijden die wildcard wel krijgt.

Het gerucht gaat trouwens dat door de postieve ervaringen van vandaag "autoproppen" vanaf volgend jaar ook een onderdeel is in de Stekste Man sport in Nederland.:D

Mits je genoeg gedronken hebt, anders mag je niet meedoen! :D

:D

:D

Was voor de film "Sterkste Man van Nederland".

mmmm waarom filmen ze dan niet gewoon het echte werk ???

en volgens mij werd dat ook niet uitgelegd aan het publiek, aangezien ik iedereen om me heen hoorde over wat ze in godsnaam aan het doen waren? of heb ik dat gemist?

Het was weer een mooie dag!

Sterkste man van Midden NL en natuurlijk de 4e kwali.

Ik was er erg op gebrand maar ook erg benieuwd naar mijn lichamelijke gesteldheid na de vorige zware wedstrijden.

Onderdeel 1 loglift.
110 op reps en deed er 3. 4 weer gedropt, duidelijk minder balans als vorige week. Had het idee dat ik ze ongeveer strikt deed. Het was ook de lastige boom van Jarno maar daar deed ik er in Zuid toch 5 mee. Rug was ook wiebelig en bla bla bla. Gewoon sterker worden dus! plek 8

Onderdeel 2 Farmers 120 H balken. 60m (op gras)
25 sec en mijn eigen pr van 26 weer verbroken, Richard kwam het dichtsbij en de rest allemaal 30+. Dit is een beetje mijn onderdeel aan het worden. Plek 1

Onderdeel 3 Tire 350-360 8 flips
30sec. Lastig op gras, gleed wat, de flips waren easy. Plek 6

Onderdeel 4 Deadlift 270 op reps. (lag iets hoger op banden)
11 reps in een minuut en de 12e net voor lockout moeten droppen. Belachelijk hoe het niveau ook stijgt als je daarmee 5e wordt. Maar goed als ik weer lekker in het DL ritme kom worden dat er 15 mark my words!

Stond nu 5e waarvan Richard voor kwali niet mee telde. Daarbij maar 0,5 punt achter Dennis Gort en 1,5 achter Patrick voor de 2e plaats. Ik wist dat Fouad wrs niet meer te pakken was. Het was dus nog mogelijk alhoewel ik wel wist dat Patrick een goede is op de stones.

Onderdeel 5 Stones op het bekende platform van sterkste man van NL startend op 180cm
De eerste van 110 easy en zelf verbaasd. Daarna tot 150 zonder problemen. De hars werkte niet meer bij de 160 en dus dacht ik zelf dat het niet meer zou gaan. Coach Frank was gelukkig koel en maande mij voor nieuwe hars en met een uiterste inspanning kreeg ik ook die roze 160 bal van Jarno erop en daarmee PRRR. Waanzinnig blij met deze prestatie. Net binnen de tijd ook. Stones een 4e plek.

Dennis kreeg de 160 er niet op en zelfs bij Patrick spande het erom. Ik hoopte dat ie hem liet vallen maar als iemand het verdiend is het Patrick wel en dus kon ik het ook wel waarderen dat ie er toch net op ging. Ook voor zijn coach Rick want dat was toch wel prachtig ook hoe die stond mee te leven met die laatste bal.

Uiteindelijk dus 4e en overal gezien zeer tevreden. Mijn niveau is toch wel erg gestegen dit jaar ten opzichte van vorig jaar en nu hopen dat er een wildcard beschikbaar komt.............

Toch weer goed gedaan Gijs :thumb:

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

De Stones en de prijsuitreiking vielen samen met het eerste onderdeel van de zeskamp: het autoproppen. Het gaat er hierbij om zoveel mogelijk dronken boeren in auto te krijgen.:p

;)

Gewoon weer een topprestatie Gijs, gekwalificeerd of niet !

Gijs had je niet in Noord-Holland de 170 stone gehaald ?

:mmmm waarom filmen ze dan niet gewoon het echte werk ???

en volgens mij werd dat ook niet uitgelegd aan het publiek, aangezien ik iedereen om me heen hoorde over wat ze in godsnaam aan het doen waren? of heb ik dat gemist?

Het was een acteur......
Uitleg was er niet geloof ik.
Wout de Jong (Speaker) was het ook zat (dat filmwerk) en liet per ongeluk zo'n nepbal vallen; kapot!

Terug
Naar boven