TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ksnap nie welke uitnodiging, kheb gewoon gemaild en ik mocht meedoen..dus ksnap nie zo goed waarom er zown FBI file van word gemaakt :S

een aantal bevriende atleten zijn persoonlijk uitgenodigd. andere atleten zijn per mail gevraagd. jij stond wel op het lijstje, maar was gewoon te snel
er zijn nog een aantal atleten die benaderd moeten worden, maar daar hebben we nog geen mail-adres van. zag er wel een paar op het forum, dus die krijgen hun mail binnenkort.
en nee, er is geen FBI-file![]()
als je vragen hebt, kun je richard altijd bellen of mailen, die doet niet zo moeilijk als hier gesuggereerd wordt.
maarreh, jah ksta al een tijdje te popelen voor een wedtsrijdje en deze past mooi in de tijdlijn..en ja dan ben ik es voor de verandering snel..PeaceEven melden dat ik niet zal deelnemen aan Walcheren. Kleine kwetsuren zorgen er voor dat ik niet 100% kan gaan. Dus om de rest van mijn seizoen niet op te blazen, heb ik dus besloten niet mee te doen.
Aan de rest van de deelnemers: Veel succes en ga er 100% voor!