AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Walcheren

Ik heb spijtig genoeg ook moeten afzeggen. (Idd klote dat het last min is)
We hebben problemen op het werk en ik kan er spijtig genoeg niet van onder uit. :(
(Een beetje te veel werk en we zijn onder bemant)
Ik zit wel tussen de groten jongens, maar word er niet naar betaald en moet zoals elke normale mens gewoon werken. en dat breng soms zijn problemen mee.

Aan de andere deelnemers succes morgen. En veel geluk naar de organisatie toe en een zeer grote oprechte sorry.

Gvd!
Da's jammer Jimmy...
We hadden je graag weer eens zien buffelen.

Das zeker jammer ja. Had the belgian beast wel even op het durp willen zien beesten... :(

Ik heb spijtig genoeg ook moeten afzeggen. (Idd klote dat het last min is)
We hebben problemen op het werk en ik kan er spijtig genoeg niet van onder uit. :(
(Een beetje te veel werk en we zijn onder bemant)
Ik zit wel tussen de groten jongens, maar word er niet naar betaald en moet zoals elke normale mens gewoon werken. en dat breng soms zijn problemen mee.

Aan de andere deelnemers succes morgen. En veel geluk naar de organisatie toe en een zeer grote oprechte sorry.

Jammer jimmy man, maar wat bedoel je met ook? Zijn er nog meerdere afmeldingen dan?

Uitslag:
1. J. Wagenaar
2. A. Moonen
3. R. v/d Torre
4. F. Vader
5. M. Zoundri
6. J. Bremers

Snikheet vandaag, maar wel mooie prestaties gezien.
Goeie organisatie.

Was een leuke en gezellige middag snotneus! :D
Mooie prestaties van de mannen gezien, al waren sommige dingen wel wat zwaar voor sommigen.
De vrachtwagen was jammer zoals het ging imo, al scheidde het wel even de mannen van de jongens. ;)
:jk:
Mohammed! :bow:
Wat een Deadlifts man!
Gefeliciteerd mannen!

Ben benieuwd naar verslagen het was toch een brute wedstrijd, vooral in dit weer.

• Topic Starter Topic Starter
top organisatie, het was loeizwaar allemaal, snikheet EN SUPERGEZELLIG..en de setup was gruwelijk! Richard & Co ..much love guys! ook van jantje

Waar gaan we al dat beeldmateriaal zien wat er geschoten is tijdens de wedstrijd..?

Op Fryslan tv want zeeland zie je geen zak op over zo'n wedstrijd...

haha leuk grapje bongo ,maar we moeten die mannen meegeven..ze organiseren een wedstrijd beter/leuker als dat we hier gewend zijn, op een paar technische fouten na waar de organisatie natuurlijk nog van kan leren..

Inderdaad Mo, organisatie doet dit pas sinds kort (Oerzeeuw was de eerste, vorig jaar). En dit was een zeer zware wedstrijd, met mooie onderdelen en een spectaculaire aankleding. Natuurlijk ben ik niet geheel objectief, maar iedereen die erbij was zal beamen dat heel de dag een prachtige uitstraling had. Eindelijk wordt er serieus wat aan goeie promotie gedaan in Zeeland, voor alle krachtsporters overigens. Veel mensen die de sport niet kennen maar toch genieten van zo'n dag. En ook in de pers heeft het genoeg aandacht gehad in de aanloop naar de wedstrijd toe. Het is nu eenmaal ook in Zeeland gewoon zondag vandaag, maar er zal heus wel genoeg aandacht komen in de media hier de komende dagen.
Het is nu eenmaal nog niet zo populair hier als dat in andere provincies, zoals Friesland, wel is. Maar dat komt wel.

hey mensen. van al het beeld materiaal wordt nog een aftermovie gemaakt die samen met de foto,s op de website gezet zullen worden. maar dat is nog wel ff wat werk ga er aan werken dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen ik wou al de atleten nog bedanken voor de geweldige dag zonder jullie was da niet gelukt. rich en ik zullen de technische fouten meenemen en verbeteren voor in de toekomst. thanks iedereen.

hey dennis, kan je me de losse fotos dan mailen ofzo..zown aftermovie is ook supertof,,maar voor et archief ist wel leuk om wat fotos los te hebben van het evenement..want het was een woesten 1!

Haha wat ontzettend brutaal die harpsluiting! Props naar de organisatie voor dit soort ideeen! Ik vind dat echt geweldig.

Terug
Naar boven