- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Nouja, doe eerst zelf eens zo'n wedstrijd mee voordat je anderen meteen belachelijk moet maken...
Rocklift is een nogal technisch moeilijk onderdeel en als je de steen goed te pakken hebt kun je m goed liften... Het ligt echt niet aan het gewicht hoor... Ik press 90kg strict en duw 115kg op de boom... Misschien dat ik een beetje gepikeert reageer maar heb een lange zware dag achter de rug en ben nogal moe...
belachelijk maken valt toch wel mee, het is toch gewoon een feit dat het er komisch uit ziet? en dat matthieu het dan zonder 'zebrapad outfit' doet zorgt gewoon voor een grappig contrast
maar ik zie ook gewoon niet in waarom je al die bandages om moet doen voor een oh lift van 75 kilo... ik snap best dat het een wereld van verschil is met een bb/db/log maar die balans/grip verschillen maken het toch geen noodzaak al die dingen om te doen? vooral de kniebandages zie ik echt het nut niet van.. don't get me wrong, zelf draag ik ook wel is een riem bij log of pushpresses, en soms polswraps
Laatst bewerkt: