MuscleMeat

Sterkste man Midden nederland

Thanks, zeg even hoi dan weet ik welke naam erbij een forumnaam hoort. Je was er eerder ook al alleen weet ik nu nog niet wie je dan in het echt bent.

Ik heb zo'n vermoeden dat het een kruising is tussen Bart (uit veenwouden) en vader tokkie!Laat je maandag weten of mijn vermoeden klopt?
Succes morgen!

wens iedereen veel geluk toe

Net ff weze kijken, maar voor het logliften al voorbij was ben ik al weggegaan, wat een hitte !

trouwe supporter ben jij zeg :roflol:

weet iemand al wat van tussenstanden?

Balen dat ik examens heb, verbranden doe ik niet zo snel :) (enkel me neus bij hele dag in 45 graden zon)

wens je veel succes met je exames

Van wat ik heb gehoord,
1. Richard
2. Patrick
3. Fouad
4. Gijs

Dus patrick en fouad geplaatst en gijs net niet?

niels ik ben zo zeker niet van de volgorde ik weet alleen dat gijs 4e is en deze 3 heren boven hem... richard was al gekwalificeerd dus weer 1 plaats te kort voor gijs, maar wel goedem atch gedraait vond ie zelf gelukkig:)

v/d Linden? die is toch al gekwalificeerd valt Gijs nu in de prijzen?

Mooi dat Patrick, Rick en Fouad met ze 3en in de finale staan dan :thumbup:
Maar wel echt ****ing zuur voor Gijs na 4x steeds net niet.

Als ik het goed begrepen heb wel ja

ja een 3e plaats voor gijs als je het zo bekijkt maar das nog altijd niet genoeg

hij heeft het goed begrepen want ik heb het van gijs zelf en niels heeft het van mij.. gijs klonk positief, goede prestaties dit jaar ook, hoop op een wildcard voor hem want hij zit altyijd in de top en is een leuke verschijning

Terug
Naar boven