Fitness Seller

Sterkste Man van Stadskanaal 19 juli 2009

Doetze

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Op zondag 19 juli wordt in Stadskanaal de Sterkste Man van Stadskanaal gehouden om ca. 12:00 uur op de parkeerplaats tussen café "de Twee" en de Aldi aan de hoofdstraat.

De wedstrijd bestaat uit de volgende onderdelen:
1) Vrachtwagen trekken hand over hand (9.000 kg)
2) Viking press (herhalingen - 100 kg)
3) Deadlift hold (125 kg per hand)
4) Car circle (250 kg)
5) Medley; Timberwalk 20 meter met 2 keer 80 kg, wheelflip 2 flips met een band van 50 kg, drie biervaten laden en als laatste slede trekken (300 kg) over 20 meter.
6) N.n.b.

Er zijn bekers voor de nummers 1, 2 en 3 van het juniorenklassement en voor de nummers 1, 2 en 3 van het seniorenklassement. Verder zijn er t-shirts en een aandenken voor iedere deelnemer. Verder zorgt de organisatie voor een broodje, fruit en drinken voor de deelnemers.

Voor informatie en/of deelname aan de Sterkste Man van Stadskanaal kun je contact opnemen met Albert Wolfs, bereikbaar per e-mail: bert.wolfs@home.nl, of per telefoon (06) 55927553.

Flips met een band van 50kg zal wel een foutje zijn ;)

Of een 0 achteraan? :p

leuke events!

Wie plant dat nu op dezelfde dag als het open Fries kampioenschap HG ? Zoveel sterke man evenementen zijn er nu ook weer niet ?

• Topic Starter Topic Starter
Wie plant dat nu op dezelfde dag als het open Fries kampioenschap HG ? Zoveel sterke man evenementen zijn er nu ook weer niet ?

Tegenwoordig kan alles; HG is geen SM maar er zijn ook al 2 SM evenementen op 19 juli; Maastricht en Stadskanaal!
Wees blij dat er zoveel evenementen zijn; SM in de picture!

Tegenwoordig kan alles; HG is geen SM maar er zijn ook al 2 SM evenementen op 19 juli; Maastricht en Stadskanaal!
Wees blij dat er zoveel evenementen zijn; SM in de picture!

True... maar ik had zin om naar Appelscha te gaan en nu twijfel ik :)

Ik ga ff kijke!..ben dan tog in de buurt

Hey gaat Jan Haring ook weer is een wedstrijd doen, dat is lang geleden volgens mij?

Hey gaat Jan Haring ook weer is een wedstrijd doen, dat is lang geleden volgens mij?

Dat kan Jan het beste beantwoorden, maar het leuke is dat er in Stadskanaal een geweldig deelnemersveld is EN Jarno Hams is ook aanwezig!
Ik zou zeggen: toeschouwers grijp je kans, dit is het moment om een leuke strijd te zien!

Ik ga nu die kant op! Gellukig maar 5 minuutjes fietsen :P!
Vind het spannend een thuiswedstrijd dus we zullen zien of het iets word!

Zo weer terug!
Was een leuke wedstrijd! Helaas regen tussendoor!
1e: FerD. Vader
2e: Naam weet ik helaas niet meer....
3e: Eric Hams volgens mij...
4e:Jan Haring

Voor mij zelf was het erg wisselvalig, deadlifthold ging erg slecht had het nog nooit eerder gedaan en had hem niet fantastisch vast, Bij de medley liet ik halverwege een farmer op mijn voet vallen en had een flinke eelt tear deze dus helaas ook niet uitgelopen...

Maar al met al weer een leuke leerzame dag!

Zo weer terug!
Was een leuke wedstrijd! Helaas regen tussendoor!
1e: FerD. Vader
2e: Naam weet ik helaas niet meer....
3e: Eric Hams volgens mij...
4e:Jan Haring

Senioren:
1 FerD. Vader
2 Henri Boers (zijn 1e SM-wedstrijd!)
3 Erik Hams
4 Jan Haaring

Junioren
1 Heiko Tuin
2 Johan Kok

Nog droog thuisgekomen knorretje? ;)

Mooie wedstrijd.
FerD. Vader wist op het laatste onderdeel de wedstrijd naar zich toe te trekken.
Geweldige prestatie van Henri Boers, vanaf het eerste odd de hele wedstrijd op de 1e plaats gestaan.
Iemand om rekening mee te gaan houden voor de toekomst.... echt waar!

Ook knap van Eric, die eigenlijk net weer een beetje begonnen was met trainen. Netjes dus derde. :cool:

oh en Doetze nog bedankt voor het dvd-je....top!

Terug
Naar boven