MuscleMeat

Sterkste Man van Walcheren

Ja, das ook weer zo... die overhead medley stelt niet zo veel voor idd

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Had t ook niet zozeer over jou... ik weet dat jij een beest bent;)
Bedoel gewoon in het algemeen, het is niet alleen die overhead medley die t zwaar maakt... die husafeld stone is vreselijk, car deadlift gaat ook verschrikkelijk zwaar worden, dat vrachtwagen trekken moeten jullie ook nog maar afwachten, ik denk dat er daar al een hoop op kapot gaan... hercules hold gaat ook niet makkelijk worden. Afijn, er zal geen licht onderdeel tussen zitten. Maar we zullen het wel zien.

een sterkste man wedstrijd hoort ook niet makkelijk te zijn.
het moet wel een uitdaging zijn natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
tymboo heeft opzich wel een punt..er moet op elk onderdeel wel heftig gepresteerd worden..maar als je steongman traint dan ben je wel wat gewend.alleen je moet wel jezelf goed kunnen inschatten en beslissen of je beetje meekan met de gewichten. Ik ga ervan uit dat er veel publiek is..het show element is belangerijk en daarom issie zo zwaar gemaakt..als er maar geen 20 man toegelaten worden,waarvan er zowieso 7 bijv. echt niks of amper wat kunnen..(beetje kwali discussie ,maargoed)

Mogen belgen ook mee doen?

Ziet er een leuk wedstrijdje uit :D

Als ik niet hoef te werken kom ik kijken

vet filmpke..en max als jij nie hoef te werken doe gwn lekker mee..kom helemaal uit friesland aansjokken..kom op nou man!

Haha nee ik hou het dit jaar bij alleen de sterkste Limburger... Voor de rest is het alleen maar team support ;) Dit niveau is sowieso nog te hoog voor me

ah joh die OH medley gewoon lekker alles snatchen :P

Hm.. officieel ben ik een zeeuw... Klinkt wel als een leuke wedstrijd.

Heeft iemand de email van richard? Zou mij willen inschrijven...

ik geloof niet dat er nog veel plekken over zijn... maar je ken t proberen natuurlijk

Nee, die komt er niet... Heb er wel naar gevraagd, maar organisator wil dit liever niet.

waarom niet?..is toch nie zo raar..

Volgens mij is de wedstrijd op uitnodiging zoals ik richard begreep

Terug
Naar boven