MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
De onderdelen zijn voor Nederlandse begrippen aan de zware kant. Maar zeker niet uit balans. Daarnaast zijn de onderdelen origineel en veel voorkomend in het buitenland of op internationale wedstrijden. Misschien twee keer grip in hand over hand en herculeshold maar goed. Je krijgt niet vaak de kans om een cardeadlift en herculeshold te doen. Vandaar dat ik besloten heb met deze wedstrijd mee te doen te samen met mijn broertje Dominique en Jules Bremers. De wedstrijd ziet er goed verzorgd uit en past in mijn voorbereiding
ik heb soms moeite met dingen duidelijk te vertellen ,maar jij zegt et exact!..hij is wel heel pittig om mee te beginnen voor mij ,maar kan er hopelijk nog mooi naar toe werken ,aangezien ik noord niet meedoe (wat zowieso al kriebelt) komt er mooi achterna..en hard dat jullie dr zijn man!
---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------
Had van te voren wel interesse mee te doen. Maar sinds de onderdelen bekend zijn niet meer.
Deze wedstrijd is nog te zwaar. Maar wel hele toffe onderdelen.
verstandig! , jouw tijd komt wel man