Fitness Seller

Sterkste Man Van Kampen

ik doe ook mee!is alleen wel een zware wedstrijd,dus zal mij benieuwen of ik 1 onderdeel haal!:D

• Topic Starter Topic Starter
dan moet jij winnen iron devoted;)

Lijkt me wel een leuke wedstrijd.. alleen misschien net te hoog voor mijn niveau...

Alhoewel, als Wietse meedoet ;)

Beetje off topic......maar Wietse, ik heb je al twee keer een e-mail gestuurd.
Niet gehad?

*BUMP*

Nog 1 weekje.
Ik ga maar vroeg mijn bed uit na de nachtdienst, en sleep mijn kids mee om naar de geweldenaren te kijken.(thuiswedstrijdt...:cool:)
Nog meer mensen die als toeschouwer aanwezig zijn?

Wietse doe je nog mee?

1. Fouad
2. Dave
3. Alex
4. Marcel (??)
5. Matthieu
6. Maurice
7. Jeroen
8. Vincent
9. Jules
10. Wim (uitgevallen)

Jules, Alex, Maurice en ik hebben op het laatste moment ons ingeschreven omdat ook bij deze wedstrijd weer een groot aantal deelnemers niet is op komen dagen of zich op het laatste moment had uitgeschreven. Erg jammer. Desondanks was het een leuke wedstrijd en ik mag met m'n 5e plek niet klagen denk ik. Zeker gezien het niveau en daarbij nog dat dit m'n 2e wedstrijd is en ik afgelopen zaterdag nog op Vlaanderen stond en daar m'n teen heb gebroken.

marcel elsinga 4e geworden?

Ik geloof het wel ja... Maar pin me er niet op vast, ik ken die jongens niet zo goed.

Netjes Matthieu!

Tnx Jacco! Een verslagje volgt nog in m'n log.. Echter moet dat kennelijk eerst gecontroleerd worden door een moderator?????????

Hier ook even mijn verslagje dan!

Ik zou vandaag eigenlijk bij Jules gaan trainen. Toen ik hem daarover mailde kreeg ik een mailtje terug dat hij niet kon. Er waren voor de Sterkste man van Kampen een aantal mensen uitgevallen en Jules, Alex en Maurice zouden er mee gaan doen. Uiteraard kreeg ik ook de vraag om mee te doen. Gisteren ochtend een belletje gedaan naar Sarko Alberts en ik kon ook mee doen. Een zware wedstrijd, maar ik had er zin in.
Desondanks voelde ik me vanochtend niet zo super. Ik kreeg ook bijna geen eten naar binnen. Ook snel nog even gevraagd of Frenkpie mee ging, en die ging gelukkig mee.

1. Rock lift
2 stenen van 75 en 85kg. Ik heb met wat moeite 2 reps kunnen maken met die van 75.. Een 3e zat er nog bijna in, maar is me niet gelukt. Dit onderdeel zag ik ook het meeste tegenop, maar toch nog een 7e plaats hierop geloof ik. Ik had nog nooit een rocklift gedaan, dus viel me niet tegen.

2. Medley
20m x 110kg farmers
4 wheelflips
20m x 185kg

Tot en met de wheelflips was ik best snel.. De farmers waren zwaar, maar ik heb ze wel in 1 stuk kunnen lopen. Echter bij de duckwalk begon de ellende.. Ik ben ook maar tot een meter of 12 gekomen geloof ik... Wat een lastig onderdeel. Ik had dit ook nog nooit gedaan en had ook wat pijn in m'n teen hierbij. Hierna was ik wel flink misselijk.

3. Car deadlift
Fouad had hem 1 rep geprobeerd. Echter zag dat er toch wel erg zwaar uit.. En dat was hij ook. Veel jongens kregen de combinatie niet eens los van de grond. Na wat flinke meppen van Fouad op m'n kop heb ik er 1 rep uit weten te persen.(met wat hitch) Een 2e nog wel geprobeerd, maar dat zat er niet in.. Voor mijn gevoel was dit toch wel zo'n 270-280kg tilgewicht

4. Yoke race
300kg over 20 meter.

Een lastige yoke met de 2 wasmachines. Hij voelde ook veel zwaarder aan dan op de Sterkste man van Vlaanderen. Ik heb hem wel netjes in 1 stuk uit kunnen lopen. Wel had ik weer wat last van m'n teen.

5. Atlas stones

100-110-120-140-160

De eerste 3 stenen gingen vrij makkelijk.. Met de 140 heb ik lang lopen kloten, omdat ik echt stom bezig was.. (vermoeid, hitte). Dankzij de coach en de scheids heb ik 'm er toch op gekregen. Daarna ook wat kramp gekregen en de 160 ook niet meer geprobeerd. Die was toch al buiten de tijd geweest.

Het was supergezellig! Iedereen bedankt voor de hulp (Jules, Alex, Maurice, Fouad, Frenkpie en vast nog iemand die ik ben vergeten)

Vooral van Fouad heb ik een paar flinke tikken gehad.. 1 keer zo hard dat ik dacht dat ik flauw zou vallen :D Maar zonder hem en Frenkpie had ik toch op een aantal onderdelen niet zo goed gepresteerd.

Filmpjes volgen nog.

Mooie hitch op de car deadlift idd, g-men zou trots op je zijn.

Zelfs simon zei dat je het goed gedaan had trouwens

Ik heb helaas niet alles gezien, maar het was een indrukwekkend schouwspel :D
Dacht de de presentator het erover had dat de deadlift met de auto tegen de 300 kg aan woog, verklaard meteen dat enkele deelnemers hem niet konden tillen!
Vooral van Fouad heb ik een paar flinke tikken gehad.. 1 keer zo hard dat ik dacht dat ik flauw zou vallen :D Maar zonder hem en Frenkpie had ik toch op een aantal onderdelen niet zo goed gepresteerd.
Dat vroeg ik me ook een aantal malen af..... wat een klappen deelde die uit. Wel mooi om te zien dat hij jou aan het oppeppen was:hedbang:

Gefeliciteerd met de resultaten allemaal, ik heb ervan genoten om iedereen in aktie te zien. Geweldig:clap:

zeer mooie plaats mathieu.. mooie filmpjes .. jammer dat ik er neit bij kon zijn :( had jules alex en maurice graag een hart onder de riem gestoken.. en mathieu jou natuurlijk ook haha :P we zien ons :D

Terug
Naar boven