XXL Nutrition

Sterkste team van Biest-Houtakker

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemers Sterkste team van Biest-Houtakker:

C-klasse:
-Fausto Tauro (20 jaar-85 kg- Brunssum) en Chris van Hoeflaken (27 jaar- 95 kg)
-Joran Tromp (93 kg- Groningen) en Wytze de Jong (97 kg- Groningen)
-Robert van Dijk (24 jaar-115 kg- Almere) en Toni Pieters (20 jaar-85 kg- Den Haag)
-Wesley v.d. Kraan (27 jaar-97 kg- Maassluis) en Ruby de Bruin (31 jaar-110 kg-Dordrecht)
-Gerwin de Haas (32 jaar-115 kg- Eck en Wiel) en Chris Jansen (30 jaar-90 kg- Beusichem)
-Jonathan Wever (23 jaar-132 kg- Den Haag) en Fawaz Koshoba (19 jaar-107 kg- Zoetermeer)
-Kevin van Helden (24 jaar-95 kg- Utrecht) en Marc van Hoof (26 jaar-88 kg- Eindhoven)
-Neil Rogers (25 jaar-91 kg- Eindhoven) en Richard Klooster (25 jaar-75 kg -Eindhoven)
-Mike v.d. Tien (24 jaar-86 kg -H.I.Ambacht) en Simon Faken (20 jaar-94 kg- Kampen)

B-klasse:
-Maurice Jansen(28 jaar-120 kg- Brunssum) en Dominique Moonen (23 jaar-100kg- Schinveld)
-Jan-Willem de Graaf (33 jaar-100 kg- Spakenburg) en Frank Peters (26 jaar-88 kg- Utrecht)
-Enzo Tauro (20 jaar-125 kg- Brunssum) en Jeffrey Meex (26 jaar-105 kg- Brunssum)
-Mike Oerlemans (18 jaar-100 kg- Goirle) en Christophe Rebreyend (22 jaar-120 kg- H.I.Ambacht)
-Roy Madern (33 jaar-107 kg- Rozenburg) en Cor-Paul Bezemer (27 jaar-153 kg- Den Haag)
-Arjan Voorburg (29 jaar-140 kg- Vlaardingen) en Rymond Brussaard (31 jaar-115 kg- Vlaardingen)
-Jaimy Schuurman (21 jaar-150 kg- Den Haag) en Destery Remonds (26 jaar- 150 kg- Nijkerk)
-Dennis Reumer (128 kg- Someren) en George Meere (130 kg- Den Haag)
-Ziyed Badreddine (19 jaar- 120 kg- Maassluis) en Jorrit de Jong (19 jaar-95 Kg- Nijmegen)
-Kelvin de Ruiter (24 jaar-145 kg- Surhuisterveen) en Marcel Knoester (27 jaar-106 kg-Surhuisterveen)
-J.P.Neuteboom (31 jaar-130 kg- Voorschoten) en Wesley Ortega (23 jaar- 122 kg- Katwijk aan Zee)
-Ninja Bakermans (26 jaar- 102 kg- Eindhoven) en Donny Habraken (23 jaar-101 kg- Eindhoven)
-Jelle v.d. Horst (25 jaar- 132 kg- Nijkerk) en Ronny Stob (25 jaar- 138 kg- Nijkerk)
-Patrick v.d. Kraan (30 jaar- 130 kg- Vlaardingen) en Rick v.d. Torre (29 jaar-135 kg- Vlaardingen)

Idd ik ben nog niet uitgeschreven na het weekend hoop ik meer te weten mbt mijn deelname...

pittige teams ! gaat een mooi spektakel worden lijkt me zo;)

haha heftige B klasse nog zo.

Ziet er goed uit, ik ben aanwezig. :D

haha GO MIKE T! :D

Haha hard

Right on bitches!

Nieuws
ik heb even een mailtje gestuurd m.b.t. de grip bij de static hold en de deelnemers mogen ieder voor zich bepalen hoe ze de stang vasthouden. Zowel overhands als mixed grip is toegestaan.

Dat kan lang duren dan denk ik zo.

mixed grip = lol

dan gaan mensen 5 minuten die barbell beethouden ofzo

Toch wel jammer dat je het nog niet zag zitten.

Jammer van de mixed grip. Aan de andere kant, bij overhands de hookgrip gebruiken kan ook lang duren...

Op dit onderdeel gaan mensen zich echt helemaal kapot pressen :D

Nee dat niet. Is niet nodig joh:D

Nee dat niet. Is niet nodig joh:D

die fusten zijn echt ondingen man... echt geen overbodige luxe om een keertje gedaan te hebben. powerstairs is ook wel fijn om een keertje gedaan te hebben ;)

als je je bedenkt moet je het maar laten weten, misschien ga ik wel ff met je mee. kom denk ik ook kijken bij de wedstrijd.

Is goed geen probleem. Kan inderdaad geen kwaad dat weet ik :)

Fusten = piece of cake.
Niet echt veel techniek maar meer kracht. Powerstairs = lengte.. Heb je het niet dan gaat het gewoon lastig worden.. (:()

Zal zeker geen piece of cake zijn als je ze normaal alleen maar leegdrinkt en ze nog nooit opgetild hebt.

Terug
Naar boven