AndroidHealthClinic

Sterkste Man Van Kampen

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
Mijn vraag dus:
wie zitten hier op het forum en wie zullen dr zijn te kijken?

Sterkste Man van Kampen
Kampen - donderdag 31 juli 2008

Op donderdagmiddag 31 juli wordt in Kampen de Sterkste Man van Kampen georganiseerd. De wedstrijd begint om 13.30 uur. De deelnemers worden om 12.30 verwacht. De wedstrijd wordt gehouden op het Van Heutsplein in Kampen, direkt aan de IJssel.

De wedstrijd gaat over de volgende onderdelen:

1) Rock lift (steen heffen) (85 kg - herhalingen - tijdsduur 90 seconden)

2) Joke race (300 kg over 30 meter)

3) Stones of strength (100-110-120-140-160 kg)

4) Medley
Timberwalk (2 keer 110 kg) over 20 meter, duckwalk (180 kg) over 20 meter en als laatste vier
wheelflips met een band van 300 kg.

5) Auto deadlift (250 kg - herhalingen)

Voor iedere deelnemer is er een startgeld van 75 euro beschikbaar. Daarnaast zijn er nog geldprijzen voor de top 3 (respectievelijk 300 euro, 200 euro en 100 euro). Tevens is er een geldprijs van 50 euro voor de winnaar van ieder onderdeel. Voor eten en drinken voor de deelnemers na de wedstrijd wordt gezorgd.

Voor inlichtingen en/of inschrijven voor de Sterkste Man van Kampen kun je contact opnemen met Fred Anneese, te bereiken op 06-15955924 of 038-3327148 of per e-mail: afb1-29@home.nl.

Nieuwsupdate 19-04-2008

De deelnemerslijst voor de Sterkste Man van Kampen is bekend:

1. Fouad Hsaini
2. Simon Sulaiman
3. Bas Roessen
4. Dave Mossing
5. Ben Peeters
6. Jan Pieter Neuteboom(ironsport)
7. Jan Wagenaar
8. Vincent Bergsma
9. Nelis Zijnstra
10. Niels Lubach(wackonielsie)
11. Katrinus Posthumus(wannabeestrong)
12. Wim Jammaer
13. Wietse Rottine
14. Marcel Elsinga
15. Harold Eikhout

bron:
RDP!

Laatst bewerkt:
Zozo aardig wat bekenden van de tv die mee doen.

IK BEN ER ZEKER :D

:P het is voor mij 10 minuutjes om er te komen ;) dus ill be there :D gaaf man

op een donderdag? :(
zonde want had bas nog is graag bezig gezien...

Ik doe mee.

Leuk, is voor mij 10min treinen, dus als ik kan kom zeker kijken.

Heb de organisatie 3of 4wkn geleden gemaild maar nog niks gehoord..Het zit vol, maar lijkt me toch wel netjes om even een antwoord terug te mailen...

Heb de organisatie 3of 4wkn geleden gemaild maar nog niks gehoord..Het zit vol, maar lijkt me toch wel netjes om even een antwoord terug te mailen...

Ik had ook een mailtje gestuurd, om me op te geven.
Maar ik heb er eveneens niks meer van gehoord.

Ik weet niet of de organisatie max. 15 man aanhoudt.

Ik had ook een mailtje gestuurd, om me op te geven.
Maar ik heb er eveneens niks meer van gehoord.

Ik weet niet of de organisatie max. 15 man aanhoudt.

Mij bomt het niet meer, heb nu al nagenoeg al me vakantie dagen ingepland en de paar die ik nog heb hou ik voor noodgevallen

Het was voor mij zo'n beetje de enige wedstrijd op een dag waar ik nog vrij was.
Op alle andere wedstrijddagen van juni t/m september moet ik werken en krijg ik geen verlof meer :mad:
Alleen Merchtem (B) lukt me nog met een ruildienst.
Lekker als ze een kwart van de bezetting eruit geschopt hebben, klote voor degenen die ontslegen zijn, maar ook zuur voor de achterblijvers.

• Topic Starter Topic Starter
jammer Tom!!

Het beste is om Fred Anneese gewoon te bellen om te vragen of je nog kunt meedoen. Fred is een heel geschikte vent, maar met e-mail heb ik hetzelfde, hij zit gewoon niet zo vaak achter de computer denk ik. Het telefoonnummer van Fred vindt je op de kalender van RDP.

Ik had trouwens ook graag mee willen doen, maar ik ben op vakantie (ook leuk natuurlijk).

Het beste is om Fred Anneese gewoon te bellen om te vragen of je nog kunt meedoen. Fred is een heel geschikte vent, maar met e-mail heb ik hetzelfde, hij zit gewoon niet zo vaak achter de computer denk ik. Het telefoonnummer van Fred vindt je op de kalender van RDP.

Ik had trouwens ook graag mee willen doen, maar ik ben op vakantie (ook leuk natuurlijk).

Idd volgende keer ga ik mensen maar telefonisch stalken...vakantie ook leuk ...niet te enthousiast he jan :p

• Topic Starter Topic Starter
Mensen ik heb een mail gestuurd waarbij ik me uitschrijf voor de wedstrijd:(
ik kan niet ivm nieuwe werkuren:(
Jammer!! wilde graag meedoen!!

Terug
Naar boven