MuscleMeat

Sterkste Man Van Kampen

Toffe filmpjes weer! Dat rockliften ziet er levensgevaarlijk uit zeg.

Leuke filmpjes mannen :D

wat een muziek op de achtergrond zeg :roflol:

wel grappig om te zien hoe matthieu de steen 2x lift met alleen een zonnebril op. en jules em 0x lift terwijl hij eruit ziet als iemand die ik voor een zebrapad zou kunnen vergissen als hij op het asfalt zou liggen (en ik men lenzen niet in zou hebben of lazerus zou zijn)
Jules doet volgens mij de zwaardere steen als ik me niet vergis.

Nu je het zegt, dat zwart wit is wel hilarisch. :D

Jules doet volgens mij de zwaardere steen als ik me niet vergis.

Nu je het zegt, dat zwart wit is wel hilarisch. :D

ja het ziet er gewoon grappig uit, op zich zie ik het nut nog wel in van de pols/elleboog en middel bandage, maar ZELFS knie bandages bij oh presses? dat gaat toch nergens meer over? tenzij hij met blessures loopt dan heb ik niks gezegd

ja het ziet er gewoon grappig uit, op zich zie ik het nut nog wel in van de pols/elleboog en middel bandage, maar ZELFS knie bandages bij oh presses? dat gaat toch nergens meer over? tenzij hij met blessures loopt dan heb ik niks gezegd

Nouja, doe eerst zelf eens zo'n wedstrijd mee voordat je anderen meteen belachelijk moet maken...
Rocklift is een nogal technisch moeilijk onderdeel en als je de steen goed te pakken hebt kun je m goed liften... Het ligt echt niet aan het gewicht hoor... Ik press 90kg strict en duw 115kg op de boom... Misschien dat ik een beetje gepikeert reageer maar heb een lange zware dag achter de rug en ben nogal moe...

Thanx Matthieu en Frenkpie voor de filmpjes!
:D

Mooie filmpjes! Het enige "irritante" is dat je tijdens het zoomen geen geluid hebt.

Alex gaat wel snel op die medley :o

Ik vind rocklift hardcore.
En dan ook nog zulke temperaturen, ga er maar tegen aan staan.

Heb zelf een keer mn hele kop opengehaald met een steentje van amper 70kg, effe niet goed vast en dan ga je....;)

Nee, klasse mannen! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd allemaal mensen!!:D:D

Nouja, doe eerst zelf eens zo'n wedstrijd mee voordat je anderen meteen belachelijk moet maken...
Rocklift is een nogal technisch moeilijk onderdeel en als je de steen goed te pakken hebt kun je m goed liften... Het ligt echt niet aan het gewicht hoor... Ik press 90kg strict en duw 115kg op de boom... Misschien dat ik een beetje gepikeert reageer maar heb een lange zware dag achter de rug en ben nogal moe...

Inderdaad!

Je moet je realiseren dat Jules en ik ongeveer even sterk zijn overhead.. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben die dag. We waren overigens allebei aan het kloten met de 'lichte' steen..

Verder iedereen bedankt uiteraard!

Filmpje van m'n atlas stones:

http://www.youtube.com/watch?v=zughuBWUcyk

Ging niet zo heel super, maar wat wil je.....Toch heb ik er genoeg punten mee gepakt.

Matthieu ik vind dat je een super wedstrijd gedraaid hebt! Echt heel goed! Nu ik de overstap heb gemaakt van de lichte wedstrijden naar de zware merk ik dat ik gewoon nogal wat basiskracht mis... De c wedstrijden vind ik geen echte uitdaging meer, en deze wedstrijden moet ik gewoon flink aanpoten...

Ik vind dat je erg netjes reageert

Matthieu ik vind dat je een super wedstrijd gedraaid hebt! Echt heel goed! Nu ik de overstap heb gemaakt van de lichte wedstrijden naar de zware merk ik dat ik gewoon nogal wat basiskracht mis... De c wedstrijden vind ik geen echte uitdaging meer, en deze wedstrijden moet ik gewoon flink aanpoten...

Tnx Jules! Ach als jouw posterior chain iets sterker wordt, dan komt dat wel goed. Als je straks 250-260 deadlift ben je al een stuk verder. De techniek en mentaliteit zitten goed!

Hoi mensen,

allemaal hardstikke goed gedaan, ook jij Matthieu, netjes zo twee wedstrijden achter elkaar. Het gewicht van de stenen is echter 110-120-130-140-160. ZE kwamen hageldjenieuw bij mij vandaan. Fred heeft ze een paar weken geleden opgehaald. Ze waren zeker nog lekker glad??

Ik krijg van Fred binnenkort de uitslagen. Maar foto's van iedereen die ze heeft kun je gewoon e-mailen aan me info@realdutchpower.nl

Groeten vanuit La France

Hé Jan! Bedankt man.. De stenen waren zeker glad! Het stof kwam er afzetten.

Ik vond die 1e al zwaarder aanvoelen dan 100.. Misschien was dat het haha!
Ik heb helaas niet veel foto's. Misschien andere jongens nog?

Goede vakantie nog!

methieu deed jij ook mee in merchtem ??

Matthieu!!

Zo moeilijk is m'n naam ook weer niet.

Ik sta inderdaad ingeschreven voor Merchtem B ja. Alleen ik heb al wel contact gehad met Joeri over m'n blessures nu. Maar ik ben wel voor 80% zeker dat ik meedoe.

Terug
Naar boven