AndroidHealthClinic

Sterkste team van Biest-Houtakker

idd maar ik zie wel dominique m en schwanzen zo goed als wekelijks en als je hun verslaat zijn jullie flinke jongens vandaar mijn voorspelling

Mja Arjan is geen flinke jongen :D

Ik verwacht zelf wel veel van George met Dennis, vooral door de lengte, grip en oh kracht.

mja daar heb je een punt, die fusten en stairs zijn voor domie en maurice een dik nadeel (1m75 en 1m85 is ongeveer even lang als george in zn eentje) maar dan denk ik naast het feit dat domie een moonen is en die drukken een 150log voordat ze officieel bij de gemeente zijn opgegeven

Haha, ik wist dat je over de log ging beginnen van Dominique.
Laat ik maar niks meer zeggen :D

haha z ik ben gewoon een chauvinistische limburger;)

Hahaha, wat een ongelofelijke voorspelling van Erwin, hij kent 9/10 niet eens :roflol:

dan kan je niet goed rekenen sabi, ik ken 4 van de deelnemers niet.

Lekker ****ing boeiend, ik herinner me de voorpspellingen voor Brielle vorig jaar en die sloegen achteraf ook nergens op :roflol:

so? tis maar voor de lol ouwe zuurpruim. whats up ya bum lately? valt het zwaar dat je tegenwoordig hele dagen werkt?

dan kan je niet goed rekenen sabi, ik ken 4 van de deelnemers niet.

so? tis maar voor de lol ouwe zuurpruim. whats up ya bum lately? valt het zwaar dat je tegenwoordig hele dagen werkt?

Ik loop maar te trollen man :D
Normaal doe ik net zo hard mee aan dit soort dingen.

Hahaha, laten we ons niet te veel fixeren op voorspellingen. Ieder team zal 100% moeten geven om aanspraak te kunnen doen op een top 3 klassering. Doen genoeg sterke jongens mee en het zal een mooie strijd worden.

absoluut maar dan ben ik nog snoeihard voor jullie maurice;)

Wie om wie wilt met mij biest hout hakker doen?

Dennis heeft helaas moeten afmelden voor 95% ivm een vrijgezellenfeest van een goede vriend (no hard feelings ;)).

Dus wie o wie?

Je bent te sterk haha.

Wie om wie wilt met mij biest hout hakker doen?

Dennis heeft helaas moeten afmelden voor 95% ivm een vrijgezellenfeest van een goede vriend (no hard feelings ;)).

Dus wie o wie?

als je laatste wil worden dan team ik wel met je :D

on the real... ik zou het legendarisch vinden als Matthieu met jou mee zou doen... echt weer een beetje dat Beresteyn duo wat dan aan de haal gaat met iedereen

zoals ik je op msn al zei, als je een teammaat van niveau zoekt zou je teun moors eens moeten vragen, die woont in midden/noord Limburg dus is redelijk dichtbij voor hem en ik denk dat ie zoiets wel leuk vind (al kan ik niet voor hem spreken)...

Ik denk er over ppl

Ik en Wesley doen mee.

beware the grizzly bear and the polar beer hahahahah ;)

Terug
Naar boven