AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Walcheren

• Topic Starter Topic Starter
De onderdelen zijn voor Nederlandse begrippen aan de zware kant. Maar zeker niet uit balans. Daarnaast zijn de onderdelen origineel en veel voorkomend in het buitenland of op internationale wedstrijden. Misschien twee keer grip in hand over hand en herculeshold maar goed. Je krijgt niet vaak de kans om een cardeadlift en herculeshold te doen. Vandaar dat ik besloten heb met deze wedstrijd mee te doen te samen met mijn broertje Dominique en Jules Bremers. De wedstrijd ziet er goed verzorgd uit en past in mijn voorbereiding

ik heb soms moeite met dingen duidelijk te vertellen ,maar jij zegt et exact!..hij is wel heel pittig om mee te beginnen voor mij ,maar kan er hopelijk nog mooi naar toe werken ,aangezien ik noord niet meedoe (wat zowieso al kriebelt) komt er mooi achterna..en hard dat jullie dr zijn man!

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Had van te voren wel interesse mee te doen. Maar sinds de onderdelen bekend zijn niet meer.
Deze wedstrijd is nog te zwaar. Maar wel hele toffe onderdelen.

verstandig! , jouw tijd komt wel man:cool:

Mo, gewoon mee doen maat! En waarom te zwaar? Je hoeft de wedstrijd niet tot in de puntjes te voldoen! Mijn grip sucks, hoezeer ik het ook train. Gewoon groeien deze wedstrijd. Bovendien wil ik jou wel eens zien op die cardeadlift, lekker gevoel hoor zo een auto de lucht in tillen ;)

Mo, gewoon mee doen maat! En waarom te zwaar? Je hoeft de wedstrijd niet tot in de puntjes te voldoen! Mijn grip sucks, hoezeer ik het ook train. Gewoon groeien deze wedstrijd. Bovendien wil ik jou wel eens zien op die cardeadlift, lekker gevoel hoor zo een auto de lucht in tillen ;)

indd..ik ben benieuwd wie er meedoen, maar ik heb er nu al zin in iig!..en ook tof van de orga. dat ze zo vroeg al alle onderdelen bekend maken,en uit een mail met richard begreep ik dat er ook nog fotos van de events op de site komen..super!

Het beloofd inderdaad een loodzware, hele mooie wedstrijd te worden.

Ik twijfel. Die OH is eigenlijk te zwaar voor mij, maar het is voor mij wel redelijk dichtbij.

Ik twijfel. Die OH is eigenlijk te zwaar voor mij, maar het is voor mij wel redelijk dichtbij.

boeie ,voor mij ook! maar mooi dan komk de dag van te voren bij jouw crashen gaan we dr samen heen ,want voor mij ist namelijk wel ver haha de t*ring :D

Dat is geen probleem. Mi casa est su casa. Het is bij mij vandaan nog een uurtje rijden.

haha hard, gaan we eerst ff opwarmen op de springkussen met zn allen haha..of is dat nie zown goed idee? :D

een uurtje rijden is in Nederlandse begrippen nog best lang hoor Roy :P
met een uurtje ben je half nederland door

vanuit harlingen ,ben je naar die shit al gauw 3,5..4 uur verder ( inclusief ff stoppe pisse,eten etc)..zo lang opgekropt zitten is nie echt goeie pre-contest prep..naar vlaardingen toe ,was al behoorlijk shit vorig jaar..dusja zo ver ergens heen met zown vette wedstrijd zou zonde zijn..kom je half afgesloopt aan.

daar heb je gelijk in mo

Baarn is voor mij verder. Als ik dat voor een training over heb, dan kan je je wel voorstellen dat ik dat ook wel voor een wedstrijd over heb. Maar ik ga eerst even overleggen over de deelname. De week daarna is namelijk een kwalificatiewedstrijd.

Ik zit ook te denken: "**** die oh medley"
Rest van de onderdelen liggen me wel normaal gesproken.

Makkelijk praten als je in t midden van nl woont... Ik ben met een uurtje net Zeeland uit.
Ik hoop dat de zwaarte van de wedstrijd niet te veel onderschat wordt trouwens.

Makkelijk praten als je in t midden van nl woont... Ik ben met een uurtje net Zeeland uit.

Je kent me niet ,maar als er iemand iets NIET onderschat ben ik het wel..maar kben van plan gewapend te komen en een goeie show neer te zetten..:cool:

na vrachtwagentrekken toch genoeg rust voor het derde event ;)

woon tegen de grens van België

enige wat ver is, is friesland

na vrachtwagentrekken toch genoeg rust voor het derde event ;)

Ja, das ook weer zo... die overhead medley stelt niet zo veel voor idd

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Je kent me niet ,maar als er iemand iets NIET onderschat ben ik het wel..maar kben van plan gewapend te komen en een goeie show neer te zetten..:cool:

Had t ook niet zozeer over jou... ik weet dat jij een beest bent;)
Bedoel gewoon in het algemeen, het is niet alleen die overhead medley die t zwaar maakt... die husafeld stone is vreselijk, car deadlift gaat ook verschrikkelijk zwaar worden, dat vrachtwagen trekken moeten jullie ook nog maar afwachten, ik denk dat er daar al een hoop op kapot gaan... hercules hold gaat ook niet makkelijk worden. Afijn, er zal geen licht onderdeel tussen zitten. Maar we zullen het wel zien.

Terug
Naar boven