Fitness Seller

Sterkste Man van Blijham

Doetze

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vanavond vond de wedstrijd Sterkste Man van Blijham plaats;

1. Jan Wagenaar
2. Eddie Bos
3. Heije Ottevanger
4. Sjoerd v.d. Veen
5. Arno Louwsma

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

Link naar foto'sVanavond vond de wedstrijd Sterkste Man van Blijham plaats;

1. Jan Wagenaar
2. Eddie Bos
3. Heije Ottevanger
4. Sjoerd v.d. Veen
5. Arno Louwsma

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

nog bedankt voor de mooie foto`s Doetze,was een mooie wedstrijd,groet de hulk:D

Timber walk en dan Timber hold? lol :p
Valt toch op dat in veel NL wedstrijden geen yoke/stones zitten, maar eerder hooggooien/bakdeadlift. Is dat traditie ofzo? ( vooral in het Noorden )

Timber walk en dan Timber hold? lol :p
Valt toch op dat in veel NL wedstrijden geen yoke/stones zitten, maar eerder hooggooien/bakdeadlift. Is dat traditie ofzo? ( vooral in het Noorden )

Jaloers dat er in belgie geen bakdeadlift is snoob? :P Lijkt wel of iedereen zijn armen krom heeft met accutillen.

Netjes van eddy dat ie 2e werd, volgens mij heeft ie al een tijd geen wedstrijden gedaan. En felicitaties voor heije natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat bakdeadlift gedoe maar niets

Verklaar? Ik vind het wel een vet onderdeel. Ik vind accutillen maar niks. Net als crucifix is er nauwelijks een goede jurering van mogelijk.

Ja idd accutillen is een k*t onderdeel omdat er zoveel bij gezeurd wordt en jurering altijd moeilijk is :p

Ik vind het gewoon niet zo cool dat bakdeadliften, zeker niet die bak vanop de foto's. Die van SM van NL vorig jaar was wel goed omdat het heel visueel was.

twas zeer geslaagd gister ;)

weer mooie fotos doetze super
en het ging weer k*t met de accu tillerij veel punten gekost maar was verder wel tevreden de wheel flip ging ook weer een stuk beter dus ik kom er weer aan hoor
groeten arno

beter zo nou de naam er ff bij zetten weet je ook wie wat zegt haha

Arno Louwsma heeft toch een wildcard gekregen voor stm van Nederland?
Wat was aan de hand? Want dit ziet er niet goed uit.

Ja Arno Louwsma heeft de wildcard gekregen. Is toch vrij logisch of niet MC Chick?
Moet je maar even zijn punten optellen van de voorrondes van Nederland.
Hij mag daar terecht naar toe. Hij heeft een goede wedstrijd gedraaid ook in Blijham! We gaan hier toch niet zeuren omdat 1 onderdeel een beetje minder was?

Ja Arno Louwsma heeft de wildcard gekregen. Is toch vrij logisch of niet MC Chick?
Hij mag daar terecht naar toe. Hij heeft een goede wedstrijd gedraaid ook in Blijham! We gaan hier toch niet zeuren omdat 1 onderdeel een beetje minder was?

lol en daarvoor meld je je aan om dit te melden?

He het was gewoon een simpele vraag. Hij is deze wedstrijd 5e geworden en we zitten niet zo ver van het STM van Nederland af, vandaar dat ik deze vraag stel.

Als hij een onderdeel pech had dan is dat de verklaring dus.

ik kon er helaas niet bij zijn..

Ik vond het erg jammer ook omdat het eddie zijn
eerste wedstrijd was...

En voorlopig ook weer de laatste denk ik..

Maar had er graag bij willen zijn

als nog gefeliciteerd jan

En eddie heeft voor zijn eerste wedstrijd weer
ook een goede wedstrijd gespeeld

Terug
Naar boven