AndroidHealthClinic

Sterkste Man Van Kampen

Wat een verschil ook in muziek met sterkste van vlaanderen :roflol: Merk je daar als deelnemer veel van?

Ik heb nog niet veel ervaring, maar ik niet echt heel erg.. Komt door dat ik zo geconcentreerd ben dat ik niet eens hoor wat de speaker zegt...

je weet toch wel dat de standaard 'probeer zelf eens een wedstrijd' reactie nergens op slaat? al zou ik 1000 wedstrijden gedaan hebben blijft het er komisch uitzien, ruben :rolleyes:

maar omdat ik 0 wedstrijden gedraait heb (tot op heden) mag ik het niet opmerken? im missing your point here.

Als je zelf eens een wedstrijd mee zou doen, dan zou je misschien wat meer respect tonen voor de andere atleten. Dat toon je nu in ieder geval niet. That's my point, kerel. ;)

Als je zelf eens een wedstrijd mee zou doen, dan zou je misschien wat meer respect tonen voor de andere atleten. Dat toon je nu in ieder geval niet. That's my point, kerel. ;)

Nofi, maar vind je af en toe best reageren met een kort lontje.
Bedoel Jules heeft alles zwart wit gestreept en dat zie er gewoon komisch uit en dat opmerken heeft niks te maken met respect voor een atleet ja of de nee.
Bedoel als iemand een k*t kop trekt met liften (eigenlijk doen we dat allemaal) en iemand zegt gvd wat ben jij lelijk tijdens de lift, is dat dan ook respectloos of zie je er nog de grap van in? of iemand met alles sleeves en wraps in het roze dat zal ook voor de nodige opmerkingen zorgen of niet dan? :P

Als ik de uitslag zo bekijk vraag ik me af wat er gebeurde met dave tijdens de yoke. Als het daar wat beter had gegaan was ie makkelijk eerste geworden. En waarom kreeg marcel er geen steen op?

Dave kreeg enorme kramp in z'n rug.. Hij zei tegen me dat ie ook de yoke niet goed oppakte en daardoor ging het dus mis.. Verder was hij gewoon de sterkste.

Waarom Marcel er geen steen opkreeg heb ik zelf even gemist omdat ik doen m'n armen aan het schoonmaken was.

Als ik de uitslag zo bekijk vraag ik me af wat er gebeurde met dave tijdens de yoke. Als het daar wat beter had gegaan was ie makkelijk eerste geworden. En waarom kreeg marcel er geen steen op?

En als ik geen kapotte hand had was er ook meer concurrentie geweest tussen mij en Dave!!!
Maar dat wordt nergens vermeld!!!!!!
Mijn hand lag nog open van de zaterdag ervoor van de wedstrijd in Letland!!!
Maar ik vond het niet netjes om af te zeggen en heb dus mijn hand ingetapet en wat pijnstillers genomen en heb zo de wedstrijd gedraaid!!
Dan gaat een timberwalk,rocklift,duckwalk en deadlift niet zo makkelijk met een open hand!!!

En ALS de vrachtauto wat beter was gegaan tijdens de finale was ik ook makkelijk 2de geworden!!!!

ALS ALS ALS ALS !!!!!!;);)

En als ik geen kapotte hand had was er ook meer concurrentie geweest tussen mij en Dave!!!
Maar dat wordt nergens vermeld!!!!!!
Mijn hand lag nog open van de zaterdag ervoor van de wedstrijd in Letland!!!
Maar ik vond het niet netjes om af te zeggen en heb dus mijn hand ingetapet en wat pijnstillers genomen en heb zo de wedstrijd gedraaid!!
Dan gaat een timberwalk,rocklift,duckwalk en deadlift niet zo makkelijk met een open hand!!!

En ALS de vrachtauto wat beter was gegaan tijdens de finale was ik ook makkelijk 2de geworden!!!!

ALS ALS ALS ALS !!!!!!;);)

Dat is inderdaad niet vermeld. Maar dik respect dat je mee hebt gedaan.. Ik heb je hand gezien en dat zag er zeker niet fijn uit man.
Ook bedankt voor het coachen.

Dat is inderdaad niet vermeld. Maar dik respect dat je mee hebt gedaan.. Ik heb je hand gezien en dat zag er zeker niet fijn uit man.
Ook bedankt voor het coachen.

Dat is geen enkel probleem Matthieu,en de tikken waren bedoeld om je goed boos te krijgen:D

En over me hand,ik kan me soms aan bepaalde mensen hier op dit forum irriteren die denken alles te weten maar geen enkel benul hebben hoe een wedstrijd loopt en wat de randzaken waren.
Maar erg snel zijn met van alles en nog wat tikken!!!
Jammer dat er niet meer jongens met ervaring zijn die daar hier het een en ander over kunnen uitleggen dan zal je de jonge garde alleen mee kunnen helpen.

Dat is geen enkel probleem Matthieu,en de tikken waren bedoeld om je goed boos te krijgen:D

En over me hand,ik kan me soms aan bepaalde mensen hier op dit forum irriteren die denken alles te weten maar geen enkel benul hebben hoe een wedstrijd loopt en wat de randzaken waren.
Maar erg snel zijn met van alles en nog wat tikken!!!
Jammer dat er niet meer jongens met ervaring zijn die daar hier het een en ander over kunnen uitleggen dan zal je de jonge garde alleen mee kunnen helpen.

Volledig mee eens.. Dat heb ik nu zelf ook al wel gemerkt.

Oh en die klappen hebben wel geholpen hoor :D

Terug
Naar boven