Fitness Seller

Breaking News Sterkste man van Antwerpen

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
Sterkste man Van Antwerpen

Zondag 10 Juni 2012

Start wedstrijd: 14u
Atleten aanwezig om 13u

Events

- Truck pull (10 ton, 20m)
- Loglift max in 3 beurten
- Medley (Yoke 300 + duck walk 150kg) "het zal een gewicht worden van de powerstairs"
- Farmers walk (120kg, 20m) "40 was een type fout heren :) "
- Atlas stones (lichte set en cirkel) "90,110,125,135,145"

Atleten:

Belgen:

- Ignace Maenhout (Bredene)
- Glenn van den bulck (Booischot)
- Johan De Pauw
- Filip Loos (Kasterlee)
- Christophe De Winter ( Zottegem )
- Youri De loore (Leuven)
-
-

Nederlanders:

- Ninja Bakermans ( Eindhoven)
- Donny Habraken ( Eindhoven )
- Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)

UItgevallen :

- Karel Vanhulsel (Gent) Biceps Blessure
- Roy Madern ( Rozenburg ) Blessure

Inschrijven kan tot 2 juni !!!

Meer info www.desterkstemanvanbelgie.be

"Sorry voor the last min call, maar ik heb dit ook nog maar 2 dagen en moest ook de voorbereidingen in handen nemen met de organisator. Ik hoop dat ik nog massaal reacties krijg. En er zijn 5 plaatsen open voor onze Nederlandse strongman"

Laatst bewerkt:
mooie events jimmy:) ik kan (denk ik) namens vele leden van smtl zeggen dat wij wel erg waarderen dat je steeds mooie, goed georganiseerde wedstrijden regelt met leuke events...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga u zeggen het is niet makkelijk op verschillende vlakken.

En idd vraag ik me soms af waarom ik het doe, maar ik doe het te graag.

En bedankt voor deze mooie woorden, ze hebben me terug wat moed gegeven :)

Het wordt zeker en vast gewaardeerd al laten de inschrijvingen soms wel anders denken...

Het wordt zeker en vast gewaardeerd al laten de inschrijvingen soms wel anders denken...

zijn dikwijls dezelfde die het proberen é.

zet mij der maar bij.
mss nog lam van de voorrondes, maar dan strijden we op 1 één been.

Midden in mijn examen, maar niettemin zal ik er voor gaan!

180kg duckwalk FFS :p
Beetje vreemd dat de medley zwaarder is dan die in de finale terwijl de stones lichter zijn dan op de voorronde? Maar goed, we gaan er voor :)

Het is zijn familienaam, dus hij moet wel :D

ik zie het wel zitten kzal idd ook wel nog zacht zijn van op de voorronde maar alle ervaring is welkom

• Topic Starter Topic Starter
@Johan (mss de rest ook ;) ) het zullen de zelfde gewichten zijn van stones als de voorrondes vorige jaar (2011) in de cirkel.

De voorrondes nu zijn wat heavyer omdat het gelijke hoogte is (1m25 = 9 europaleten)
180kg duck walk is te doen, 150kg gaat iedereen mee lopen die een deftige strongman is.

De wedstrijd is vrij B niveau en niet al te zwaar, maar zwaar genoeg om een deftige strong man wedstrijd genoemd mag worden.

Onder voorbehoud kun je mij op de lijst zetten, ff wat diensten op het werk ruilen.

Aangezien mijn examens blijkbaar erg laat vallen dit jaar (waardoor ik dus niet kan meedoen aan de finale), kan ik wel aan deze wedstrijd meedoen. Het is niet even goed als de finale, maar het zal zonder twijfel een fijne wedstrijd worden; en heel goed voor mijn wedstrijdervaring.

Ga nog afwachten voor in te schrijven.
Zal afhangen of ik de finale haal of niet.
Haal ik de finale, ga ik me daar voor 100% op toeleggen.

Lijkt me geen slechte voorbereiding op de finale anders :)
Truck pull (verschillend gewicht, maar dat zegt bij een truck pull weinig)
Dezelfde medley maar iets zwaarder.
Ook een stones circle maar wat lichter.
Farmers tussen de eerste 2 gewichten van de farmer medley maar wel over 40 meter.
Log lift max is hetzelfde.

Ik vind de wedstrijd persoonlijk alleszins gelijkend genoeg om een nuttige voorbereiding op de finale te kunnen zijn :)

Lijkt me geen slechte voorbereiding op de finale anders :)
Truck pull (verschillend gewicht, maar dat zegt bij een truck pull weinig)
Dezelfde medley maar iets zwaarder.
Ook een stones circle maar wat lichter.
Farmers tussen de eerste 2 gewichten van de farmer medley maar wel over 40 meter.
Log lift max is hetzelfde.

Ik vind de wedstrijd persoonlijk alleszins gelijkend genoeg om een nuttige voorbereiding op de finale te kunnen zijn :)

Klopt langs één kant wel Woopy.
Enkel dat gezien mijn leeftijd het mss de laatste kans is om op die finale te raken en ben zo bezogd om 2 weken voordien een blessure op te lopen zoals Johan afgelopen weekend.
We zullen nog wel zien, eerst de opdracht op 26 mei vervullen, dan zien we nog wel. :rolleyes:

Terug
Naar boven