Fitness Seller

Sterkste man Midden nederland

Goed gedaan Gijs!:thumb:

gofferdegoffer! heel mijn gezicht vuurrood verbrand door die hitte!
maar was een mooie strijd!

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Thanks, zeg even hoi dan weet ik welke naam erbij een forumnaam hoort. Je was er eerder ook al alleen weet ik nu nog niet wie je dan in het echt bent.

ik was die buffel in een rood animal shirt (en rood hoofd) tribune helemaal linksboven

foutje

Gijs had je niet in Noord-Holland de 170 stone gehaald ?

Jawel maar de ene stone is niet de andere. Iedereen die die stenen van Jarno kent weet wat ik bedoel. Zoiezo na de rest van de reeks is die roze van Jarno een behoorlijke bikkel. Daarbij was dit 132cm en de 170 moest op 120cm

lekkere wedstrijd gedraaid,zijn op de goede weg maar we zijn nog lang niet tevreden,op naar 5 juni midden delftland.

Zeker goede wedstrijd gedraaid Richard! Je komt lekker op stoom man. Ik ben verdorie helemaal vergeten nog Dennis te bedanken voor de organisatie!

Dennis bij deze bedankt man:cool:

Filmje van Richard en JP zijn te kijken via
[Link niet meer beschikbaar]

impressive Richard!

tony

fouad was veruit de beste , normaal gesproken , 105 kg en twee keer flink genaaid door de scheidsrechter , hoorde je het publiek schelden.

Was lekker weer.

Goed hoor, thanks

Bij deze ook nog even Dennis bedankt! Leuk georganiseerde wedstrijd..volgende keer maar wat minder organiseren en wat meer knallen Dennis want je bent sterk zat.
Richard, fouad en Patrick gefeliciteerd! Ik kon t gister niet evenaren. Baalde flink van die stones..even beter op hoogte trainen in de toekomst. Maargoed heb in elk geval de deadlift van Gijs gewonnen :) schrale troost.. 'till next time!

Jep 1-0 voor jou. Maar je bent nog niet van me af!

Hoorde net van Fouad zelf dat de uitslag als volgt was:

1. Richard van der Linden
2. Fouad Hsaini
3. Patrick van der Kraan
4. Gijs Boeijen

Schijnt wat gedoe geweest te zijn bij de jurering door Berend van de deadlift beurten bij Fouad?????

Zet je mijn status weer op actief op je site Jan? Bedankt.

Hoorde net van Fouad zelf dat de uitslag als volgt was:

1. Richard van der Linden
2. Fouad Hsaini
3. Patrick van der Kraan
4. Gijs Boeijen

Schijnt wat gedoe geweest te zijn bij de jurering door Berend van de deadlift beurten bij Fouad?????

er waren wat onduidelijkheden omtrent het neergaan en weer omhoog gaan voor de volgende rep: het was toegestaan om alleen de grond even aan te tikken om daarna weer omhoog te gaan, maar het was niet toegestaan om te 'bouncen' met de banden op de grond. Maar t was erg lastig te bepalen wanneer er nu wel of niet echt gebounced werd, en daar ontstond de onenigheid over bij meerdere mensen.

Achteraf gezien was het (ook volgens Berend) , beter geweest als iedereen na elke rep de bar 1 seconden op de grond moest laten; dus fluiten voor lift en fluiten voor elke goedgekeurde lift.

Laatst bewerkt:
Allereerst gefeliciteerd! Denk dat we een zeer aan elkaar gewaagd deelnemersveld hebben in de finale.

Voor wat de deadlift betreft:

Viel me ook al op bij de Filmpjes van JP (werd gecorrigeerd in het begin) en Richard (werd niet gecorrigeerd). Het is moeilijk te jureren of het een touch of een bounce is! Zeker met autobanden zou het effect van een bounce nog groter zijn. Een fout bij de arbiters als men het mij vraagt. Gewoon stil laten leggen, dat roept geen vraagtekens op. (ben er niet bij geweest, oordeel zoals ik het hier lees en de twee filmpjes)
Zag er overigens sterk uit heren! Richard is volgens mij al aardig in vorm en ziet er nog massiever uit. JP, goed dat je terug bent. Ik ken je nog niet zo goed maar was in 2008 onder de indruk van je Yoke, Boom en Lifts...
Hoop dat dit nog steeds zo is;)

Foto's

Hier de foto's:

kijk ook eens op:

Terug
Naar boven